Gå til innhold

Norges tøffeste

Blålilla

Anbefalte innlegg

Rotekopp2021 skrev (18 timer siden):

Synes det var SINNSYKT bra at ikke Sondre måtte ryke ut men får en ny sjanse. Det hadde vært helt idiotisk at den råeste av alle skulle ryke fordi han ble plassert på lag med den svakeste og mest sutrete av alle sammen. Sondre har vist seg som et ekte råskinn som virkelig vet å presse seg, heier på han! 

Synest han fremstår som dårlig til å samarbeide. Blir utrolig snurt av å tape og lar det gå utover de andre. Litt av problemet når de dro stokkene var jo at de ikke samarbeidet og fant rytme som de andre lagene.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott

Denne lagsammensetningen var kun gjort for å skape konflikt. Sondre er kanskje den aller sterkeste fysisk, samtidig som han er den som tåler nederlag aller dårligst. Her fikk de akkurat det de ville ha da Sondre og Trygve tapte.

Jeg tror de har ønsket en ny Isak i Trygve, uten helt å ha fått det til.  (Nå virker Trygve som en mer likandes kar for meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, shalott said:

Denne lagsammensetningen var kun gjort for å skape konflikt. Sondre er kanskje den aller sterkeste fysisk, samtidig som han er den som tåler nederlag aller dårligst. Her fikk de akkurat det de ville ha da Sondre og Trygve tapte.

Jeg tror de har ønsket en ny Isak i Trygve, uten helt å ha fått det til.  (Nå virker Trygve som en mer likandes kar for meg).

Tja, vil tro Sondre er mer castet til å være  "Isak" (kom klarere frem under presentasjonen hans - type mannemann, liker ikke treningsstudio,   friluftsliv og jobb i fiske). Men Isak klarte å samarbeide med andre i lagoppgaver og var aldri dårlig taper. Der er Sondre mer lik forrige sesongs Victoria 😆

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving

Sondre burde lære seg å regulere følelsene sine slik at han skaper energi. All suringen over Trygve tappet nok mer enn han var klar over. 

Forøvrig er det jo betegnende at Hangi trakk seg i denne sesongen. Det ble jo sagt i en bisetning at han ikke likte spillet. Så det foregikk nok en del i kulissene. 

Åpningen der faktisk en god del ikke greide å klatre i tauene synliggjorde nok at årets deltagere kanskje var for spesifikt trente. Dessuten var det mange av dem som kom med selvtillit som ikke stod i forhold til det de presterte. Dårligste sesongen hittil, har ikke latt meg imponere slik som de tidligere sesongene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (På 7.11.2022 den 17.40):

Noen som vet hva sangen i introen heter? All eyes on me? Pleier å være brukbar på å lete men finner ingenting 😶

Finner den bare på youtube, men kan ikke finne den på Spotify (mulig jeg er dårlig til å lete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 2.11.2022 den 11.13):

Jeg har bare hørt dette uttrykket en gang før og det var da en jeg kjenner skulle beskrive Joachim. Veldig spesielt at dette dukker opp igjen her. Har ikke sett programmet selv, men antar at han er tro til seg selv på TV 😂

"Small dick energi" 🤣 Fantastisk uttrykk, og det traff bare så perfekt på mine tanker om Joachim. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Brage og Sondre er veldig like av utseende. Klarer nesten ikke skille de før det blir sagt hvem som er hvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frustrerende å se hva dette programmet har blitt til. Handler nesten mer om allianser og finne ‘’sin beste venn/venninne her inne’’, og samarbeide.

Bare i dagens episode ble en konkurranse (som for én gangs skyld var god) i høyden ødelagt av at teknikker avgjorde. Mer rigide regler ville hindret at rekkefølgen ble avgjort på taktikk. 

I neste konkurranse skal de nå flippe dekk, med mulighet til å ‘’ødelegge for hverandre’’. Hva i huleste har dette med tøffhet å gjøre? Dette er jo en vits…

Endret av anonymLala
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dagens episode og synes dette var en superteit oppgave. Ryke ut pga dekkflipping? Det ble jo helt tilfeldig hvem som røk ut. 

Endret av Anastacia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid syns ulike kastekonkurranser har gitt altfor tilfeldig utslag i slike type reality-konsepter. Og denne helgen var det først ringkastingen, som jeg aksepterte ettersom utslaget ble slik det burde uansett. Også klinka de til med noe så tilfeldig som dekkflipping som utslagskonk i dag?! Kan det være noe de gjør for å prøve å få en jente på pallen? Jeg skjønner at dette føltes surt for Hanna, som vet at Brage har fått bedre plassering enn henne i de fleste konkurransene og ble slått ut på tidenes mest tilfeldige konkurranse. Helt ærlig, de kunne like gjerne kasta en terning for å bestemme hvem som gikk videre. Hadde vært omtrent like morsomt å se på og..

Syns de har hatt det mye lettere denne sesongen. Hvis de skal kjøre dette programmet igjen håper jeg de gjør om på konseptet og faktisk tester og pusher deltakerne mer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. I ringkastekonkurransen kunne de like gjerne fjerna alt rundt (svømminga/klatringa/trappespringingen) og hatt ringkasting som selve konkuransen. Det var jo hvem som kastet best (evt var mest heldig) som gikk videre her. Med unntak av joakim, da han nesten aldri kom seg opp i tide og sånn sett var det greit siden det var han som til slutt gikk ut.

Men dekksnuinga toppet idiotien. Det endret seg fra sekund til sekund hvem som hadde flest dekk synlige og hvem som gikk videre var helt avhenging av når tida gikk ut, ikke hvem som nødvendigvis var best. Det gav litt assosiasjoner til stolleken, hvor man er helt avhengig av å være heldig med når musikken stopper for å vinne. Det ble litt for teit.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at noen av konkuransene er litt "pinglete" for å avgjøre hvem som er den tøffeste i Norge.

De burde få oppleve mer kjipe ting som gjør at de blir utfordret. For eks lite søvn, lite mat osv.

Kaste ring, snu på dekk. Sånne ting kan fort være tilfeldigheter spør du meg.

Men jeg liker serien og heier på de som står igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spinner skrev (3 minutter siden):

Den egentlige konkurransen her er vel «Norges dårligste programleder»?

Jeg synes ikke det, men etter at jeg så Amalie og Matheas parodi klarer jeg ikke å få "men ej stråla jo" ut av hodet. :fnise: 

https://www.nrk.no/video/humor/norges-toffeste-er-tilbake---funkygine-er-klar_f15b1077-b967-4e4c-9634-db3878940811

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Eline tenkte på da hun prøvde å dra Hanna av, det var så usportslig og langt unna hvordan hun prøver framstå som person.. Hun burde gitt plassen sin videre. 

Hadde håpet Hanna vant, men Sondre var en vel så verdig vinner! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (5 timer siden):

Hva var det Eline tenkte på da hun prøvde å dra Hanna av, det var så usportslig og langt unna hvordan hun prøver framstå som person.. Hun burde gitt plassen sin videre. 

Enig, kjente jeg ble litt satt ut. Utrolig ugreit. 

Syntes Sondre desidert fortjente seieren, han har vært gjennomført god. Veldig glad Eline ikke vant etter det stuntet der. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
karroo skrev (6 timer siden):

Ja, jeg ble helt sjokkert jeg! Jeg heiet på Eline, men da hun gjorde det der- mistet hun noen stjerner hos meg iallefall. 
Hun sa unnskyld, og angret seg tydeligvis, men merkelig var det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (7 timer siden):

Enig, utrolig usportslig gjort! Spesielt med tanke på at Hanna tidligere i programmet lot Eline kopiere henne i hjernetrim-oppgaven, og sannsynligvis reddet henne fra sisteplass i den konkurransen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karroo skrev (8 timer siden):

Så enig. Det var bare så flaut og ubehagelig å se på. Hun lurte Hanna til å komme nær og bare angrep og man kunne se aggresjon i blikket da hun virkelig prøvde å rive ned "bestevenninnen". Hanna kunne kjempet imot og sikkert klart å røske Eline ned i sjøen. Men man ser hvor sjokkert og skuffet hun blir over at "bestevenninnen" dolker henne i ryggen på en så usmakelig måte. Hanna ryker med æren i behold, det gjør ikke Eline. Heldigvis vant hun ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og lurte på om Eline eller en kvinne egentlig hadde sjans til å vinne. Jeg var skuffet over hvordan finalen var utformet. Hele konkurransen gikk egentlig kun på armstyrke hvor menn har en stor fordel generelt.
1. dra opp blåse, gikk på armstyrke men antar  vekten var utlignet i fohold til kjønn
2. hakking av trinn=like anstrengende dvs kjønnsfordel gutt

3.løfte slegge=like tungt, dvs kjønnsfordel gutt

4. kule størrelse: justert utifra kjønn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...