Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i første syklus med hjelp. Har fått enkel dose Letrozol, ovitrelle og progesteron-støtte (Utrogestan) fra dagen etter eggløsning. Alt virker å være i orden med oss begge, og jeg har hatt regelmessige eggløsninger hele veien, også uten Letrozol og ovitrelle. 

Hører gjerne om erfaringer med progrsteronstøtte! Vellykkete forsøk, ikke vellykkete forsøk og bivirkninger. Selv kjenner jeg meg mer «gravid» denne syklusen enn ellers. Ømme bryster, stikking i magen og sliten (men mulig det siste skyldes at jeg har jobbet mye de siste ukene - man tolker jeg alt😆). Er på dpo 6 nå. 

Anonymkode: d3b88...bf9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk på progesteron og fikk falske gravid symptomer. Ble kjempe kvalm,  og måtte redusere dosen.

Anonymkode: d3ad4...de8

Skrevet

Hei!

Jeg har Pco og gikk på letrozol for første gang i mai. vi hadde prøvd i et år uten hell. Ble gravid på 3 forsøk, men mistet i uke 5. gikk på letrozol igjen første mensen etterpå og ble gravid igjen, men mista i uke 8 (fant det ikke ut før i uke 12). Gikk på det igjen første mensen etter det og ble gravid IGJEN.. og mista. gikk også på progesteron støtte på siste forsøk. Har vært gravid på hver syklus jeg har hatt frem til nå siden sommeren. Oppsummeringen av dette er at det virkelig hjalp meg å bli gravid! har ikke klart uten letrozol. Føler jeg har et helt annet problem igjen som er å holde på babyen. Har nå begynt på Metformin også. Masse lykke til! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...