AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Gikk jeg egentlig fra psykopaten, eller var han ferdig med meg og bare sier at bruddet er min feil? Jeg orker ikke skrive så mye i detaljer, da jeg er redd for og bli kjent igjen. Men, for snart 2 mnd siden hadde jeg fått så nok at jeg pakket noen ting og dro. Jeg ordnet eget sted og bo. Min x ble litt sånn den siste tiden, hver gang vi kranglet og jeg feks gikk ut for å kjøre en tur eller gå en tur ned hunden, så ble det automatisk slutt. Vi hadde nk i 15 dager, jeg hadde da motsatt 2 sms fra han, men valgte og ikke svare. Siden jeg er veldig sikker på at han er i nærheten av og være psykopat, så prøvde jeg og holde nk. Så skjedde det litt ting på veien, han gjorde ting som ikke er snilt mot meg og det skjedde ting i hans liv som gjorde at jeg takket ja til en samtale, da hadde vi gått omkring 17 dager med nk. På tlf kranglet han, gråt, kranglet og samtalen ble vel avsluttet med at han var lei seg. Noe jeg ikke dessverre ikke kan tro på. På tlf var det drittslening, han elsker meg, hore, jeg er alt for han, psyco kjerring, jeg vil bare ha oss to. Sånn foregikk samtalen, jeg kom aldri til ordet heller. Så jeg fikk avsluttet samtalen til slutt for det gikk bare i en det samme om igjen og om igjen. Han ringer meg så senere, da gadd jeg ikke svare og fikk en sms "ikke ring meg heller", ja okei tenkte jeg. Han har flørtet på sosiale med andre damer, dette var jeg bevis for. Han har kalt meg utro i ny og ne. Og det er mye som er skjedd som jeg velger og ikke dele her. Men forlot jeg han? Eller forlot han egentlig meg, fordi knappe 2 uker etter bruddet blir det lagt ut masse bilder på sosiale av han og en jente, jentas fjes syns ikke. Hvorfor gjør han dette mot meg? Jeg har selvfølgelig blokkert han. Men har mottat disse bildene da det kan se ut som det er meg. Jeg føler sympati for han og savner han innimellom, men samtidig var han ikke snill, så hva er det og savne. Jeg tror ikke han er like følelsesmessig ødelagt som meg som løper til neste etter 14 år sammen! Jeg vet heller ikke om han er psykopat men når jeg leser om det har han sykt mange likhetstrekk. Det er ingen som kan svare meg, så jeg prøver her. Har du vært med en psykopat, er du en psykopat? Hvordan kom du deg videre? Jeg føler min x egentlig forlot meg, og ikke omvendt, så jeg føler han bare ventet til han hadde sitt neste og riktige offer. Veldig vonde tanker. Anonymkode: 27935...d68 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Høres vel mer ut som en psykisk ustabil person enn psykopat. Men alle har vi psykopatiske trekk ja. Anonymkode: 4ec55...776 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 De fungerer ikke som et normalt menneske, for dem er vi bruksgjenstander, som et møbel. Om sofaen deres ryker så stikker de og henter en ny, om de mister partneren så finner de en ny. De elsker ikke, de bruker. Min eks forlot også meg, jeg gjorde det slutt, men han forlot meg lenge før og ventet bare til jeg liksom skjønte det. Jeg forstod at han er en egoist som tenker 100% på seg selv, sine behov, og hvordan jeg passer inn der. Alt jeg kan si er kom deg videre, blokker ham, slett ham, snakk med en terapeut som kan dette med traumer, jobb med å redde deg selv. Klem Anonymkode: 6e939...8ac 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Høres vel mer ut som en psykisk ustabil person enn psykopat. Men alle har vi psykopatiske trekk ja. Anonymkode: 4ec55...776 Psykopat i mine øyne, men nå skrev jeg ikke ned så veldig detaljert. Det tok han 3 uker før han hadde ny dame. Jeg har det sort på hvitt at han var flørtet med damer bak min rygg, dette er selvfølgelig ikke noe jeg gidder og ta opp med han nå. Han siste sms var at jeg heller ikke skulle ringe, så da gjør jeg ikke det. Siste året var alt min skyld, alt negativt i hans liv var min skyld. Han har fremstilt seg selv som veldig godt likt og populær, men han jo faktisk funnet ut nå i ettertid at så og si ingen har noe til overs for han. Og folk har har jo faen ikke visst at vi har vært sammen en gang. Jeg sitter igjen med følelsen av og ha levd et dobbeltliv. Anonymkode: 27935...d68 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 "Alt er din skyld" er helt vanlig blant cluster B folk. En form for manipulasjon det og, du skal vende deg mot deg selv. Blogg: psykopati og kjærlighet Youtube: Psykopati og kjærlighet, Assc Direct, Soul GPS, Inner integration. Null kontakt, slett og blokker overalt og jobb med deg selv og healing, du skal gjennom en lang selvransakelse og få mer kunnskap, begynn med bloggen. Anonymkode: ebcd0...a25 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Du forlot han, men han tok igjen fordi han ikke tåler nederlaget. Du bør fokusere på å komme deg videre. Blokker om det er nødvendig, men du vil få det mye bedre med deg selv med tiden, når du ikke har et sånt uromoment i livet ditt. Stay strong, dette klarer du! ❤ Anonymkode: af351...f42 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Hei! Det spiller ingen rolle om han har diagnose eller ikke, men han har nok mange av de trekkene, så lurt å holde seg unna. Psykopater liker IKKE å bli forlatt! Det kan bli farlig! Så hvis han kan gå ut av forholdet med stoltheten i behold (altså ved at han har "forlatt deg"), så slipper du gjerne farlige hevnaksjoner mange psykopat-/narsissistofre sliter med. Gjerne i åresvis. Vær sjeleglad du slapp unna denne drittsekken, og at han nå har fokuset på et nytt offer. Hold deg langt unna. Gjør deg usynlig for han, og aldri kontakt han igjen. Går det gale med henne, må du ikke risikere å bli målskive for angrep igjen. Kanskje får du skylden for brudd med nye dama! Så vil han hevne seg! Ligg lavt! Anonymkode: d0757...cda 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Skrevet 13. mars 2021 Men hvorfor gikk han videre så fort? Vi har så mange år bak oss og det tok han knapt 2 uker og være i et nytt forhold. Det knekker meg mer. Føler meg så lurt på en måte, de må ha hat kontakt mens vi var sammen. Det er bare så sykt, det gjør meg mest vondt 😭💔 Anonymkode: 27935...d68 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #9 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Det spiller ingen rolle om han har diagnose eller ikke, men han har nok mange av de trekkene, så lurt å holde seg unna. Psykopater liker IKKE å bli forlatt! Det kan bli farlig! Så hvis han kan gå ut av forholdet med stoltheten i behold (altså ved at han har "forlatt deg"), så slipper du gjerne farlige hevnaksjoner mange psykopat-/narsissistofre sliter med. Gjerne i åresvis. Vær sjeleglad du slapp unna denne drittsekken, og at han nå har fokuset på et nytt offer. Hold deg langt unna. Gjør deg usynlig for han, og aldri kontakt han igjen. Går det gale med henne, må du ikke risikere å bli målskive for angrep igjen. Kanskje får du skylden for brudd med nye dama! Så vil han hevne seg! Ligg lavt! Anonymkode: d0757...cda Ingen liker å bli forlatt. Anonymkode: 6b55d...1e5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #10 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor gikk han videre så fort? Vi har så mange år bak oss og det tok han knapt 2 uker og være i et nytt forhold. Det knekker meg mer. Føler meg så lurt på en måte, de må ha hat kontakt mens vi var sammen. Det er bare så sykt, det gjør meg mest vondt 😭💔 Anonymkode: 27935...d68 Det er meningen å såre deg, blant annet, dessuten så fungerer ikke de som andre, mens du elsket og verdsatte tiden deres sammen så så bare han på det han kunne få ut av deg. Jeg vet det gjør vondt, det gjorde jævlig vondt for meg også, man må bare plukke opp bitene sine og gå videre alene, han kommer ikke til å gjøre smerten mindre kjære deg. Anonymkode: 6e939...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor gikk han videre så fort? Vi har så mange år bak oss og det tok han knapt 2 uker og være i et nytt forhold. Det knekker meg mer. Føler meg så lurt på en måte, de må ha hat kontakt mens vi var sammen. Det er bare så sykt, det gjør meg mest vondt 😭💔 Anonymkode: 27935...d68 Ja, det kan godt ha vært overlapping. Du har nok vært en god kjæreste, så han ville nok ikke bytte deg ut før han hadde noe bra å gå til. Hvis han er en psykopat, eller noe i nærheten, så elsker han henne ikke. Han elsket ikke deg heller. Han er bare sammen med dere fordi dere gir han det dere trenger. Anonymkode: d0757...cda
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 Hei kjære deg ❤️ Først og fremst så sender jeg deg en god og varm klem ❤️ Du har det tøft, du har hatt det tøft. Nå må du VÆRE tøff. Du må stå i det her. Du skal gjennom en sorgprosess. Til tider kan det føles ut som hjertet skal briste, andre tider kan du føle deg tom. Du er nødt for å la prosessen ta sin tid. Det er mye tid som trengs for å komme gjennom alt, selv om det også for noen kan ta kortere tid. Jeg kan ikke svare på om han var psykopat eller ei, men du har fått svar om det av andre her i tråden. Det viktigste du skal fokusere på nå er på deg selv. Ja, selvsagt kommer du til å sende han en tanke her og der, det er helt normalt. Det er helt normalt å føle seg såret og sviktet når han såpass raskt har funnet en ny. Er vel noe i det som sies på folkemunne "menn har noen å gå til, kvinner har noen å gå fra". Men du kan jo prøve å tenke litt, "okei, han og jeg er ikke mer, han fant seg en ny, han flørtet med andre mens vi var i forhold.. JEG er verdt mer enn det. Jeg skal ikke la meg knekke av dette. Han er ikke verdt noe mer for meg, de gode minnene beholder jeg og resten får gå videre". Det er dumt å bruke for mye energi på "hvis det og det skjedde, hvorfor gjorde han sånn". Rett og slett så må du også TILGI DEG SELV. At du valgte å bli i det forholdet såpass lenge. Det ødela noe av deg. Men nå skal du reise deg opp igjen. Du skal være tøff, du skal prøve nye ting, du skal flørte med andre, du skal skaffe deg en ny frisyre/farg håret (maaaange sverger til at å endre håret hjelper etter et brudd), du skal gjøre nøyaktig det DU har lyst til. Dere var sammen i 14 år, det er veldig lenge. Og nå er tiden for å være sammen med deg selv resten av livet. Lær å elske deg selv og leve for deg selv. Et nytt forhold dersom du ønsker det, kommer når du minst venter det. La deg selv få sørge, se klissete filmer, eller skikkelige skrekkfilmer. Les mange bøker, om det så er ungdsomromaner. Dra på besøk og drikk med venninner, drukne dine sorger hos dem, le ha det gøy, dra på byen (eh.. Korona da men jaja), flørt litt, kyss litt hvis du klarer. Skaff deg en ny hobby, drukne deg i litt arbeid. Hold deg og tankene opptatt, men la oss sorgen gjøre sitt. 10 mnd selv siden mitt verste brudd noensinne. Jeg fikk heldigvis besøksforbud, men han er også slettet og blokkert absolutt OVERALT. og jeg har nytt nummer som er skjult. Ingen kontakt og alt er mye bedre nå. Har endelig begynt å finne frem til meg selv igjen, og det er så himla bra 😁 Dette kommer til å gå bra, du kommer til å klare deg og en dag vil du le av den ubrukelige mannen du var sammen med. Han er ikke deg verdig. Husk at du er god nok, tøff nok og sterk nok. Stå på, kjære deg ❤️ Og lykke, lykke til 😊 Anonymkode: 8ac4f...82e 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 De går inn i nye forhold kjapt, ofte har de en reserve på lur uten at objektet vet noe om det. P/N knytter seg ikke til noen, de har ikke evner til det, et stort mørkt hull som skal fylles, uansett hvor mye du gir-det blir aldri nok. Når objektet er "tomt" for energi og har gitt alt er det ingenting igjen å hente for p/n og man blir dumpet som man aldri eksisterte. Blogg:psykopati og kjærlighet, du finner svarene der. Ta vare på deg selv.☘️ Anonymkode: ebcd0...a25 2
Svartfugl Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gikk jeg egentlig fra psykopaten, eller var han ferdig med meg og bare sier at bruddet er min feil? Jeg orker ikke skrive så mye i detaljer, da jeg er redd for og bli kjent igjen. Men, for snart 2 mnd siden hadde jeg fått så nok at jeg pakket noen ting og dro. Jeg ordnet eget sted og bo. Min x ble litt sånn den siste tiden, hver gang vi kranglet og jeg feks gikk ut for å kjøre en tur eller gå en tur ned hunden, så ble det automatisk slutt. Vi hadde nk i 15 dager, jeg hadde da motsatt 2 sms fra han, men valgte og ikke svare. Siden jeg er veldig sikker på at han er i nærheten av og være psykopat, så prøvde jeg og holde nk. Så skjedde det litt ting på veien, han gjorde ting som ikke er snilt mot meg og det skjedde ting i hans liv som gjorde at jeg takket ja til en samtale, da hadde vi gått omkring 17 dager med nk. På tlf kranglet han, gråt, kranglet og samtalen ble vel avsluttet med at han var lei seg. Noe jeg ikke dessverre ikke kan tro på. På tlf var det drittslening, han elsker meg, hore, jeg er alt for han, psyco kjerring, jeg vil bare ha oss to. Sånn foregikk samtalen, jeg kom aldri til ordet heller. Så jeg fikk avsluttet samtalen til slutt for det gikk bare i en det samme om igjen og om igjen. Han ringer meg så senere, da gadd jeg ikke svare og fikk en sms "ikke ring meg heller", ja okei tenkte jeg. Han har flørtet på sosiale med andre damer, dette var jeg bevis for. Han har kalt meg utro i ny og ne. Og det er mye som er skjedd som jeg velger og ikke dele her. Men forlot jeg han? Eller forlot han egentlig meg, fordi knappe 2 uker etter bruddet blir det lagt ut masse bilder på sosiale av han og en jente, jentas fjes syns ikke. Hvorfor gjør han dette mot meg? Jeg har selvfølgelig blokkert han. Men har mottat disse bildene da det kan se ut som det er meg. Jeg føler sympati for han og savner han innimellom, men samtidig var han ikke snill, så hva er det og savne. Jeg tror ikke han er like følelsesmessig ødelagt som meg som løper til neste etter 14 år sammen! Jeg vet heller ikke om han er psykopat men når jeg leser om det har han sykt mange likhetstrekk. Det er ingen som kan svare meg, så jeg prøver her. Har du vært med en psykopat, er du en psykopat? Hvordan kom du deg videre? Jeg føler min x egentlig forlot meg, og ikke omvendt, så jeg føler han bare ventet til han hadde sitt neste og riktige offer. Veldig vonde tanker. Anonymkode: 27935...d68 Spiller det egentlig noen rolle? Det viktigste er at du er fri fra ham nå. Du bør flytte fokuset over på deg selv og livet ditt nå. Slutt helt å følge med hva han driver med, be folk om å slutte å fore deg med bilder og info om ham og blokker ham alle steder om det ikke allerede er gjort.. Hvis du skal komme deg videre, er det det du må gjøre, ikke gruble over detaljer i fortida og følge med på ham nå. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #15 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Psykopat i mine øyne, men nå skrev jeg ikke ned så veldig detaljert. Det tok han 3 uker før han hadde ny dame. Jeg har det sort på hvitt at han var flørtet med damer bak min rygg, dette er selvfølgelig ikke noe jeg gidder og ta opp med han nå. Han siste sms var at jeg heller ikke skulle ringe, så da gjør jeg ikke det. Siste året var alt min skyld, alt negativt i hans liv var min skyld. Han har fremstilt seg selv som veldig godt likt og populær, men han jo faktisk funnet ut nå i ettertid at så og si ingen har noe til overs for han. Og folk har har jo faen ikke visst at vi har vært sammen en gang. Jeg sitter igjen med følelsen av og ha levd et dobbeltliv. Anonymkode: 27935...d68 Det kan godt hende han er psykopat ja, du vet det nok best selv siden det er du som har opplevd han i virkeligheten. Jeg har kun møtt på én psykopat i hele mitt liv. Han var en forferdelig person, i tillegg til at han var rusmisbruker og solgte stoff og drev med andre kriminelle ting. Familien hans hadde kuttet han ut til og med, så ille var han. Jeg syns du bare burde kutte ut den person, ikke ofre han en eneste tanke til å gå videre. Finn deg en ny kjæreste som faktisk bryr seg om deg og vil deg alt godt her i livet. Han der vil deg bare dritt og sånne personer er ikke verdt å ha i livet. Anonymkode: 4ec55...776 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 Beklager at jeg ikke har svart dere. Jeg fikk en melding ut av det blå, jeg vil ikke gjenfortelle den her. Men den fikk meg virkelig til og tenke. Fordi jeg forstår ikke meningen hans med den, jeg har ikke svar. Anonymkode: 27935...d68
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Beklager at jeg ikke har svart dere. Jeg fikk en melding ut av det blå, jeg vil ikke gjenfortelle den her. Men den fikk meg virkelig til og tenke. Fordi jeg forstår ikke meningen hans med den, jeg har ikke svar. Anonymkode: 27935...d68 Jeg ville blokkert hans telefonnummer og blokkert han på alle sosiale medier. Jeg kan tenke meg at han prøver å manipulere deg med meldinger. Anonymkode: 09856...af3 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg ville blokkert hans telefonnummer og blokkert han på alle sosiale medier. Jeg kan tenke meg at han prøver å manipulere deg med meldinger. Anonymkode: 09856...af3 Denne meldingen ga liksom ingen mening "hvis han bare vil ha brystennd dine, beina og lårene dine send han til kfc". En meme liksom. Anonymkode: 27935...d68
CorvusCorax Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men hvorfor gikk han videre så fort? Vi har så mange år bak oss og det tok han knapt 2 uker og være i et nytt forhold. Det knekker meg mer. Føler meg så lurt på en måte, de må ha hat kontakt mens vi var sammen. Det er bare så sykt, det gjør meg mest vondt 😭💔 Anonymkode: 27935...d68 Han trengte vel rebound da for å komme over deg. Det kan ikke ha vært lett for ham heller om du har ignorert ham i over to uker, og kun snakket med ham en gang. Null kontakt etter fjorten år sammen? Null kontakt velger man jo om man vil avslutte. Så ja, det var du som avsluttet forholdet. Er det ikke nokså dramatisk å bare stikke av etter fjorten år sammen? Eller sto det på liv og død? Truet han med å drepe deg eller hunden. Slo han deg? Hva skjedde? Det er ikke nok informasjon i HI til at jeg kan si enten det ene eller det andre. Det er ikke nok til at jeg bare kan sympatisere med deg. Hva er det konkret han har gjort som gjorde at du dro? Om han behandlet deg dårlig, så er det bra du har kommet deg ut av det. Det spiller ingen rolle hva slags diagnose han har. Har du det ikke bra med ham - så kommer du til å få det mye mye bedre nå. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne meldingen ga liksom ingen mening "hvis han bare vil ha brystennd dine, beina og lårene dine send han til kfc". En meme liksom. Anonymkode: 27935...d68 Han antyder at andre menn kun vil ha deg seksuelt og ikke som han bry seg om deg. Anonymkode: ad047...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå