Gå til innhold

Norges tøffeste

Blålilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merkelig forandring hos Victoria fra de første episodene hvor hun var negativ til Isak og generelt ganske spydig/ sur, til å bli nokså blid, positiv til Isak og mer omgjengelig senere. 

Anonymkode: 482d4...cd8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Merkelig forandring hos Victoria fra de første episodene hvor hun var negativ til Isak og generelt ganske spydig/ sur, til å bli nokså blid, positiv til Isak og mer omgjengelig senere. 

Anonymkode: 482d4...cd8

Hun skjønte vel fort at det var en fordel å være «på hans side». Det kom jo helt klart frem da Isak reddet Maiken fra triell og Maiken måtte velge en til å ta hennes plass og lot være å ta Victoria pga Isak. (Husker ikke hvilken episode). 

.. eller, så ble de bare bedre kjent etterhvert som tiden gikk og hun innså at det gikk an å være venner med folk der inne og ikke se på Isak/de andre som konkurrenter konstant 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker

De ble vel kjærester til Isak dro på farmen og møtte Sofie. Syntes Victoria er vakker og et mye bedr valg enn Sofie. Men hver sin smak. Dessuten har Isak tapt seg veldig og passer nok godt med Sofie sånn sett.

Men nå er det snart ny sesong av Norges tøffeste 😊

Anonymkode: 5f6b4...5cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Da er det ny sesong. Skal du se? 

irriterer meg litt (veldig!) over at det er aldersbegrensning på dette, at ingen over 29 får delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at de kaller programmet Norges tøffeste.

Norges dølleste ville vært mer passende.

Marinejegere og andre klør seg i hodet over disse tøyseøvelsene. Mat får de også.

Det blir vel slik når man skal lage et underholdningsprogram hvor ingen ulykker kan skje.

Uansett, disse folkene er fryktlig langt unna å være norges tøffeste.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Averyx skrev (14 timer siden):

Morsomt at de kaller programmet Norges tøffeste.

Norges dølleste ville vært mer passende.

Marinejegere og andre klør seg i hodet over disse tøyseøvelsene. Mat får de også.

Det blir vel slik når man skal lage et underholdningsprogram hvor ingen ulykker kan skje.

Uansett, disse folkene er fryktlig langt unna å være norges tøffeste.

Da må Norges tøffeste melde seg på da! Ikke bare sitte i stua å klage 🤡

Anonymkode: 3844d...011

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2022 at 6:39 PM, AnonymBruker said:

Er det noen som ser på Norges tøffeste i år?

Anonymkode: 7795b...41a

Ja, som vanlig er det mye sutring blant tøffingene. Har ingen favoritt i år.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så guttastemning der inne at jeg klikker! Målet til gutta er å få ut jentene en etter en, de er liksom ikke tøffe nok i gutta sine øyne😡 Elsker at Jørgine fucker opp litt til gutta, men det virker ikke som at de tar hintet(tenker på søndagens episode da Joachim havnet i bunn, elsket det gliset til Jørgine da han reagerte på det). Nei, dette gidder jeg ikke se på nå mer faktisk, drittsekker alle gutta som er igjen jo!

Anonymkode: 0e277...b4d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er igjen nå, så er det Hanna og Bente som virker som de mest helstøpte personene. Slik jeg opplever de andre, så er det ingen av dem jeg ville hatt som venn, og ingen av dem jeg ville gått i krigen med, for å si det slik. De tenker mest på seg selv, alle sammen, og nøler ikke med å svikte "venner" for egen vinnings skyld. 

Jeg gjetter på at finalen vil bestå av Sondre, Brage og Eline. 

Hvis jeg skal gjette vil jeg tro at Trygve og Bente er de to neste som går ut, trolig Bente før Trygve. 

Deretter gjetter jeg på at det blir Joachim, og at Hanna blir den siste som ryker før en finaletriell. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett de tidligere sesongene (eller lest denne tråden). Men etter å ha sett er par episoder av årets sesong merker jeg at jeg reagerer litt på at programmet kalles Norges "tøffeste". Jeg får ikke inntrykk av det er tøff man skal være, bare dritsterk.

Tøff i mine øyne vil si at tør å gå frem, tar utfordringer på strak arm, trosser egne grenser, står i ting til tross for ubehag, og da like mye psykisk som fysisk. Og i de utfordringene som ikke bare har handlet om rå fysisk styrke synes jeg jentene imponerer like mye som guttene. Om ikke mer, for de tåler åpenbart myye bedre et nederlag!

Gutta der inne er absolutt fysisk sterke, men programmet heter ikke Norges sterkeste, og de blir noen furtne smågutter med en gang det ikke går veien. Man er ikke "tøff" bare fordi man pusher seg hardere på grunn av et ego og konkurranseinstinkt som er helt over styr! Dårlige tapere er noe av det minst tøffe jeg vet iallefall.

Hva er tøft med å skylde på jentene når det går galt, og systematisk kaste dem ut? Dette er bare small dick energy satt i system.

Skulle forøvrig likt å se deltakerne utføre selv enkle oppgaver med menssmerte-simulator. Lurer på hvem som er tøffest da.

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, os Maxilla said:

Jeg har ikke sett de tidligere sesongene (eller lest denne tråden). Men etter å ha sett er par episoder av årets sesong merker jeg at jeg reagerer litt på at programmet kalles Norges "tøffeste". Jeg får ikke inntrykk av det er tøff man skal være, bare dritsterk.

Tøff i mine øyne vil si at tør å gå frem, tar utfordringer på strak arm, trosser egne grenser, står i ting til tross for ubehag, og da like mye psykisk som fysisk. Og i de utfordringene som ikke bare har handlet om rå fysisk styrke synes jeg jentene imponerer like mye som guttene. Om ikke mer, for de tåler åpenbart myye bedre et nederlag!

Gutta der inne er absolutt fysisk sterke, men programmet heter ikke Norges sterkeste, og de blir noen furtne smågutter med en gang det ikke går veien. Man er ikke "tøff" bare fordi man pusher seg hardere på grunn av et ego og konkurranseinstinkt som er helt over styr! Dårlige tapere er noe av det minst tøffe jeg vet iallefall.

Hva er tøft med å skylde på jentene når det går galt, og systematisk kaste dem ut? Dette er bare small dick energy satt i system.

Skulle forøvrig likt å se deltakerne utføre selv enkle oppgaver med menssmerte-simulator. Lurer på hvem som er tøffest da.

Veldig enig. Det er om å være fysisk sterk og sosialt sterk her, ikke tøff. 

Mener å huske fra første sesong at det var flere utfordringer med sult, søvn, lyd/drypp (gammel torturmetode?) o.l. Dette er noe de kunne hatt mer av, ikke bare én natt med ute søvn, men flere. Det er greit med noen fysiske konkurranser, men ikke hver eneste gang som nå. Da vil crossfitere som er vant til å trene hardt og intensivt vinne.

Om jeg skulle vurdert her ut i fra tøffest, vil jeg nesten si Bente som har vært med i alle triellene. Det er flere ekstrabelastninger i kroppen hun, og de andre som havner på bunn i de fysiske konkurransense, får, alikevel er hun forventet å prestere på lik linje i hovedkonkurransene. Og det tar hun på strak arm.

Egentlig et paradoks at de som er fysisk sterke i hovedkonkurransene og sannsynligvis vil vinne er akkurat de samme som er mest uthvilt, da de har sluppet unna trieller (og når de havner der blir de reddet fordi de ‘’fortjener å vinne’’). 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, os Maxilla said:

Jeg har bare hørt dette uttrykket en gang før og det var da en jeg kjenner skulle beskrive Joachim. Veldig spesielt at dette dukker opp igjen her. Har ikke sett programmet selv, men antar at han er tro til seg selv på TV 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 timer siden):

Jeg har bare hørt dette uttrykket en gang før og det var da en jeg kjenner skulle beskrive Joachim. Veldig spesielt at dette dukker opp igjen her. Har ikke sett programmet selv, men antar at han er tro til seg selv på TV 😂

Jeg har opplevd Joachim på nært hold flere ganger på SATS og vil si det uttrykket passer perfekt på han 😆 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (På 2.11.2022 den 10.27):

Joachim og Brage testet den, da de ble intervjuet av NRK Unormal på snapchat. 

Endret av J19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett den nyeste episoden som ligger ute (episode 8 ) tror jeg det er best å legge innlegget mitt som skjult tekst, for det er umulig å si noe uten å spoile. 

Spoiler

Overraskende vri på slutten av denne episoden, men jeg tenkte meg nesten at de ikke kom til å sende ut to stykker fra et tapende lag. Jeg gjetter fremdeles på at Trygve er den som må reise hjem. Hvis ikke tror jeg stemningen blir VELDIG amper blant de andre. 

Greit nok at Trygve var den svakeste i sitt par, men det må ha vært temmelig kjipt at de andre støttet Sondre SÅ ekstremt da de kom i mål. Sondre viser fysisk styrke, det er det ingen tvil om, men han takler ikke akkurat motgang spesielt godt. For meg er ekte tøffinger de som viser mental styrke når det butter i mot. Slik sett er Bente, som gikk ut forrige gang, den tøffeste av de som har vært med. Hun var i alle trieller, og ble dermed utsatt for mer påkjenninger og mindre hvile enn de andre gjennom lang tid. Likevel sto hun på og ble aldri survete. 

Endret av Ullvott
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: ungdommene i Kompani Lauritzens Tropp 1 er millioner ganger tøffere enn Norges Tøffeste-gjengen. Der har du gjeng som spiller hverandre tøffere, møter egne demoner og sårbarheter og lærer å stå i det uten å ta det ut på andre. Norges Tøffeste  havner i den uendelige mengden realityprogram med et tema, som likevel ender med å handle om drama, intriger og allianser. Synes heller ikke det ser ut som det handler om å være tøff og seig, men fysisk sterk/ripped med høyest mulig konkurranseinstinkt. I forhold til de første to sesongene så lever deltakerne veldig godt i tillegg; de har jevnt over varmtvann i dusjene, mat på kjøkkenet og senger å sove i. Det var mye mer rabalder og tyn på første sesongs deltakere kontra nåværende gjeng, der det både legges opp til flørting og intriger… 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var SINNSYKT bra at ikke Sondre måtte ryke ut men får en ny sjanse. Det hadde vært helt idiotisk at den råeste av alle skulle ryke fordi han ble plassert på lag med den svakeste og mest sutrete av alle sammen. Sondre har vist seg som et ekte råskinn som virkelig vet å presse seg, heier på han! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva sangen i introen heter? All eyes on me? Pleier å være brukbar på å lete men finner ingenting 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...