AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Må jeg registrere det nye kortet på steder jeg allerede betaler, som har det gamle i systemet? Selv om konto nummeret er det samme, har jeg fått nytt kortnummer foran, i tillegg til at de tre siste tallene på baksiden (cvv2 koden) er annerledes enn det forrige. Må jeg legge inn det nye kortet på f.eks lotto appen, hvor jeg har brukt den gamle cvv2 koden på det gamle kortet for å kjøpe kupong? Hva med andre betalingstjenester? Skjer mye av dette automatisk? Anonymkode: be38d...dbe
Gjest Føsleguri Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Ja, du må legge inn nytt kortnummer. Mange sender varsel om at kortet er i ferd med å gå ut på dato.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Ja, du må legge inn nytt kort, så lenge betalingen er koblet til bankKORTET og ikke bankKONTOEN. Anonymkode: a344f...047 2
Antlers Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Der du bruker kortnummer og CVC kode må du registrere på nytt. Hvis du er trumf-medlem så er dette tilknyttet kontonummer, ikke kortnummer, og blir automatisk videreført til nytt kort. 2
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må jeg registrere det nye kortet på steder jeg allerede betaler, som har det gamle i systemet? Selv om konto nummeret er det samme, har jeg fått nytt kortnummer foran, i tillegg til at de tre siste tallene på baksiden (cvv2 koden) er annerledes enn det forrige. Må jeg legge inn det nye kortet på f.eks lotto appen, hvor jeg har brukt den gamle cvv2 koden på det gamle kortet for å kjøpe kupong? Hva med andre betalingstjenester? Skjer mye av dette automatisk? Anonymkode: be38d...db Ja, det er så jævla idiotisk, blir forbanna hver jævla gang det skjer, jævla mye ekstrajobb for meg
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 knulleGuden666 skrev (6 minutter siden): Ja, det er så jævla idiotisk, blir forbanna hver jævla gang det skjer, jævla mye ekstrajobb for meg Stakkars, du har det hardt, du. Anonymkode: b8a93...4a1
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkars, du har det hardt, du. Anonymkode: b8a93...4a1 Ja, jeg har det jævla hard, ikke lett å være meg 😭 Takker for omsorgen 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå