AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #41 Del Skrevet 19. mars 2021 Haha tekstingen. Jeg ler en desiliter ris: destillert ris satan: den satt ålø: olé Anonymkode: af89c...c1b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 19. mars 2021 #42 Del Skrevet 19. mars 2021 anonymLala skrev (2 timer siden): Julie imponerer. Yngste deltager og takler alt med et smil! Hun virker som en nydelig person🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #43 Del Skrevet 19. mars 2021 Så litt på dette programmet nå, men synes ikke dette var noe særlig interessant. Når de nå valgte å hente frem et konsept de allerede har prøvd ut synes jeg heller de kunne hentet frem Lenket. https://tv.nrk.no/serie/lenket Det handlet om samarbeid og litt om psyken, og var egentlig interessant og kunne blitt et veldig bra konsept hvis de hadde fått utviklet det litt. Anonymkode: fd483...4a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #44 Del Skrevet 20. mars 2021 Victoria fremstår som utrolig selvsentrert og lite sympatisk. Hun er åpenbart ikke vandt til å tape- og reagerer som et bortskjemt barn. Konkurranseinstinkt er bra det- men hun trenger ikke være ufordragelig med de hun er sammen med. Hadde aldri ansatt henne dersom hun søkte jobb hos meg. Anonymkode: f9f66...b4e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #45 Del Skrevet 20. mars 2021 Skjønner at Isak kan irritere, MEN det er norges tøffeste og ikke norges koseligste vennegjeng på tur. Han gjør det som er best for seg, og at Victoria lar seg surne sånn av det sier noe om hennes psyke. Anonymkode: 5a4a2...1eb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 20. mars 2021 #46 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) Kom til å tenke på dette med at Sebastian måtte velge en deltager å bytte plass med. Hva sags opplegg hva det der? Et forsøk på å få han til å bli upopulær fra produksjonens side? Dette er jo Norges Tøffeste, ikke Paradise Hotel hvor folk skal ryke på tilfeldigheter. Håper det ikke er noe som fortsetter..... Endret 20. mars 2021 av anonymLala 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #47 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 20.09): Hvor mye veier en slik blåse? Tenker på hun som ikke fikk den over kanten i første episode.. De så jo ikke vanskelig ut i det hele tatt, så hva var problemet? Anonymkode: 72c6f...9b5 Hun hadde lett klart å dra den opp, men slik hun gjorde det så dro hun slik at blåsen fikk tuppen akkurat ved kanten og da fikk hun ikke vippet den over. Blåsen er laget av tykk gummiaktig materiale, der vekten er konsentrert i bunnen av den - som en ballong fylt med vann. Da blir det et hulrom i tuppen som låser resten fra å vippes opp når de havner inntil en kant slik hennes gjorde. Hun hadde ikke noe lengde igjen på tauet for å dra nytte av momentum når hun dro. Hadde hun hatt lengre tau slik at blåsen ikke buttet mot kanten hadde hun fått dratt den opp med et siste krafttak. Hun kunne ha senket den litt ned men da var sikkert styrken i armene såpass oppbrukt at vekten på blåsen ville dratt tauet enda lengre ned. Dette skjedde med en av guttene også. Anonymkode: 53c68...5d4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #48 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg håper Sebastian gjør det bedre etter hvert, og heier på han fordi jeg kjenner han personlig. Jeg synes ikke Victoria skal klage på at Isak har dårlig sportsånd. Jeg synes måten hun oppfører seg mot sitt eget lag er mye verre enn det han gjorde. Dessuten ser jeg for meg at hun hadde roset han for det han gjorde hvis han hadde vært på hennes lag. Synes hun viste seg fra en dårlig side da hun vant overlegent, og en enda dårligere side da hun tapte. Anonymkode: 74d72...daf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #49 Del Skrevet 20. mars 2021 Dere som klager på at funky ikke er mer "koselig": hun skal jo ikke være koselig. Det er Norges tøffeste! Hun skal være litt hard og skummel! Noe annet ville vært rart Viktoria gjorde ikke noen god figur. Julie er supersøt, og viste at hun var tøff da hun tilbød seg å ligge i den kisten. Jeg kjenner henne IRL. Lættis når hun bare "så koselig!" da de fikk beskjed om at tre stk skulle på isolat. Viktoria var pissed Ellers heter jeg på Martin og Isak. Men hallo, skal ingen snakke om at Isak angrep ei gås, og slo den! NRK hindret han i å drepe den, men det rakk jo å bli slått.. Uff Anonymkode: 5c1fc...a50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #50 Del Skrevet 21. mars 2021 Kjipt at triellen er akkurat samme konkurranse. De kunne variert litt der. Anonymkode: 45fe1...5ee 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #51 Del Skrevet 21. mars 2021 Kommer ikke til å se på dette programmet Anonymkode: 5f91d...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 21. mars 2021 #52 Del Skrevet 21. mars 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Kjipt at triellen er akkurat samme konkurranse. De kunne variert litt der. Anonymkode: 45fe1...5ee Enig. I minste fall kunne de hatt feks 2 stk øvelser som de kunne valgt mellom (a la Mesternes Mester). Feks vedkommende som blir valgt av den taperen som blir reddet får velge øvelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #53 Del Skrevet 21. mars 2021 Synes IKKE det var fint gjort av Isak å ta den gåsa. Stakkars, den må jo ha blitt vettskremt. Minuspoeng fra meg til Isak der. Likte han frem til han gjorde det Anonymkode: e808b...087 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 22. mars 2021 #54 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes IKKE det var fint gjort av Isak å ta den gåsa. Stakkars, den må jo ha blitt vettskremt. Minuspoeng fra meg til Isak der. Likte han frem til han gjorde det Anonymkode: e808b...087 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 22. mars 2021 #55 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes IKKE det var fint gjort av Isak å ta den gåsa. Stakkars, den må jo ha blitt vettskremt. Minuspoeng fra meg til Isak der. Likte han frem til han gjorde det Anonymkode: e808b...087 Han fremstår jo helt grenseløs når han gjør sånt. Likte han først, men han er tydeligvis en villmann uten empati for dyr🥲 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 22. mars 2021 #56 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 15.14): Morsomt å se på de som er høyest på pæra, men havner som sist. Som sebastian? han hadde nok mange komplekser med seg selv. Lyste lang vei hvor usikker han var på seg selv. Anonymkode: a471f...1b7 Enig. De har høye tanker om seg selv men faller igjennom på nesten hver øvelse. Men det er bra de har ungdommens mot. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #57 Del Skrevet 26. mars 2021 Det begynner å bli mer futt i øvelsene nå. Anonymkode: 45fe1...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 26. mars 2021 #58 Del Skrevet 26. mars 2021 Ja dagens episode var gøy. Men stusser litt over at en slik produksjon har behov for ressurser fra Røde Kors. Jeg skjønner forsovet at de må være der just in case, men burde ikke NRK ta høyde for dette og leie inn personell for å ivareta helsen til deltakerne? Aner ikke om de har «leid» inn/betaler for Røde Kors da, eller om de er der frivillig. Bare tenker det kan hende det er andre i nød som ikke er en del av å tøffe seg på tv som trenger hjelp😄 Men kan også hende det er verdifull erfaring for RK da og således en grei løsning for alle parter. (Bortsett fra Isak da som ikke skulle ha snakk om noe teppe etter seansen i vannet😂) Er det søt musikk mellom Isak og Victoria? Syns de oppfører seg litt som to forelskede tenåringer😂 Sebastian imponerte på første konkurranse men det var vel nesten første gang. Han er en morsom type men virker langt mindre «tøff» enn de andre deltakerne. Skulle likevel ikke forundre meg om han blir med videre, enten fordi han klarer seg i triell eller fordi han blir reddet pga de andre vil ha en gledesspreder og evt en de vet de slår i de fleste konkurranser. Kommentarene til Funky under den loddhenting konkurransen kunne de spart seg for å vise på tv da det ikke gav noe som helst av verdi. Hun kommenterte på det deltakerne gjorde på laaang avstand og som hun ikke egentlig så, hun så vel kun at de det gjaldt holdt seg i vannoverflaten og sier «ka e de ho kava med?» og så er det deltakere som åpenbart har store problemer i vannet men som deltaker selv forklarer om i intervju (kuldesjokk, pustebesvær etc), dvs deltakers beskrivelse og kommentar om situasjonen gav mye mer mening enn de meningsløse kommentarene til Funkygine.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. mars 2021 #59 Del Skrevet 26. mars 2021 Mperle skrev (1 time siden): Ja dagens episode var gøy. Men stusser litt over at en slik produksjon har behov for ressurser fra Røde Kors. Jeg skjønner forsovet at de må være der just in case, men burde ikke NRK ta høyde for dette og leie inn personell for å ivareta helsen til deltakerne? Aner ikke om de har «leid» inn/betaler for Røde Kors da, eller om de er der frivillig. Bare tenker det kan hende det er andre i nød som ikke er en del av å tøffe seg på tv som trenger hjelp😄 Men kan også hende det er verdifull erfaring for RK da og således en grei løsning for alle parter. (Bortsett fra Isak da som ikke skulle ha snakk om noe teppe etter seansen i vannet😂) Er det søt musikk mellom Isak og Victoria? Syns de oppfører seg litt som to forelskede tenåringer😂 Sebastian imponerte på første konkurranse men det var vel nesten første gang. Han er en morsom type men virker langt mindre «tøff» enn de andre deltakerne. Skulle likevel ikke forundre meg om han blir med videre, enten fordi han klarer seg i triell eller fordi han blir reddet pga de andre vil ha en gledesspreder og evt en de vet de slår i de fleste konkurranser. Kommentarene til Funky under den loddhenting konkurransen kunne de spart seg for å vise på tv da det ikke gav noe som helst av verdi. Hun kommenterte på det deltakerne gjorde på laaang avstand og som hun ikke egentlig så, hun så vel kun at de det gjaldt holdt seg i vannoverflaten og sier «ka e de ho kava med?» og så er det deltakere som åpenbart har store problemer i vannet men som deltaker selv forklarer om i intervju (kuldesjokk, pustebesvær etc), dvs deltakers beskrivelse og kommentar om situasjonen gav mye mer mening enn de meningsløse kommentarene til Funkygine.. Jeg liker i utgangspunktet Funkygine, men her tenker jeg at en bør kjenne til henne fra før for å «like» henne. Satt og så på med sønnene mine , han ene sa: «For en demotiverende programleder!» 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 26. mars 2021 #60 Del Skrevet 26. mars 2021 Ja Funky er virkelig ikke god som programleder. Hun mangler liksom tv-sjarm og null karisma. Og hjelper ikke med de kommentarene hun kommer med. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå