Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en del forhold gjennom tiden. Noen bra og noen dårlige. Jeg liker å være forelsket, og vil gjerne bli det igjen, men ikke noe seriøst. 

Jeg liker å klare meg selv. Jeg irriterer meg om jeg er i et forhold med en sjalu type. Liker ikke bli holdt tilbake på hvordan jeg kler meg eller hvilken type kjønn jeg prater med. Jeg har aldri vært utro, og kommer heller aldri til å gjøre det. 

Jeg har godt med venner, både single og i forhold, så den sosiale delen føles godt ivaretatt 😜 Jeg liker best å sove alene, gjøre mine rutiner alene, slappe av hjemme alene. Jeg liker også veldig godt hvordan jeg gjør mine rutiner, i tidligere forhold har dette måttes blandes litt på, litt av hans rutiner og litt av mine, for at vi skulle blir nogenlunde fornøyde. 

Jeg har rett og slett ikke lyst på en mann (bortsett fra seksuelt) og denne følelsen har vart de siste 5 årene. Fyller nå 30 år. Jeg ønsker heller ikke barn. Jeg vil bare leve det livet jeg lever nå helt til jeg faller om når jeg er 80. Jeg er lykkelig slik livet mitt er nå. 

Når jeg sier dette til folk så får jeg et sjokkert ansiktsutrykk tilbake med kommentarer som:

- Vil du ikke ha barn??

- vil du ikke ha kjæreste?

- vil du ikke finne den rette du skal være med for resten av ditt liv? 

- skal du ikke bli voksen?

- skal du leve sånn resten av ditt liv?? Blir ikke det ensomt? 

osv osv osv

k30

Anonymkode: 72175...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får leve livet ditt som du vil. Det må vel være greit. 

Anonymkode: 955c7...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...