AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hun står i en tøff kamp nå, så jeg bestilte en pen blomster bukett som hun får på døra til uken. Men, kom plutselig på at hun er egentlig ikke noen «blomster pike» 🤔 Dere som ikke er så glad i blomster, ville dere blitt glade likevel? Er jo ment som en liten oppmuntring i en tøff hverdag. Jeg kan ikke besøke henne, men oppmuntrer og støtter så mye jeg kan på Messenger (hun orker ikke snakke i telefonen for øyeblikket). Anonymkode: 08ea0...ede
Gjest Føsleguri Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Jeg hadde uansett blitt glad for at noen tenkte på meg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Kan ikke forstå at det kan bli feil. Anonymkode: 4a7c8...70a 3
Frida Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun står i en tøff kamp nå, så jeg bestilte en pen blomster bukett som hun får på døra til uken. Men, kom plutselig på at hun er egentlig ikke noen «blomster pike» 🤔 Dere som ikke er så glad i blomster, ville dere blitt glade likevel? Er jo ment som en liten oppmuntring i en tøff hverdag. Jeg kan ikke besøke henne, men oppmuntrer og støtter så mye jeg kan på Messenger (hun orker ikke snakke i telefonen for øyeblikket). Anonymkode: 08ea0...ede Jeg tror hun blir veldig glad, blomstene viser at du tenker på henne og vil oppmuntre henne. Det er uansett fint med levende blomster på denne tida når vi lengter etter våren. Jeg er ikke så veldig opptatt av blomster, men ville blitt kjempeglad i en slik situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Tusen takk, det er godt å høre. Jeg elsker blomster, så selv ville jeg blitt kjempeglad. Ja, det er jo for å vise henne at jeg tenker på henne og bryr meg. ❤️Hun trenger virkelig å vite at noen bryr seg nå. Anonymkode: 08ea0...ede 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Blomster dør fort, så at hun ikke er en blomsterperson gjør ingenting. Hun trenger ikke være i hus med de lenge liksom. Anonymkode: ec83f...9fa
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blomster dør fort, så at hun ikke er en blomsterperson gjør ingenting. Hun trenger ikke være i hus med de lenge liksom. Anonymkode: ec83f...9fa Gun er ikke sånn som hater blomster altså 😊Hadde det vært så galt, så kan hun gi de til sin mor eller noe. Jeg vil bare hun skal vite at jeg virkelig bryr meg om henne. Anonymkode: 08ea0...ede
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Jeg liker ikke blomster som må være i potte, da jeg ikke har grønne fingre. Men jeg er veldig glad i å få andre slags blomster.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er ikke blomster-pike, jeg ønsker meg aldri blomster, og kjøper det aldri selv. Men fikk en liten bukett tulipaner fra en venninne i en annen by i fjor i påska, og jeg syntes det var kjempekoselig at hun tenkte på meg! Jeg fikk også en kjempefin bukett fra tidligere arbeidsplass etter jeg hadde vært sykemledt en god stund, en god-bedring bukett. Det var også kjempekoselig! Og jeg vil heller ha blomster som dør raskt, enn å få noe dilldall som bare blir skapfyll! Det er jo tanken som teller, og jeg er ganske sikker på at hun setter stor pris på at du tenker på henne og vil gi henne en liten oppmerksomhet, selv om blomster ikke er favoritt-gaven hennes Anonymkode: 2ab9d...58e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 Mrs. Random Nick skrev (6 timer siden): Jeg liker ikke blomster som må være i potte, da jeg ikke har grønne fingre. Men jeg er veldig glad i å få andre slags blomster. Har bestilt bukett til henne 😄 Anonymkode: 08ea0...ede 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke blomster-pike, jeg ønsker meg aldri blomster, og kjøper det aldri selv. Men fikk en liten bukett tulipaner fra en venninne i en annen by i fjor i påska, og jeg syntes det var kjempekoselig at hun tenkte på meg! Jeg fikk også en kjempefin bukett fra tidligere arbeidsplass etter jeg hadde vært sykemledt en god stund, en god-bedring bukett. Det var også kjempekoselig! Og jeg vil heller ha blomster som dør raskt, enn å få noe dilldall som bare blir skapfyll! Det er jo tanken som teller, og jeg er ganske sikker på at hun setter stor pris på at du tenker på henne og vil gi henne en liten oppmerksomhet, selv om blomster ikke er favoritt-gaven hennes Anonymkode: 2ab9d...58e Takk, det var godt å høre. Det er bukett og ikke plante. Anonymkode: 08ea0...ede
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 For en fin tanke det er å sende blomster, du er en god venn😊 Alle blir glad for blomster. Anonymkode: 3ad60...473 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en fin tanke det er å sende blomster, du er en god venn😊 Alle blir glad for blomster. Anonymkode: 3ad60...473 Tusen takk 😊 Anonymkode: 08ea0...ede
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har ikke et bevisst forhold til blomster med ble likevel utrolig glad og rørt da en venninne ordnet med blomster på døra da jeg fylte år for litt siden. Det syns jeg var utrolig fint gjort og ikke noe jeg forventet i det heletatt. Anonymkode: 17612...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har ikke et bevisst forhold til blomster med ble likevel utrolig glad og rørt da en venninne ordnet med blomster på døra da jeg fylte år for litt siden. Det syns jeg var utrolig fint gjort og ikke noe jeg forventet i det heletatt. Anonymkode: 17612...e3e Godt å høre 🥰 Håper hun vil sette pris på de. Anonymkode: 08ea0...ede
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 Ts her! Hun fikk blomstene i dag og ble både rørt og glad heldigvis 🥰 Anonymkode: 08ea0...ede 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå