Gå til innhold

Er langt hår på kvinner mest sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får du lyst til å dra henne i håret da?:lur:

Eller hva slags hår er mest sexy? Langt med volum? Krøller? Kort hår? Flatt hår? Bølger?

Anonymkode: 0133a...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lange krøller og de fleste jeg har ligget med tar tak i håret spesielt i doggy.

blir selv ganske kåt av det😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at svarene du kommer til å få i denne tråden ikke kommer til å ta høyde for voksne damer med begynnende hårtap.

Anonymkode: 236c6...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (1 minutt siden):

Jeg har lange krøller og de fleste jeg har ligget med tar tak i håret spesielt i doggy.

blir selv ganske kåt av det😊

For å dominere deg da eller?

Anonymkode: 93473...53e

Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Får du lyst til å dra henne i håret da?:lur:

Eller hva slags hår er mest sexy? Langt med volum? Krøller? Kort hår? Flatt hår? Bølger?

Kim basinger, kelly mcgillies, var en fin trend. Har vært mangen fine trender, men uansett hvis kjemi stemmer så drifter man i sånt, da er det personen som gjelder 🙂❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For å dominere deg da eller?

Anonymkode: 93473...53e

Ja det vil jeg tro

AnonymBruker
Skrevet

Ja, langt går er best! 

Anonymkode: 04a77...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Njah.
Om håret er kortere synes jeg det er finest når det ikke er for "butt", da kan det være like pent med kortere

Anonymkode: 799db...f85

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noe sier meg at svarene du kommer til å få i denne tråden ikke kommer til å ta høyde for voksne damer med begynnende hårtap.

Men vi voksne damer er jo ikke sexy uansett. Vi er sure og bitre fordi vi ikke får så mye oppmerksomhet lenger. Det er sikkert sant, for det har jeg lest på kg mange ganger. 😉

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva mener du? Det er mye som kan gjøre en sexy, man MÅ ikke ha sånn eller sånn hår, men nå var det ikke det tråden handlet om. Ingen har alt, man må da få kunne svare på tråder allikevel. 

• Liker 1
Gjest Airman
Skrevet
Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Men vi voksne damer er jo ikke sexy uansett. Vi er sure og bitre fordi vi ikke får så mye oppmerksomhet lenger. Det er sikkert sant, for det har jeg lest på kg mange ganger. 😉

Var et sagn engang at når kvinner hadde fått sine barn og møtt den biologiske klokka, så ble det kånesveiser og gifaen i utseende. Men seff, det er nå individuelt 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Langt hår trenger ikke bety langt-langt.

Hår som rekker ned til brystene trenger en viss tykkelse og kvalitet for å være pent. Men hår til skuldrene er uansett veldig mye mer feminint og pent enn kort hår. Min mor på 64 har skulderlangt, og hun har tynnere hår enn da hun var yngre.

Anonymkode: 0ced9...f80

Skrevet
Airman skrev (Akkurat nå):

Var et sagn engang at når kvinner hadde fått sine barn og møtt den biologiske klokka, så ble det kånesveiser og gifaen i utseende. Men seff, det er nå individuelt 🙂

Jeg tror det var i andre tider. 

Nå visner vi kvinner ofte av utslitthet når vi har småbarn, og ofte full jobb og mye ansvar hjemme i tillegg, men blomstrer ofte opp igjen når barna blir litt større. 

Kort hår er ikke vanlig i min krets, selv om alle er ferdige med barn. Alle trener også, bryr seg om hvordan de ser ut, ser ikke like slitne ut lenger, og nyter det å igjen ha tid til å tenke litt på seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt mørkt hår er et av "kravene" min for å bli tiltrukket. Har aldri vært forelsket i noen som ikke hadde langt mørkt hår. Helst helt ned til korsryggen/rumpen.

Det er noe av det aller mest sexy som finnes.

Anonymkode: 357ce...f43

Gjest Paramount
Skrevet

Langt hår er greit, men skulderlangt er min favoritt. Det ser ganske smart ut. Helst glatt, og gjerne gredd bakover. Like langt foran som bak er også fint, selv med bølger og litt rufsete. Dette feks:

ab.jpg.102b9bc7f8d708a56fa3d8b979be2c9f.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (12 minutter siden):

Langt hår er greit, men skulderlangt er min favoritt. Det ser ganske smart ut. Helst glatt, og gjerne gredd bakover. Like langt foran som bak er også fint, selv med bølger og litt rufsete. Dette feks:

ab.jpg.102b9bc7f8d708a56fa3d8b979be2c9f.jpg

Ja det er nok litt mer buissenes aktig for dem som liker det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge en forskning jeg kom over en gang, så er skulderlangt hår på damene mest populært blant mannfolka 👍  (og nei, jeg har ikke det, men har kjæreste likevel)

Anonymkode: cf970...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...