Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ks 30/1 som gikk utrolig bra. Lite smerter og blødninger, var oppe og gikk samme dag som ks fant sted. 

Nå har jeg plagsomme smerter, ikke store smerter, men likevel vonde nok så de hemmer hverdagen. Kjennes ut som "sting" og sviing i såret, og klarer fremdeles ikke å ligge på magen. Snittet er lagt under valken og det kjennes ut som at valken er både hoven og øm.

Noen som kjenner seg igjen, eller har andre erfaringer? 

Anonymkode: bcb7a...1ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ks 30/1 som gikk utrolig bra. Lite smerter og blødninger, var oppe og gikk samme dag som ks fant sted. 

Nå har jeg plagsomme smerter, ikke store smerter, men likevel vonde nok så de hemmer hverdagen. Kjennes ut som "sting" og sviing i såret, og klarer fremdeles ikke å ligge på magen. Snittet er lagt under valken og det kjennes ut som at valken er både hoven og øm.

Noen som kjenner seg igjen, eller har andre erfaringer? 

Glemte å nevne at jeg ikke har infeksjon, såret har vært tørt og fint hele veien. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske at såret gjorde vondt. Kanskje du skal ta en tur til legen bare for å sjekke at alt er ok? (Det er sikkert det altså).

Anonymkode: 741c4...e6f

Skrevet

Ville dratt til lege. Kan ikke huske jeg hadde smerte 6 uker etter KS. Kanskje ett par uker. Var aldri særlig hoven heller. Det er sikkert individuelt og normalt for noen men bedre med en sjekk for mye.. 

AnonymBruker
Skrevet

To år etter har jeg fremdeles sting og sviende følelse i arret hvis jeg f. Eks nyser eller noe annet eksplosivt. Hadde litt vanlige sviende smerter konstant hele barsel perioden, altså ca 6 uker. Men det hemmet ikke hverdagen min da. Mitt sår åpnet seg også, 1cm men det grodde raskt og fint. Jeg var også oppe av sengen 8 timer etter KS og gjorde alt selv med baby. 

Anonymkode: e4f53...c4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen valk, så kan ikke si noe om det, men smertene ved bevegelse gikk vel bort etter et par uker. Var allikevel litt sårt/ømt å ta på arret i et års tid, men da altså bare hvis jeg tok på det eller gikk med for trang bukse etc.

Anonymkode: cc20a...813

• Liker 1
Skrevet

Mitt var iallefall helt grodd etter 8 uker. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. I går fant jeg en hard stor kul i enden av snittet, tror det er et hematom. Skal ringe sykehuset. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her. I går fant jeg en hard stor kul i enden av snittet, tror det er et hematom. Skal ringe sykehuset. 

Ja, så bør du nok ringe lege eller sykehus, for det er ikke normalt. 

Anonymkode: cc20a...813

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...