Gå til innhold

Noen som har feber kun på kvelden,og fin på dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer😊 jeg har nå gått i en uke med lett feber,den måler det samme hver kveld 37.9 målt i stumpen😂fryser og føler jeg brygger på noe,men så våkner jeg neste morgen helt fin.

Har ingen andre symptomer kun lett feber.

Så kommer det snikende tilbake i 5-6 tiden på kvelden.

Jeg har ikke corona.

Noen som har opplevd dette selv,og hva var det ?Skal til legen over helga.

Anonymkode: d0a69...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt at kroppstemperaturen øker utover dagen og at en da kan få lett feber på kvelden om en ikke er helt i form. Det kan være at du har en infeksjon eller en betennelsetilstand i kroppen. Det kan også være så enkelt som stress. Men lurt at du tar deg en tur til lege. 

AnonymBruker
Skrevet
bluedot skrev (1 time siden):

Det er ikke unormalt at kroppstemperaturen øker utover dagen og at en da kan få lett feber på kvelden om en ikke er helt i form. Det kan være at du har en infeksjon eller en betennelsetilstand i kroppen. Det kan også være så enkelt som stress. Men lurt at du tar deg en tur til lege. 

Jeg stresser en del,det må jeg innrømme 

Blir jo livredd når jeg googler lett grad av feber,da kommer det opp leukemi,men hadde ikke da feberen vært tilstede hele tiden,og ikke bare på kveldene?

Skrevet

Jeg har ofte feber/veldig sterk hodepine på kvelden, men våkner helt fin dagen etter

AnonymBruker
Skrevet

37,9 regnes normalt ikke som feber. 

Feber - NHI.no

Anonymkode: e7c3b...a53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid slik når jeg luftveisinfeksjon, eller lungebetennelse.

Føler meg verre og verre utover dagen, også er jeg "relativt" normal om morgenen.

Har opplevd mange ganger at jeg føler meg frisk, og begynner å jobbe på hjemmekontor. Men etter lunsj så kommer sykdommen snikende tilbake og jeg må logge av.

Anonymkode: adbab...4b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg stresser en del,det må jeg innrømme 

Blir jo livredd når jeg googler lett grad av feber,da kommer det opp leukemi,men hadde ikke da feberen vært tilstede hele tiden,og ikke bare på kveldene?

Tror nok at du mest sannsynlig hadde hatt flere symptomer om det var noe mer alvorlig. Nå er ikke 37,9 noe særlig høy temperatur heller.Det finnes hundrevis av andre diagnoser det kan være, så du må ikke tenke det verste. Mest sannsynlig er ikke dette noe farlig, men greitt å få sjekket opp av lege uansett så er du på den sikre sida. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...