Gå til innhold

Norges tøffeste

Blålilla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 14.59):

Ja det er jo fordi han er god i det han driver med, og heldig med teamet sitt. 

Det endrer ikke faktum at han opptrer som en narsissist. 

Anonymkode: 24ddb...8f6

Nå får det være nok! Han er en grepa kar, dyktig både individuelt og i samarbeid med andre!

Anonymkode: 99413...51c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke direkte spoiler, men analyse av «neste episode»-klippet:

Spoiler

På klippet ser man at den blokka som er råd, blå og svart går først i bakken. Denne tilhører jo Martin i grått som står lengst til venstre. Kanskje han som ryker først i finaleuka?

Anonymkode: 7106a...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Isak har nok jobbet hardt fra ung alder, og da det kom fram hvor mange idretter han har drevet med så tenker jeg at han har veldig god kroppskontroll. Ikke minst tror jeg kanskje han er den som er mest mentalt sterk. Det er jo en grunn til at fisker er regnet som et så farlig yrke, det er jo farlig ute på sjøen med høye bølger og uvær. 

Seher imponerer meg også veldig, sterk både fysisk og psykisk. Hun og Isak i finalen skulle jeg gjerne sett!

Anonymkode: e09cf...fd6

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva tenkte NRK på da de valgte denne Jørgine som programleder? 
Hun høres ut som en Eckbo-parodi.

uten innlevelse

uten sjarm

uten tonasjon

HELT flat.

Hva har hun egentlig, som skulle tilsi at hun egner seg i en slik jobb?? 

Anonymkode: b80cd...635

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

uten innlevelse

uten sjarm

uten tonasjon

HELT flat.

Hun har deltatt i dette programmet selv en gang og er en profilert person når det gjelder trening og kropp. Hun klarer mange av øvelsene og vet hva det vil si å utføre disse øvelsene. 

Men - hun er så alvorlig! Hun burde lært av Tom Stiansen, han er en mye vennligere og blidere programleder i 71grader nord. Men kanskje hun skal være streng og alvorlig? Kan jo hende at det er sånn det er instruert....

Anonymkode: b352e...0f9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

uten innlevelse

uten sjarm

uten tonasjon

HELT flat.

Enig. Hun har sikkert mange gode egenskaper, men egner seg ikke som programleder på TV.

Anonymkode: 7e497...330

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hun har deltatt i dette programmet selv en gang og er en profilert person når det gjelder trening og kropp. Hun klarer mange av øvelsene og vet hva det vil si å utføre disse øvelsene. 

Men - hun er så alvorlig! Hun burde lært av Tom Stiansen, han er en mye vennligere og blidere programleder i 71grader nord. Men kanskje hun skal være streng og alvorlig? Kan jo hende at det er sånn det er instruert....

Dette er sikkert en forklaring på hvorfor hun var et aktuelt navn, men hun burde jo diskvalifiseres ved første forsøk på å formidle noe foran kamera.  (Regner med NRK har en slags prøvefilming/audition av nye programledere?)

Sjarm kan ikke læres.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg merker at jeg er småforelsket i Isak! 😆

Anonymkode: 32c5e...e93

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 20.50):

Isak har nok jobbet hardt fra ung alder, og da det kom fram hvor mange idretter han har drevet med så tenker jeg at han har veldig god kroppskontroll. Ikke minst tror jeg kanskje han er den som er mest mentalt sterk. Det er jo en grunn til at fisker er regnet som et så farlig yrke, det er jo farlig ute på sjøen med høye bølger og uvær. 

Seher imponerer meg også veldig, sterk både fysisk og psykisk. Hun og Isak i finalen skulle jeg gjerne sett!

Enig, dette håper jeg på også :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

uten innlevelse

uten sjarm

uten tonasjon

HELT flat.

Jeg liker Jørgine selv om vi er veldig veldig forskjellige. Dessverre syns jeg hun blir altfor alvorlig her, og viser ingen omsorg for deltagerne. Det er mange nivåer mellom å klemme og dulle og faktisk gi litt støttende ord. Syns hun hadde en fin prat med Maiken, men hun kunne gitt mer av de oppmuntrende ordene uoppfordret.

Er glad Aksel Lund Svindal ble valgt til programleder for Mesternes Mester. Tenkte masse på at han var så fin og støttende med de andre i denne sesongen, uten at det bikket over.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De to har jo helt ulik personlighet. Tom Stiansen er mer gladlaks 😄 Jeg har veldig sansen for Jørgine fra andre serier, men akkurat i denne serien kommer ikke sjarmen hennes frem. Ønsker ikke at hun skal være overpositiv, men noen smil kunne hun bydd på. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Her har vi en som er tøff, men også har glimt i øyet som kommer frem gjennom TV-ruta 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå ligger det en grei «oppsummering» så langt av Funkygines kommentarer på nrks Instagram😂 

Anonymkode: a8a32...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Arktis said:

7 hours ago, AnonymBruker said:

Her har vi en som er tøff, men også har glimt i øyet som kommer frem gjennom TV-ruta 😄

Toppet seg litt for meg på reportasjen hjemmefra og han viste frem strikkegenseren han holdt på med. Han ville ha sånn så da bare strikket han den da. Så utrolig søtt😂 Virker som en kjernekar. Håper han stikker av med seieren, han har vært best så langt. Viser seg som ordentlig tøff både fysisk og mentalt!

Anonymkode: a8a32...895

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei men guri malla, snakker isak om Victoria? Om en jente som ikke liker han lenger. Nå knuste hjertet mitt litt her...

Anonymkode: 95cd7...059

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei men guri malla, snakker isak om Victoria? Om en jente som ikke liker han lenger. Nå knuste hjertet mitt litt her...

Anonymkode: 95cd7...059

Ikke liker han lenger?

Anonymkode: 482d4...cd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mkigjen skrev (6 minutter siden):

Er så lei den sippinga til V

Nå holder det! Det er synd på henne! Skulle hun vært glad for å ryke rett før finalen, kanskje?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå holder det! Det er synd på henne! Skulle hun vært glad for å ryke rett før finalen, kanskje?

Er vel ikke synd på henne, kom jo langt. Syns imidlertid synd på ho når ho skal takle livets utfordringer senere i livet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemien mellom Victoria og Isak glitrer! Håper den er der fremdeles, de virker veldig glade i hverandre. 

Egentlig imponert over alle som kom til semi-finalen. Fysisk og mentalt sterke, reflekterte og omsorgsfulle unge mennesker. Veldig fin gjeng ❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...