AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #61 Del Skrevet 26. mars 2021 Hva tenker dere om deltakerne da? Allevr totalt motsatt av meg, men heier allikevel på flere av de. Isak er jo en sleip faen, og de andre gutta er så mye mer likanes, men jeg heier på han allikevel, gøy med en som bare faktisk er tøff, og uten å ha blitt kjørt gjennom idrett. Ellers liker jeg Martin og Truls av gutta. Peter blir litt anonym og Sebastian litt mye drama. Av jentene heier jeg mest på Iselin, hun er kul dame og sterk. I tillegg syntes jeg Seher virker beintøff. Maiken sliter litt og det at Victoria er så dårlig taper gjør at jeg ikke syntes hun er så tøff allikevel. Anonymkode: 3afde...e97 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #62 Del Skrevet 26. mars 2021 Synes synd på Victoria som viser på tv i beste sendetid hvor umoden og barnslig hun er. Er helt forferdelig. Greit nok at de fleste der er dårlige tapere, men man trenger ikke å sutre/surmule som en 5-åring som taper i kortspill....... Skjønner ikke hva han lille fyren gjør der når han er redd for alt 😂😂 bare showman han. Greier ikke være seg selv, men tar på seg klovnemaska. Anonymkode: a4abd...ca4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 26. mars 2021 #63 Del Skrevet 26. mars 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Synes synd på Victoria som viser på tv i beste sendetid hvor umoden og barnslig hun er. Er helt forferdelig. Greit nok at de fleste der er dårlige tapere, men man trenger ikke å sutre/surmule som en 5-åring som taper i kortspill....... Skjønner ikke hva han lille fyren gjør der når han er redd for alt 😂😂 bare showman han. Greier ikke være seg selv, men tar på seg klovnemaska. Anonymkode: a4abd...ca4 Synes de er tøffe alle sammen som tør utfordre seg selv og vise hvem de er.....det er mer enn hva vi gjør hjemme foran tv-skjermene! ALLE har noe de er redd for, og han tør både å si det OG utfordre seg selv på det, noe som krever guts. Hveme r du til å si at han ikke "greier være seg selv"? Under press, med lite mat og søvn, tror jeg ikke noen gidder å fake hvordan de er lenger. Synes de fleste virker som veldig ålreite folk . Synes jeg ser flere sider av Sebastian her, ikke bare showmanen, også en alvorligere side og en som bryr seg om de som er rundt han. Vokser for hver episode i mine øyne. Slo forresten opp Johnny Sins, som var Truls sin karakter her. Det er det beste jeg har sett på lenge🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #64 Del Skrevet 26. mars 2021 anonymLala skrev (1 time siden): Synes de er tøffe alle sammen som tør utfordre seg selv og vise hvem de er.....det er mer enn hva vi gjør hjemme foran tv-skjermene! ALLE har noe de er redd for, og han tør både å si det OG utfordre seg selv på det, noe som krever guts. Hveme r du til å si at han ikke "greier være seg selv"? Under press, med lite mat og søvn, tror jeg ikke noen gidder å fake hvordan de er lenger. Synes de fleste virker som veldig ålreite folk . Synes jeg ser flere sider av Sebastian her, ikke bare showmanen, også en alvorligere side og en som bryr seg om de som er rundt han. Vokser for hver episode i mine øyne. Slo forresten opp Johnny Sins, som var Truls sin karakter her. Det er det beste jeg har sett på lenge🤣 For oss som ser mennesker, er det ganske gjennomsiktig at sebastian er superusikker på seg selv, men dekker til dette med klovneri og brøling/banning. Generelt en umoden gjeng. Minner meg om russetid. Og jørgine gjør en dårlig figur med null utstråling og sjarm. Ferdig med programmet der. Anonymkode: a4abd...ca4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #65 Del Skrevet 26. mars 2021 Han Isak er bare irriterende nå... Anonymkode: 7795b...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #66 Del Skrevet 26. mars 2021 Synes ikke Sebastian virker generelt usikker. Snarere tvert imot fremstår han som en av de med mest selvinnsikt av deltakerne, en som er ydmyk for at det ikke er alt han føler han mestrer, men at han stoler såpass mye på seg selv at han er villig til å prøve eksponere seg for det han frykter. Det er normalt å være redd for å miste pusten og å være innesperret i trange rom (klaustrofobi). Det er også normalt for oss mennesker å ville gjøre andre folk glade og få andre til å le. Han virker som en sosial og omgjengelig type som har lyst til å utfordre seg. Veldig langt unna å være "superusikker på seg selv". Anonymkode: 02812...67d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. mars 2021 #67 Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Så reklame for noen dager siden.... Litt skikkelig misvisende, og "kreativ frihet" i valg av tittel, men liker man blogger og "reality", så liker man kanskje dette også... Edit : kanskje det er Norges tøffeste bloggere ? Da er vel tittel grei, egentlig Endret 26. mars 2021 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #68 Del Skrevet 27. mars 2021 7 hours ago, Beeblebrox said: Så reklame for noen dager siden.... Litt skikkelig misvisende, og "kreativ frihet" i valg av tittel, men liker man blogger og "reality", så liker man kanskje dette også... Edit : kanskje det er Norges tøffeste bloggere ? Da er vel tittel grei, egentlig Hva mener du? Det er jo ikke bloggere? 🤔 Anonymkode: 3afde...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #69 Del Skrevet 27. mars 2021 Mye syting ja. Folk som har for stor tro på seg selv, De fleste er jo bare litt over 20år, bare barn. Sebastian er ekstremt behov for oppmerksomhet for sine komplekser med høyden. Isak og iselin er vel den som forstår mest her. Anonymkode: a471f...1b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #70 Del Skrevet 27. mars 2021 Beeblebrox skrev (9 timer siden): Så reklame for noen dager siden.... Litt skikkelig misvisende, og "kreativ frihet" i valg av tittel, men liker man blogger og "reality", så liker man kanskje dette også... Edit : kanskje det er Norges tøffeste bloggere ? Da er vel tittel grei, egentlig Du mener kanskje "Norges tøffeste kjendis" - det er det 71 grader nord som kaller seg... Anonymkode: b352e...0f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 27. mars 2021 #71 Del Skrevet 27. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mye syting ja. Folk som har for stor tro på seg selv, De fleste er jo bare litt over 20år, bare barn. Sebastian er ekstremt behov for oppmerksomhet for sine komplekser med høyden. Isak og iselin er vel den som forstår mest her. Anonymkode: a471f...1b7 Janteloven. "Du skal ikke tro du ER noe" spesielt ikke om en er lav? Om en liker å lage liv rundt seg? Seriøst! Noen folk her gjør meg faktisk kvalm..... Angående syting....det er da lov å vise at de sliter og vise følelser. Det er jo hele poenger med "Norges Tøffeste", det skal være hardt, og det ER hardt! Hvor mange KG'ere ville klart dette bedre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 27. mars 2021 #72 Del Skrevet 27. mars 2021 Får litt ahre ketil-vibber av Sebastian når han hele tiden bruker fraser som "full pupp" og har så voldsomme reaksjoner når han ikke får til oppgavene. Moro program. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #73 Del Skrevet 27. mars 2021 Ser mange kritiserer Jørgines programlederinnsats her. Skjønner at noen kanskje ønsker seg en litt mer sprudlende og energisk programleder, men jeg synes det er forfriskende at ikke alle må være så pokkers «PÅ» hele tiden. Anonymkode: f7002...567 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #74 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser mange kritiserer Jørgines programlederinnsats her. Skjønner at noen kanskje ønsker seg en litt mer sprudlende og energisk programleder, men jeg synes det er forfriskende at ikke alle må være så pokkers «PÅ» hele tiden. Anonymkode: f7002...567 Er helt enig. Liker henne kjempe godt jeg. Anonymkode: 72c6f...9b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #75 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser mange kritiserer Jørgines programlederinnsats her. Skjønner at noen kanskje ønsker seg en litt mer sprudlende og energisk programleder, men jeg synes det er forfriskende at ikke alle må være så pokkers «PÅ» hele tiden. Anonymkode: f7002...567 Jeg synes hun har så slapp energi, og er helt blottet for utstråling. Men det er første gangen jeg ser henne i noe så kan jo være hun vokser på meg. Anonymkode: 5f8ad...a06 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #76 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er helt enig. Liker henne kjempe godt jeg. Anonymkode: 72c6f...9b5 Jeg og. Synes det er behagelig med en programleder som ikke bobler over av energi som må ut. Hovedfokuset skal være på deltakerne, ikke programleder, og det klarer de helt fint i dette programmet. Anonymkode: 0b0d7...cad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #77 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 21.31): Skjønner ikke hva han lille fyren gjør der når han er redd for alt 😂😂 bare showman han. Greier ikke være seg selv, men tar på seg klovnemaska. Du skjønner at du kan være tøff selv om du er redd for alt? Det handler om å overvinne frykten sin. Å være tøff handler ikke bare må være uredd. Hvem er tøffest, og hvorfor? En basehopper, eller en pølsemaker som har høydeskrekk? Begge står på bassengkanten. Det er 10 meter ned. Basehopperen hopper uten å tenke seg om. Pølsemakeren står i 4 minutter før han hopper. Å være tøff handler ikke om å være først. Å være tøff handler ikke om å være sterkest. Å være tøff handler ikke om å ha muskler. Å være tøff handler om å holde ut når du har det vondt. Å være tøff handler om å tørre å vise svakheter Å være tøff handler om å overvinne frykt. Programmet burde het "Norges beste". Det er vanskelig å avgjøre hvem som er tøffest uten å ha god kjennskap til deltakerne. Å vurdere hvem som er tøffest må gjøres ut fra relativt like forutsetninger. Norges tøffeste er et underholdningsprogram som jeg liker å se på, men det er tafatt med lavt budsjett og utvikling. Jørgine passer ikke inn i denne rollen. Hun prøver for hardt å vise deltakerne at hun er tøff. Hun er rett og slett puslete i rollen som programleder. Anonymkode: 76676...d91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #78 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ser mange kritiserer Jørgines programlederinnsats her. Skjønner at noen kanskje ønsker seg en litt mer sprudlende og energisk programleder, men jeg synes det er forfriskende at ikke alle må være så pokkers «PÅ» hele tiden. Anonymkode: f7002...567 Jørgine klarer seg fint ja Anonymkode: a471f...1b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #79 Del Skrevet 28. mars 2021 Det er ikke nødvendigvis at jeg ønsker meg en mer energisk programleder, men de kunne hatt noen andre til å kommentere konkurransene, for hun er ikke akkurat en som får spenninga til å stige underveis. Det fungerer dårlig når hun kommenterer fordi hun virker likegyldig, og drar ned spenningsnivået. De kunne gjort som i Mesternes mester: Hatt noen andre som kommenterte underveis. Anonymkode: 45fe1...5ee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #80 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 15.10): Sebastian er så kjekk! 😍😍 Anonymkode: 9cfc6...7d4 Alle har vel sine favoritter. Som mann digger jeg vinnerinstinktet til Victoria, og ikke minst hvert eneste glimt av den kroppen i tights, jizezzz så HOT!! 😍🤩 Anonymkode: 86a22...3af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå