Gå til innhold

Norges tøffeste

Blålilla

Anbefalte innlegg

Har sett første episode nå med 17 og 13 åringen.

Hadde lave forventninger, men synes det var helt ok. Barna likte det også.

Hva synes dere? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruByråkrat skrev (2 minutter siden):

Vi likte det godt! Hadde veldig sansen for Isak 

Ja. Han heier vi på også. Og han er et stjerneeksempel på at fysisk, faktisk arbeid gir en sterk kropp.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte på forhånd at dette var et program jeg ikke skulle se på, men da jeg tilfeldigvis begynte å se ble jeg egentlig positivt overrasket. Ganske likt mesternes mester egentlig, bare med ukjente folk. Synes ikke Jørgine er så flink som programleder, da. Hun virker litt kald og ukomfortabel, men kanskje det kommer seg etterhvert. 

Anonymkode: e3bcf...391

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Programlederen var ikke noe særlig synes jeg, men det var jo første program - kanskje hun blir mer varm i trøya etterhvert :) ellers et greit konsept 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har foreløpig Isak, Martin, Majken og Iselin som favoritter. Sebastian håper jeg ryker rimelig fort! Mye selvtillit og lite ydmykhet blant flere der. Litt gøy å se at ikke PT’ene er i toppen!

Ikke imponert over programlederen, hun virker så sur. Men nå har jeg aldri vært særlig fan av henne tidligere heller jeg da.

Truls minner meg om Felix Sandman!

Anonymkode: 0e277...b4d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del "Se på meg nå" der, men det er vel ganske sannsynlig at de er blant de som ryker ut først. 

Litt vondt å se på at noen av disse barskingene fikk stoltheten sin grusa allerede i første øvelse...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det var gøy, og at Jørgine klarte seg bra som programleder:)

Anonymkode: 36967...8eb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det og kommer til å fortsette å se. Jeg så de to forrige sesongene da de gikk også, og synes Jørgine så langt framstår som en like god programleder i dette konseptet som Per Olav var i sesong 2 og Ailo i sesong 1. 

Liker også castingen godt denne gangen. Fint at de har så variert treningsbakgrunn. Det var med litt for mange crossfitutøvere i de to forrige sesongene. At deltakerne er selvgode treningsfolk med et usunt sterkt konkurranseinstinkt kommer jo ikke som noen overraskelse i denne typen konkurranseprogrammer.

For meg ser Mesternes mester ut som rene barnehageøvelsene sammenliknet med dette programmet.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jørgine passer overhodet ikke som «programleder» 😕 

Anonymkode: 39c02...dc3

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (17 minutter siden):

Har Norges tøffeste kommet tilbake? 

Nei, vi diskuterer en gammel sesong🙃

Anonymkode: 0145b...67b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, vi diskuterer en gammel sesong🙃

Anonymkode: 0145b...67b

Overrasker meg ikke 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Morsomt å se på de som er høyest på pæra, men havner som sist. Som sebastian? han hadde nok mange komplekser med seg selv. Lyste lang vei hvor usikker han var på seg selv.

Anonymkode: a471f...1b7

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det! Og synes Jørgine gjorde en god jobb som programleder jeg ☺️ Gleder meg til ny episode ikveld.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var kjedelige greier. Se på noen trene.. nei takk fra meg. 

Anonymkode: fe209...f03

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva vil det egentlig si å være tøff?

Jeg forbinder ikke muskler med å være tøff. Selv om du havner sist, så betyr det ikke at du ikke er tøff. 

Jeg tenker tøff vil si å holde ut i det lange løp. Du kan ikke si at noen er tøff fordi de er raskest, sterkest eller best balanse. Den tøffe kan være både svakest, tregest og mest ustabil. Men så lenge denne personen holder ut smerten, tåler nederlag og tåler å være i kjelleren, det er da den tøffeste vil vises. 

Kompani Lauritzen er kanskje bedre her. Her bedømmes deltakere etter innsats, vilje og utholdenhet. 

Å være tøff handler om å ha det i hodet, ikke i muskler. 

Så langt har ikke Norges tøffeste klart å formidle dette godt nok. Og hvorfor er det en aldersgrense på deltakerne? Mener å huske at du måtte være mellom 18 og 30 år for å søke. Hva med 35? 40? 45? Hvorfor kunne ikke de melde seg på?

Men alt i alt, så er det underholdende å se på.

Anonymkode: 76676...d91

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...