Gå til innhold

Neseplastikk i Tyrkia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg har lyst til operere nesen min i sommer og har sett rundt både i Norge og Tyrkia. Jeg tenker at Tyrkia passer bedre min nese og mine forventninger og har sett på litt forskjellige kirurger. Spørsmålet mitt er til de som har operert nesen i Tyrkia og om dere kan dele deres erfaringer med kirurgene dere valgte? Gjerne ta med om dere fikk inkludert pakkedeal med hotell:) Er veldig usikker på hvem jeg burde dra til, så hvilke som helst erfaringer kan hjelpe nå.

Hilsen en spent jente på 18

Anonymkode: 0a308...b5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare vær helt sikker på at du har rett på ny operasjon om du blir misfornøyd. De ferreste utenlandske klinikker har det selvom de sier de har det. Og skjekk hvor mange som har fått påvist mrsa etter operasjon på klinikken du velger så du er sikker på at du ikke blir alvorlig syk. 

Kjenner to som har operert i utlandet og ingen ble fornøyd, de fikk heller ikke ny operasjon og måtte betale full pris for å rette opp i Norge. 

Anonymkode: e50eb...6fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ikke si hva mine personlige meninger er om plastisk kirurgi, fordi det er urelevant. Du gjør det som er rett for deg.

Men, skal du ta operasjon så vil du ikke gjøre det i Tyrkia, nok med skrekkhistorier av folk som er blitt lurt av flotte bilder, men endt opp med ødelagt kropp.

https://www.tv2.no/lab2/operasjon-i-tyrkia/

https://www.tv2.no/a/13236041/

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Jo4AA4/svensk-kvinne-doede-etter-kosmetisk-kirurgi-i-tyrkia

Dette er ikke for å skremme, det er realiteten. Hver så snill å ikke gjør dette i utlandet, hvis du må ta operasjon gjør det på en trygg og godkjent klinikk i Norge.

Kroppen din skal du ha med deg resten av livet, da er det ikke verdt å dra til Tyrkia for å spare penger. Det er nok av eksempler fra folk på instagram som har fått kropp eller anikt ødelagt, og eksempler på hvor retusjert før/etter bilder hos klinikker i Tyrkia. Bildene er ikke forenelig med det faktiske resultat, så ikke la deg lure fordi bildene ser så «penere ut» og at det er billigere enn i Norge.

Du er 18 år, ikke ødelegg kroppen din. Må du operere, gjør det i Norge, da har du også alle rettigheter på din side om det skulle oppstå komplikasjoner.

Anonymkode: a1998...f7e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Hei! Jeg vurderer også operasjon i Tyrkia i år. Kan jeg sende deg en pm?

Anonymkode: 07bf0...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 0.22):

ScarletWitch skrev (På 24.5.2021 den 13.33):

Så klart

Hei, endte noen av dere med å operere i Tyrkia (eller Norge)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariah<3 skrev (På 8.5.2022 den 19.38):

Hei, endte noen av dere med å operere i Tyrkia (eller Norge)?

Hei har ikke operert meg enda man skal operere meg i juni faktisk:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ScarletWitch skrev (4 timer siden):

Hei har ikke operert meg enda man skal operere meg i juni faktisk:) 

I Norge eller Tyrkia?

Og hvorfor skal du operere nesa?

Anonymkode: 0695e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke jeg turt faktisk. Hadde vært redd for å få sånn "Jennifer Aydin nese". Føler veldig mange opererte neser i det området ser veldig like ut etterpå.

Anonymkode: 8d055...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde heller dratt til Litauen. Har tenkt å dra dit når jeg har spart opp nok. Ville ikke dratt til Tyrkia, ser de slaktene som kommer derfra.

Anonymkode: 0d765...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær så snill og ikke gjør det. Fin en god norsk kirurg i stedet.

Anonymkode: 44127...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...