AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hei! Har termin om to mnd. Har ei lang jente fra før som er 2,5 år og som fortsatt liker å sitte i vogn hjem fra bhg osv. Og trenger vogn til babyen som kommer. da barnas hus osv er stengt nå ønsker jeg gjerne tips til søskenvogn fra dere som har erfaring med det! krav: - litt lange sittedeler, siden jeg tydeligvis får lange barn... - svingbare forhjul - relativt lett å trille, altså som man kan trille i litt rusk og rask, snø og slaps - mulighet til å ha sittedelen begge veier Anonymkode: 95ece...fe2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Boogaboo har vi for da kan lillebror være alene i vognen uten av jeg triller på en stor søsken vogn Anonymkode: 6f529...933
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 Har hatt nærmere 30 vogner (enkle og doble, mannen min skrev til slutt opp i excel-ark😳) og vår absolutt favoritt har vært og er Bugaboo Donkey 3. Vi har to lange jenter på 4,5 og 2,5 år og til og med hun eldste hadde helt ok plass da hun fikk prøvesitte rett etter hun hadde fylt 4. Vi bestilte- og fikk den i september, med andre ord under korona hvor vi ikke fikk testet i butikken, så tok en sjanse der, men angrer absolutt ikke! Var skeptisk fordi den ser så liten ut, men ble veldig overrasket. Liker at den kan brukes til 1, 2 og 3 barn. Ettersom minstemann her forhåpentligvis kommer innen termindatoen som er om 3 dager.. Anonymkode: 8601b...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Jeg har Babyjogger City Select. Er 20 måneder mellom mine og er veldig fornøyd med at den har så mange muligheter. Kjøpte Bogaboo donkey også, men likte den ikke. Følte den var lav og skranglete. Anonymkode: dbaf1...004
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har Babyjogger City Select. Er 20 måneder mellom mine og er veldig fornøyd med at den har så mange muligheter. Kjøpte Bogaboo donkey også, men likte den ikke. Følte den var lav og skranglete. Anonymkode: dbaf1...004 «Problemet» med city select er at den er veldig stiv da, sittedelene krasjer i hverandre hvis en av ungene skal sove, og blir tung å svinge hvis det eldste barnet sitter nærmest bakken.. Tror de færreste setter det minste og letteste barnet der.. Ellers likte jeg og godt city select (hadde lux) Anonymkode: 8601b...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå