Gå til innhold

Mer synlige blodårer på bryst et tegn?

Håpefull20

Anbefalte innlegg

Hei 

jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med synligheten på blodårene på brystene som et graviditetstegn? Jeg har fått veldig mye mer synlige årer de siste to ukene og lurer på om det har vært et tegn for andre? Jeg tok selv test for tidlig (2 dager før ikm) men lurer på om jeg kan være gravid selv om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Håpefull20 skrev (8 minutter siden):

Hei 

jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med synligheten på blodårene på brystene som et graviditetstegn? Jeg har fått veldig mye mer synlige årer de siste to ukene og lurer på om det har vært et tegn for andre? Jeg tok selv test for tidlig (2 dager før ikm) men lurer på om jeg kan være gravid selv om

Synligere blodårer på brystene er noe som kommer lengre ut i svangerskapet. Slutt å synse alt mulig😅 om er ihvertfall ikke mer synlig sp lenger før en evt graviditet, i to uker før mensen.... 

Anonymkode: 69266...9fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er gravid i uke 16 nå. Rundt uke 10 begynte blodårene å bli mer synlige.

Anonymkode: e26b5...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 6, straks uke 7. Iløpet av uke 6 og slutten av uke 5 merket jeg at blodårene ble mye mer synlig på puppene, samtidig som jeg har fått strekkmerker på de. Allerede i uke 4 ble første bh for liten og jeg måtte opp en cup størrelse 🤷🏻‍♀️

De var ømme fra 7dpo om jeg tok på de og det har bare fortsatt og blitt mer intenst. Nå stikker det og gjør vondt selv uten at jeg er borti 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine fikk synligere blodårer i uke 5-6. Man kan dog oppleve dette før en menstruasjon også, det er i alle fall min erfaring. 

Anonymkode: 2bbaf...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i uke 5 og blodårene syns jeg er mer synlige , tok en test 3 dager over ikm men var negativ så tok jeg test igjen 11 dager over ikm og den var positiv :) så må ha hatt eggløsning mye senere enn jeg trodde. 

Anonymkode: 2885f...5ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...