AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #81 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis at jeg ønsker meg en mer energisk programleder, men de kunne hatt noen andre til å kommentere konkurransene, for hun er ikke akkurat en som får spenninga til å stige underveis. Det fungerer dårlig når hun kommenterer fordi hun virker likegyldig, og drar ned spenningsnivået. De kunne gjort som i Mesternes mester: Hatt noen andre som kommenterte underveis. Anonymkode: 45fe1...5ee Her er jeg helt enig. Jørgine trenger ikke sprudle av glede eller energi, men hun er så likegyldig. Hun bare gir faen. Hun mangler rett og slett entusiasme, akkurat som om hun er sur fordi hun ikke ble Norges tøffeste da hun deltok. Anonymkode: 76676...d91 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #82 Del Skrevet 28. mars 2021 Truls er skikkelig kjekk! Skjønner godt at Seher er så på Anonymkode: aeac2...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #83 Del Skrevet 28. mars 2021 Digger Isak, definitivt den tøffeste av de alle, både psykisk og fysisk. Jørgine er virkelig den verste programlederen jeg har sett, greit å ikke boble av energi, men hun virker jo helt stiv og ukomfortabel i rollen. Anonymkode: 75ae4...f26 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #84 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Digger Isak, definitivt den tøffeste av de alle, både psykisk og fysisk. Jørgine er virkelig den verste programlederen jeg har sett, greit å ikke boble av energi, men hun virker jo helt stiv og ukomfortabel i rollen. Anonymkode: 75ae4...f26 Så siste episode nå, og etter det med gåsa. Og mangel på og kunne jobbe som et team. Han må jo grense til narsissist eller noe Han er ikke tøff psykisk, han har jo helt mangel på den delen som får den til og fungere normalt rundt andre mennesker. Anonymkode: 20793...cba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #85 Del Skrevet 28. mars 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Så siste episode nå, og etter det med gåsa. Og mangel på og kunne jobbe som et team. Han må jo grense til narsissist eller noe Han er ikke tøff psykisk, han har jo helt mangel på den delen som får den til og fungere normalt rundt andre mennesker. Anonymkode: 20793...cba Helt uenig. Jeg syntes også han er en raring og einstøing, men han er jo sosial, tydelig likt av de andre og bidrar jo positivt når det er lagarbeid. Han klarte jo å sjarmere en sinna Victoria, han er lojal mot Maiken, trøster Iselin og kommer overens med gutta, er med på sprell med Sebastian selv om han vil ha ham ut av spillet. Masse sosiale egenskaper. Veldig trist at Iselin røyk ut, jeg håpte hun skulle vinne Med henne ute håper jeg Maiken klarer å hente seg inn. Anonymkode: 3afde...e97 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #86 Del Skrevet 28. mars 2021 Er så irriterende at Seb klamrer seg fast uke etter uke🤬 Synes hele opplegget med triellen er teit, spesielt at man kan bytte ut en. Da kan jo faktisk de beste ryke ut på tilfeldighet, sånn som i dag. Og hvorfor varierer de ikke konkurransene i triellen? Anonymkode: 0e277...b4d 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 28. mars 2021 #87 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er så irriterende at Seb klamrer seg fast uke etter uke🤬 Synes hele opplegget med triellen er teit, spesielt at man kan bytte ut en. Da kan jo faktisk de beste ryke ut på tilfeldighet, sånn som i dag. Og hvorfor varierer de ikke konkurransene i triellen? Anonymkode: 0e277...b4d Har også lurt på hvorfor ikke konkurransen endres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 28. mars 2021 #88 Del Skrevet 28. mars 2021 Digger Isak! Skulle virkelig ønske Sebastian røyk denne uken, er så lei av han, han hadde røket for lenge siden om de hadde byttet oppgave på triellen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #89 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så irriterende at Seb klamrer seg fast uke etter uke🤬 Synes hele opplegget med triellen er teit, spesielt at man kan bytte ut en. Da kan jo faktisk de beste ryke ut på tilfeldighet, sånn som i dag. Og hvorfor varierer de ikke konkurransene i triellen? Anonymkode: 0e277...b4d Ja, dette med at man kan bytte ut en er så utrolig urettferdig og tåpelig!! Anonymkode: d8a23...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #90 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er så irriterende at Seb klamrer seg fast uke etter uke🤬 Synes hele opplegget med triellen er teit, spesielt at man kan bytte ut en. Da kan jo faktisk de beste ryke ut på tilfeldighet, sånn som i dag. Og hvorfor varierer de ikke konkurransene i triellen? Anonymkode: 0e277...b4d Helt enig med deg. Ble skikkelig skuffa over at Iselin røk og at oppgaven var den samme... skulle vært mer variasjon her Anonymkode: 7795b...41a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 29. mars 2021 #91 Del Skrevet 29. mars 2021 Skikkelig kjipt at Iselin røk ut! Hun er jo helt rå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #92 Del Skrevet 29. mars 2021 Den siste episoden bekrefter jo bare hvor tåpelig mange av konkurransene i dette programmet er. Dette handler ikke om å være tøff. Dette handler om å ha flaks, trynefaktor og hvem som er best. Triellen er bare en vits. Samme triell?! Sebastian kan vær dårligst uke etter uke, men likevel vinne triellen fordi han har erfaring. Det er bare tåpelig. Sebastian er kanskje tøff som overvinner fryktene sine, men jeg vet ikke om jeg kjøper det. Han er ikke tøff nok i hodet. Han vinner ikke triellen fordi han er tøff. Han vinner den fordi han er best, fordi han har en fordel overfor de andre. Det er urettferdig i en slik utslagskonkurranse. Og hva i huleste er dette med å bytte ut en person til triell? Det er bare tullete og latterlig trynefaktor. De 3 dårligste skal i triell. Produksjon bak dette programmet må være ekstremt dårlige. Iselin fortjente ikke ryke ut. Anonymkode: 76676...d91 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #93 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Den siste episoden bekrefter jo bare hvor tåpelig mange av konkurransene i dette programmet er. Dette handler ikke om å være tøff. Dette handler om å ha flaks, trynefaktor og hvem som er best. Triellen er bare en vits. Samme triell?! Sebastian kan vær dårligst uke etter uke, men likevel vinne triellen fordi han har erfaring. Det er bare tåpelig. Sebastian er kanskje tøff som overvinner fryktene sine, men jeg vet ikke om jeg kjøper det. Han er ikke tøff nok i hodet. Han vinner ikke triellen fordi han er tøff. Han vinner den fordi han er best, fordi han har en fordel overfor de andre. Det er urettferdig i en slik utslagskonkurranse. Og hva i huleste er dette med å bytte ut en person til triell? Det er bare tullete og latterlig trynefaktor. De 3 dårligste skal i triell. Produksjon bak dette programmet må være ekstremt dårlige. Iselin fortjente ikke ryke ut. Anonymkode: 76676...d91 At triellen er den samme hver gang er en stor fordel for Sebastian. Han er minst og kommer seg raskest gjennom dekket av den grunn. Jeg liker gutten, men måten triellen er lagt opp er dårlig. Anonymkode: d0c8b...b2b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #94 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At triellen er den samme hver gang er en stor fordel for Sebastian. Han er minst og kommer seg raskest gjennom dekket av den grunn. Jeg liker gutten, men måten triellen er lagt opp er dårlig. Anonymkode: d0c8b...b2b Jeg har ikke noe imot noen av deltakerne, men jeg liker jo at den tøffeste vinner. Og akkurat nå er ikke Sebastian den tøffeste - eller den beste. Og som du sier, triellen er bare en fordel for ham. Det vil med andre ord være vanskelig å slå han ut, og det blir ikke riktig. Anonymkode: 76676...d91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #95 Del Skrevet 29. mars 2021 De burde hatt en annen triell ja. Eller at hvis man er i triell 3x, så ryker man.... Sebastian fortjener ikke å være med videre. Han er koselig, men ikke spesielt tøff Synd at Iselin vant. Jeg synes Isak burde reddet henne. Maiken har ikke gjort det spesielt bra. Det virket nesten som at de planla det, at Isak tar Maiken, og hun tar ikke viktoria.... Heia Martin!! Anonymkode: 5c1fc...a50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #96 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg heide så på Iselin! Synes hun er den råeste der inne. Anonymkode: fc26b...be0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #97 Del Skrevet 29. mars 2021 Utrolig irriterende, og veldig rart at triellen er den samme hver gang! Det var ikke slik i de tidligere sesongene så vidt jeg husker...? Det slår veldig feil ut i alle fall. Synd at Iselin røk ut. Anonymkode: d7931...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #98 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så siste episode nå, og etter det med gåsa. Og mangel på og kunne jobbe som et team. Han må jo grense til narsissist eller noe Han er ikke tøff psykisk, han har jo helt mangel på den delen som får den til og fungere normalt rundt andre mennesker. Anonymkode: 20793...cba Mangel på å kunne jobbe som team? Laget hans vinner jo hver gang uavhengig av hvem han har med seg på laget. Anonymkode: 363d4...fa4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #99 Del Skrevet 30. mars 2021 Utrolig kjedelig at Iselin røk, tror hun kunne vært med lenge hvis hun ikke hadde gjort det nå. Fikk litt vondt av Seher, og føler at Isak undervurderer henne veldig, så håper hun imponerer videre framover. Anonymkode: 46034...207 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #100 Del Skrevet 30. mars 2021 anonymLala skrev (37 minutter siden): Akkurat det der er så irriterende med denne sesongen. Jo mer gruppearbeid, mulighet til å ‘’bytte plass med’’og ren idrettslig prestasjon det blir, jo mindre blir fokuset på individuell evnen til å holde ut tøffe forhold. Trodde det var hele poenget med serien, men NRK ønsker visst dårlig reality og drama i stedet. Veldig skuffende. Deltagerene virker som de er med av de rette grunnene da, så det er synd de ikke får vist det ordentlig. Kunne ikke vært mer enig! Dette er en idrettslig konkurranse, ikke konkurranse om å være tøffest. Nå får vi se om neste episode hever seg. Her skal de stå under kaldt vann. Men så kommer selvsagt en idrettslig prestasjon inn i bilde: De skal stå på en kloss og balansere. Får håpe denne klossen kommer inn etter en tid ut i konkurransen, for balansere handler ikke bare om å være tøff (fokus), men hvor god balanse du har. Jeg kjenner et par svært tøffe personer, men de eier ikke balanse. Ramler i bakken av å ta på seg sokkene. Kompani Lauritzen har veldig mye innslag der en viser at du kan være tøff. De handler ikke bare om poeng og å være først. Og det er helt tullete at en skal ha mulighet til å bytte ut personer til triell. Men Norges tøffeste på NRK har ikke akkurat hatt en god produksjon i de foregående sesongene. Jørgine røk rett ut på uflaks. Latterlig opplegg. Anonymkode: 76676...d91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå