AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har sett på dette studiet: https://www.hivolda.no/studietilbod/ernaering-og-fysisk-aktivitet/haust-var Jeg er sykepleier, og har lyst å ta noe videreutdanning, rett og slett fordi jeg kjeder meg. Synes denne ser interessant ut da jeg er er interessert i kosthold og helse. Et pluss med denne er at den er nettbasert, slik at jeg ikke har noe faste tider jeg trenger å møte opp og kan ta det når det passer meg. Det jeg derimot er usikker på er om jeg lærer noe nytt med dette emnet/videreutdanningen? Som jeg da ikke har hatt på grunnutdanningen i sykepleie? Noen som vet? Anonymkode: 3330b...49a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Ts her. Skrev feil i overskriften. Emnet heter Ernæring og fysisk aktivitet😅 Anonymkode: 3330b...49a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Dytter denne litt opp.. Anonymkode: 3330b...49a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Høres interessant ut, og du kan jo ta studiet av egen interesse. Det kan jo være relevant i yrket ditt, og alltid motiverende med faglig "påfyll". Jeg studerte noe lignende, i fbm lærerutdanningen, på universitetet i Tromsø. Anonymkode: ed2d9...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå