Gjest Spacegirl Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Katten min, en kastrert ragdoll, har fått så tørr pels i det siste. Han har alltid hatt helt silkemyk pels, men i det siste har den blitt veldig tørr. Han spiser Royal Canin for utekatter. Har sett spesielt etter for som er bra for pelsen, men de fortypene jeg har funnet er kun for innekatter. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Er det noe jeg kan gi ham som er bra for pelsen? Dette har vel ikke så mye å si egentlig, han er frisk og rask, men når han først er så pen som han er så vil jeg gjerne ta vare på utseendet hans .
sixx Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Er litt usikker på hva du mener med tørr pels...er den "livløs" og matt? Hvis katten har fått innvollsorm....så ser man det på pelsen etter hvert....lenge siden ormekur?
Gjest Spacegirl Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Denne rasen har en litt spesiell, veldig myk silkeaktig pels og i det siste har den blitt litt striere på en måte. Minner om mitt eget hår når det blir tørt og livløst. Tviler på at han har innvollsorm, for han fikk ormekur for 3-4 uker siden. Men jeg skal prøve fiskeolje. Takk for tips
Gjest Varg-Menja Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Pisk sammen ett rått egg og hiv over maten hans noen ganger i uka. Tran kan du også helle over tørrforet hans. Begge disse tingene er generelt næringsrike og gir veldig fin pels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå