knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Kom plutselig på at det kanskje er en mulighet til å øvelseskjøre den tiden jeg er uten, for da er jo egentlig passasjeren sjåføren? Jeg er 99,9% sikker på at det ikke er lov, men finnes det 0,01% usikkerhet så spør jeg, er det en mulighet? Savner som faen å kjøre, er tortur å ikke få kjøre, føler meg som et barn.... Er det noen steder jeg kan kjøre "lovlig" samme faen hvor det er isåfall men det må være 100% lovlig, vil ikke bryte loven men savner å kjøre bil som faen
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Nei, det er ikke lov. Anonymkode: 44867...7ff 1
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke lov. Anonymkode: 44867...7ff Var det jeg tenkte, men finnes det noen lukkede områder det er lov å kjøre for de som ikke har lappen?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 knulleGuden666 skrev (8 minutter siden): Var det jeg tenkte, men finnes det noen lukkede områder det er lov å kjøre for de som ikke har lappen? Nei, du har en sperrefrist der du kun er passasjer. Flere kjører jo bil uten lappen, men da blir sperrefristen lengre. Anonymkode: 0e459...752 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 knulleGuden666 skrev (10 minutter siden): Var det jeg tenkte, men finnes det noen lukkede områder det er lov å kjøre for de som ikke har lappen? Du trenger vel ikke lappen for å kjøre på lukket område? Skyt meg og hvis jeg tar feil. Anonymkode: b2ee2...0f1
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, du har en sperrefrist der du kun er passasjer. Flere kjører jo bil uten lappen, men da blir sperrefristen lengre. Anonymkode: 0e459...752 Var det jeg tenkte, faen for et tragisk liv det er uten å få kjøre bil, det er værre enn jeg skulle tro, blir verre og verre for hver dag som går.
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger vel ikke lappen for å kjøre på lukket område? Skyt meg og hvis jeg tar feil. Anonymkode: b2ee2...0f1 Kan ikke skjønne det selv heller, men det er tydeligvis ikke lov å en gang starte bilen i egen garasje på egen tomt en gang ifølge mange her inne og de har også kommet med linker som bekrefter dette. Men det er helt sinnsykt, jeg brøt faktisk loven for jeg kjørte startet og kjørte litt rundt på tomten min litt etter jeg mistet den uten at jeg visste at det bryter med loven, etter jeg fikk vite det har jeg ikke gjort en drit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå