Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde babyen min som akkurat har blitt 4 måneder på fanget og hadde et sånn barnepiano med masse lyder og melodier på fanget. Med en gang en melodi kom på begynte babyen å vugge seg att og fram med hodet og overkroppen i takt med musikken. Ble skikkelig overrasket. Med en gang musikken stoppet, stoppet han også. Når det kom en ny sang begynte han «dansingen» igjen. Lurer på hvor lenge han har kunnet dette? Fant det bare tilfeldig ut nå. 
noen som vet når de begynner å reagere sånn å «danse» med hode og kropp til musikk?

Anonymkode: 5398d...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min begynte omtrent på samme tid 😊 Hadde kolikk til rett over 3 mnd. Rundt 4mnd alder la jeg merke til at han "danset" til musikk😊

Anonymkode: 86bcb...638

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer nok mye, og ikke alle gjør så mye av det. Jeg kan ikke huske at førstefødte danset slik før hun kunne gå. Mens baby nr. to elsker musikk, og har gjort mye av det. Nå er den minste ett år da, og jeg husker ikke lenger når hun startet med dansing, men var i hvert fall tidligere og mye mer enn den eldste. Det er uansett veldig gøy når man oppdager at de kan noe man ikke har lagt merke til før!

Anonymkode: 7a718...3a1

AnonymBruker
Skrevet

Eldste danset aldri som baby, han bare hoppet taktløst rundt. Er fortsatt stiv som en stokk når han danser nå 😅

Yngste begynte å vugge til musikk når hun var ca 4 mnd. Nå er hun 10mmnd og danser tydelig  med hele kroppen så fort det er noe antydning til musikk

Anonymkode: 3e36e...f06

Skrevet

Her i huset spilles det ofte musikk, og har egentlig merket siden baby var født at hvis det var musikk baby likte, så spreller baby gjerne med i takt til musikken. Nå er han 10 uker og vugger gjerne med hvis vi holder ham oppe og spiller musikk.

Vi foreldrene ha begge mange familiemedlemmer med det "musikalske genet" så håper ungen har fått noe av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...