AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har en kamerat som jeg også jobber med som er så avhengig av mobilen sin. Hver dag slutter han å snakke midt i setninger fordi han ble oppslukt av å lese på mobilen eller svare noen på mld, svarer ikke når han blir snakket til som om personen plutselig ikke eksisterer lengre og bruker utrolig lang tid på å svare når han får beskjeder. Jeg var hos han i går. Underveis når vi hadde sex fikk han en melding. Så avbrøt han for å lese meldingen og satte seg til rette for å svare. Tok seg god tid til å svare før han kom tilbake til meg for å fortsette. Så utrolig turn-off og respektløst. Har bare mistet helt lysten på han etter dette. Man føler seg ikke spesielt bra. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 7ac9a...787
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Eh nei aldri, du kan finne deg en ff som ikke er tilbakestående. Anonymkode: 74b4d...cb9 7
GammelKaktus Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Haha, det gjorde en venninne av meg og for hundre år siden... Var vel når vi var 16-17, så ringer jeg bare for å gnåle, så spør jeg hva hun holder på med, nei hun satt på typen.. Jaja, sa jeg, da ringer du meg etterpå Herlighet, det hadde jeg nesten glemt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Hvis sexen var god nok så ville det ikke skjedd. Neida, jeg skøyer. Men fra spøk til revolver, hadde det skjedd med meg (mann) ville jeg nok blitt smålig fornærmet og spurt "wtf?" bare for å sjekke om personen anerkjente at dette var en snål ting og gjøre, og jeg ville vært i påvente av at kanskje det var en god grunn til at h*n svarte, kanskje det var noe særdeles viktig. Men da sier man det gjerne til den man har sex med, at "sorry, denne bare må jeg ta fordi...." Høres ut som du ikke burde bruke mer tid på å hoppe i halmen med denne karen, men hvis du anser deg selv som venn og dere kan snakke åpent, så kanskje du kan bruke det som skjedde for å få ham til å forstå hvor avhengig han er. Anonymkode: 49e74...d30 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en kamerat som jeg også jobber med som er så avhengig av mobilen sin. Hver dag slutter han å snakke midt i setninger fordi han ble oppslukt av å lese på mobilen eller svare noen på mld, svarer ikke når han blir snakket til som om personen plutselig ikke eksisterer lengre og bruker utrolig lang tid på å svare når han får beskjeder. Jeg var hos han i går. Underveis når vi hadde sex fikk han en melding. Så avbrøt han for å lese meldingen og satte seg til rette for å svare. Tok seg god tid til å svare før han kom tilbake til meg for å fortsette. Så utrolig turn-off og respektløst. Har bare mistet helt lysten på han etter dette. Man føler seg ikke spesielt bra. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 7ac9a...787 Dette er det mest turn off jeg har hørt på lenge...grøss, hadde kutta kontakten med en slik kvalm fyr. Anonymkode: 8d5f0...b13
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 Jeg hadde gått hjem så hadde jeg sendt en melding om det på vei ut døra "se opp, jeg har gått " Anonymkode: d0e9c...b22 1
Kiwipie Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 FrøkenMånestråle skrev (15 timer siden): Haha, det gjorde en venninne av meg og for hundre år siden... Var vel når vi var 16-17, så ringer jeg bare for å gnåle, så spør jeg hva hun holder på med, nei hun satt på typen.. Jaja, sa jeg, da ringer du meg etterpå Herlighet, det hadde jeg nesten glemt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har en kamerat som jeg også jobber med som er så avhengig av mobilen sin. Hver dag slutter han å snakke midt i setninger fordi han ble oppslukt av å lese på mobilen eller svare noen på mld, svarer ikke når han blir snakket til som om personen plutselig ikke eksisterer lengre og bruker utrolig lang tid på å svare når han får beskjeder. Jeg var hos han i går. Underveis når vi hadde sex fikk han en melding. Så avbrøt han for å lese meldingen og satte seg til rette for å svare. Tok seg god tid til å svare før han kom tilbake til meg for å fortsette. Så utrolig turn-off og respektløst. Har bare mistet helt lysten på han etter dette. Man føler seg ikke spesielt bra. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 7ac9a...787 Hadde ikke godtatt det og brutt kontakten. Verken jeg eller min kjære lar tlf være med innpå soverommet når vi har våres tid med hverandre. Tlf'ene ligger på kjøkkenet og vi avslutter heller ikke om noen ringer oss. Ikke en gang når det ringe på døren så avslutter vi ikke. Vi er for oppslukt i hverandre og at vi begge skal ha det godt å nyte det hele at vi lar andre ting komme i veien. Anonymkode: 77b51...1fa
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har bestemt meg for å avslutte det med han. Jeg er så sliten av å poengtere det på jobb når det gjelder avhengigheten hans og hvor uhøflig det er å holde på sånn i en samtale og når folk snakker til han. Det er ingenting som hjelper. Det å faktisk stoppe under sex for å svare på en melding er bare utrolig. Har jeg aldri opplevd før av noen. Det er å gå for langt. Det er så sykt rart og frekt. Han er jo 36 år, så man burde forvente mer enn dette. Anonymkode: 7ac9a...787 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde ikke godtatt det og brutt kontakten. Verken jeg eller min kjære lar tlf være med innpå soverommet når vi har våres tid med hverandre. Tlf'ene ligger på kjøkkenet og vi avslutter heller ikke om noen ringer oss. Ikke en gang når det ringe på døren så avslutter vi ikke. Vi er for oppslukt i hverandre og at vi begge skal ha det godt å nyte det hele at vi lar andre ting komme i veien. Anonymkode: 77b51...1fa Ikke sant! Det er jo slik det skal være. Anonymkode: 7ac9a...787 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå