akkurat passe Skrevet 21. november 2022 #241 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg heiet på Hanna hele veien. Sterk og godhjerta! Men når ikke hun kom videre til finalen, så er jeg så glad det ble Sondre som gikk av med seieren. Den oppførselen til Eline på blåsa er til å spy av. F jeg ble irritert. Å gå over lik for å redde seg selv, selv om det var hennes nærmeste venninne. Hadde det vært noen andre så hadde jeg sett litt mildere på det, men fremdeles svært usportslig oppførsel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. november 2022 #242 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Lavmål av Eline. Burde vært disket. Og programlederen som sier senere at hun nok hadde kommet til å gjøre det samme selv pga konkurranseinstinkt?! Selv om ussel og svikefull oppførsel ikke står nevnt i reglene, kunne de vel gitt Eline litt «voksenkjeft» foran kamera? Elines oppførsel var skremmende (jeg fikk frysninger) og all ære til Hanna for reaksjonen. Sint blikk fra Hanna noen minutter skulle bare mangle, men DET hengte Eline seg opp i. Hun burde sluppet bøya og gitt seg i anger ettersom minuttene gikk og hun skjønte hva hun hadde gjort. Selv om hele gamet nå har blitt et narrativ der produksjonen driver deltakerne inn i situasjoner med å måtte ta vanskelige kompisvalg, lage allianser og svikte hverandre, kan man likevel klare å beholde sin integritet. De som følte spillet gikk utover dette, har jo trukket seg. Hadde ikke helt sansen for Sondres surmuling, men Eline tok kaka i semien. Ikke engang fortjent andreplass. Endret 21. november 2022 av Carmen67 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbilisi Skrevet 21. november 2022 #243 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg er så lei de blåsene. Kan de kutte det ut i neste sesong? Tror også det hadde vært lurt om produksjonen tok en titt på sesong 1 og 2 av sitt eget program. Utrolig mye bedre produsert på alle mulige måter. Hadde nok vært lurt med et programlederskifte også. Det de kan beholde er toglinjekappløpet. Ellers kan vel det meste endres på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. november 2022 #244 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) 2 hours ago, Langs veien said: Jeg satt og lurte på om Eline eller en kvinne egentlig hadde sjans til å vinne. Jeg var skuffet over hvordan finalen var utformet. Hele konkurransen gikk egentlig kun på armstyrke hvor menn har en stor fordel generelt. 1. dra opp blåse, gikk på armstyrke men antar vekten var utlignet i fohold til kjønn 2. hakking av trinn=like anstrengende dvs kjønnsfordel gutt 3.løfte slegge=like tungt, dvs kjønnsfordel gutt 4. kule størrelse: justert utifra kjønn. Jeg har kun sett denne ene episoden, men ble irritert over oppgaven. Selvfølgelig vil en mann vinne fremfor en kvinne her, spesielt med med klatreerfaring. Syntes også hun som prøvde å dra motstanderen ned fra blåsen burde diskes, det var ikke det konkurransen gikk ut på. Endret 21. november 2022 av Nutz 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 21. november 2022 #245 Del Skrevet 21. november 2022 15 minutter siden, Tbilisi said: Jeg er så lei de blåsene. Kan de kutte det ut i neste sesong? Tror også det hadde vært lurt om produksjonen tok en titt på sesong 1 og 2 av sitt eget program. Utrolig mye bedre produsert på alle mulige måter. Hadde nok vært lurt med et programlederskifte også. Det de kan beholde er toglinjekappløpet. Ellers kan vel det meste endres på. Enig, selv om jeg er for flere individuelle oppgaver. Akkurat nå synes jeg Kompani Lauritzen fremstår mer som det Norges Tøffeste _burde_ vært. Og både sabotasje OG samarbeid burde ikke vært lov i en slik konkurranse. Så kunne de også ha kuttet dusj, god mat (x flere så vidt jeg så) og gode senger. Ubehag over tid vil vise hvem som er de tøffeste. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ajasto Skrevet 4. desember 2022 #246 Del Skrevet 4. desember 2022 Nå har jeg sett alle episodene og sitter med en følelse av at finalen stod mellom "årets sureste" og "årets mest manipulerende". Huff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 15. desember 2022 #247 Del Skrevet 15. desember 2022 Eneste positive med at Sondre vant, er at den nydelige nevøen hans sikkert ble overlykkelig❤️ Ellers så er Hanna den ekte vinneren i mine øyne. Likte Eline godt frem til den ufyselige oppførselen på blåsene, ble så skuffet over henne da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå