AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre da jeg ikke finner igjen kortet med chip-nummer som jeg fikk hos veterinær når jeg chippet katten min for snart 4 år siden. Jeg har siden den gang byttet telefonnummer men ikke tenkt over at jeg må oppdatere info.. På kontaktskjemaet hos DyreID må jeg oppgi chip-nummeret (som jeg ikke vet), og ingen av e-post adressene som jeg bruker fungerer for å få tilsendt passord. Noen som har vært i samme situasjon? Kan jeg ringe de og bare oppgi navn for å få ordnet dette? Anonymkode: d9240...9a3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Vetrinæren har vel chip nummeret i systemet sitt? Anonymkode: 923ab...fa0 2
Tvist Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Evt bare få dyrlegen til å lese av chip ved neste sjekk. 1
Millimani Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Det er da bare å kontakte dyrlegen eller dyrebeskyttelsen. Siden den er chippet er det ganske enkelt å finne ut id-nummeret. Men så spesielt at du ikke får tilsendt passord. Skjønt, da har du vel byttet e-postadresser også da
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Ring veterinærkontoret der dyret ditt ble chippet. Kan være de har registrert nummeret der. Eventuelt bør det være en smal sak å få dem til å sjekke dyreid for deg gjennom sine egne sider. Eller at du tar dyret med deg til veterinær, for å få sjekket chipen. Burde ikke koste noe. Anonymkode: 854d4...42a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Takk, det tenkte jeg ikke på 🙂 da kontakter jeg veterinærklinikken hvor han ble chippet, så ordner det seg sikkert. Anonymkode: d9240...9a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå