Gå til innhold

Norges tøffeste

Blålilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, Mkigjen said:

Er vel ikke synd på henne, kom jo langt. Syns imidlertid synd på ho når ho skal takle livets utfordringer senere i livet.

Jeg tenker også på det, hun har fortsatt en del å lære om å takle nederlag bedre. 

Liker Isak bedre og bedre, og skulle så gjerne hatt Martin også i finalen. 

Men Seher er jo beintøff og Peter jevn og god,om enn litt kjedelig. Blir spennende finale, selv om jeg holder en knapp på Isak. 

Anonymkode: 3afde...e97

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper på følgende rekkefølge i finalen:

Vinner - Isak

2 plass - Seher

3 plass - Peter

Anonymkode: 2e16a...867

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei men guri malla, snakker isak om Victoria? Om en jente som ikke liker han lenger. Nå knuste hjertet mitt litt her...

Anonymkode: 95cd7...059

Ja, samme her!! Håper litt på at de er sammen🥰

Anonymkode: 6e7e6...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ja, samme her!! Håper litt på at de er sammen🥰

Victoria har avkreftet det i chat på NRK i alle fall, og så ut som Isak stod i Nord-Norge og sløya fisk da VGTV intervjua han. hadde også likt å se dem sammen, men det kan hende de bare ekstremt god vennekjemi. 

Anonymkode: e09cf...fd6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria har virkelig IKKE grodd på meg😂 og så er det nesten litt kleint så flørtete Isak og Victoria er. Men jeg er redd at når de går hver for seg så er Isak fortsatt dødsforelsket, mens Victoria har null interesse for han. Hun hadde aldri snudd seg etter han om hun møtte han en annen plass. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flere som fikk inntrykk av at Isak hadde Victoria i tankene da han snakket til Jørgine om hvor tungt det er å se en jente man er glad i reise vekk og fortsette livet sitt et annet sted med en annen person?

Anonymkode: 64423...1a2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere som fikk inntrykk av at Isak hadde Victoria i tankene da han snakket til Jørgine om hvor tungt det er å se en jente man er glad i reise vekk og fortsette livet sitt et annet sted med en annen person?

Jaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker Isak!!! Håper han vinner, da hele familien min er fiskere og han er bare så laid back og flink! 

Likte også Maiken, men synd hun røk.. 

Anonymkode: 9bcfb...3cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei. Fikk inntrykk av at dette var noe han hadde opplevd tidligere. Hvorfor skulle han si dette når Victoria fortsatt var med i konkurransen?

Anonymkode: f9023...009

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
OppNedPåAlt skrev (18 timer siden):

Victoria har virkelig IKKE grodd på meg😂 og så er det nesten litt kleint så flørtete Isak og Victoria er. Men jeg er redd at når de går hver for seg så er Isak fortsatt dødsforelsket, mens Victoria har null interesse for han. Hun hadde aldri snudd seg etter han om hun møtte han en annen plass. 

Nå får det være nok! Det er jo Isak som er den med best score av de to der!

Anonymkode: 99413...51c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på så mye av det han sier under samtalen med Jørgine. Han har ingen grunn til å komme med noe så sårbart og følsomt sånn ut av det blå. Prøver bare å josse og kanskje sanke damer. En god latter hos kompisgjengen når det der kom på tv skjermen. 

Anonymkode: 25497...40c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå får det være nok! Det er jo Isak som er den med best score av de to der!

Anonymkode: 99413...51c

Han bør få en mer kurant hårklipp, først. 

Anonymkode: 02812...67d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Fikk inntrykk av at dette var noe han hadde opplevd tidligere. Hvorfor skulle han si dette når Victoria fortsatt var med i konkurransen?

Anonymkode: f9023...009

Kanskje han visste at programmet gikk mot slutten, og at de ville reise hjem igjen til hvert sitt liv og at kontakten dem imellom dermed ville svekkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han bør få en mer kurant hårklipp, først. 

Han drar damene på kroppen og arbeidskar-imaget. Om det er hårklippen som gjør at man ikke ville datet Isak så hadde neppe passet personlighetsmessig med en som Isak uansett. 

Anonymkode: 4f6a7...b41

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han drar damene på kroppen og arbeidskar-imaget. Om det er hårklippen som gjør at man ikke ville datet Isak så hadde neppe passet personlighetsmessig med en som Isak uansett. 

Synes Isak har en helt gjennomsnittlig kropp, flere av guttene har langt mer markert kropp. Feks Truls <3<3

Anonymkode: aeac2...c59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kanskje han visste at programmet gikk mot slutten, og at de ville reise hjem igjen til hvert sitt liv og at kontakten dem imellom dermed ville svekkes.

Det tviler jeg sterkt på. Den mannen vet hvordan han skal sjarmere damer. Jeg finner han ikke sjarmerende i hvertfall. Han er flink i det han gjør, men det er bare det

Anonymkode: 7795b...41a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han er fin nok nå, men om 10 år ser han dessverre ut som Oluf. Han er en sånn type som bare har draget mens han er ung. Han vil eldes kjapt og ikke med stil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på finalen og hvem som vinner. Syns Isak er den fortjente vinner frem til nå av de som er igjen, han har vært suveren i så og si alt. Virkelig den tøffeste av deltakerne. Men, hvis det «plutselig» blir litt andre øvelser enn de har hatt før, av den mer utholdende arten slik det ble antydet på «neste episode» så blir det nok mer konkurranse fra Seher og Peter. Selvfølgelig gøy hvis det blir spenning i øvelsene og alle de gjenværende er jo fortjente vinnere men syns Isak har utmerket seg totalt sett som Norges tøffeste.

Ellers sitter jeg igjen med et helhetsinntrykk før finalen at øvelsene har vært ganske like og nesten litt kjedelige. Hadde trodd de skulle få kjørt seg enda litt mer, ikke bare øvelsesmessig (tøffete, lengre og mer varierte konkurranser) men også mat/søvnmessig. Hadde trodd det skulle være litt mer ekstremt, virker som om de to tidligere sesongene var litt tøffere? Muligens pga jeg syns den bunkeren virket helt j.. å bo/sove i. Location til det de bor nå er jo fantastisk, ser så fint ut der. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...