AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Blir overrasket av hvor mange som er selvopptatte, prater stygt bak andre sin rygg, opptatt av status, mye prat rundt overfladiske tema, osv.. Kjenner jeg er så lei... Både tidligere i livet og nå fortsatt føler jeg på at jeg omgås mange mennesker jeg blir dratt ned av. Jeg er i 25 år. Likevel blir jeg fort glad i andre mennesker. Jeg har vært veldig glad i kolleger og generelt mennesker jeg møter som er godt voksne. Er det meg det er noe galt med som ofte blir negativ til andre, eller er det dessverre sånn verden har blitt, at det er slik mange oppfører seg? Ser på meg selv som en ellers positiv og snill person, synes derfor det føles vondt å ha slike tanker om andre, neste så det føles ut som jeg er bedre enn andre.. Noe jeg egentlig slettes ikke mener, men jeg blir så lei meg og sliten av hvordan skremmende stort flertall av de jeg omgås oppfører seg. Veldig takknemlig for svar. Anonymkode: e4efb...4db 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Omgås du veldig mange nye mennesker? Eller har du med deg folk fra yngre dager du ikke matcher med lengre? Anonymkode: f2a45...d6d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Omgås du veldig mange nye mennesker? Eller har du med deg folk fra yngre dager du ikke matcher med lengre? Anonymkode: f2a45...d6d Begge deler. Nye mennesker på studiet i en ny by, og venner fra hjembyen. Anonymkode: e4efb...4db
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Mine venner er verken overfladiske eller prater stygt om andre. Noen av de er gamle venner, andre er nye. Jeg velger venner med omhu, og trekkes mot folk som er trivelige og sympatiske. Det er massevis av flotte, fine folk i verden. Kanskje du skal være litt mer kritisk til hvem du blir venner med? Det er lov å velge vekk folk man ikke passer sammen, og heller henge med de som har samme verdier 🙂 Du trenger ikke å ha mange venner heller. Kvalitet over kvantitet Anonymkode: 48df8...db9 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine venner er verken overfladiske eller prater stygt om andre. Noen av de er gamle venner, andre er nye. Jeg velger venner med omhu, og trekkes mot folk som er trivelige og sympatiske. Det er massevis av flotte, fine folk i verden. Kanskje du skal være litt mer kritisk til hvem du blir venner med? Det er lov å velge vekk folk man ikke passer sammen, og heller henge med de som har samme verdier 🙂 Du trenger ikke å ha mange venner heller. Kvalitet over kvantitet Anonymkode: 48df8...db9 Godt sagt. Anonymkode: f2a45...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå