AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg kom plutselig å tenke på, jeg har aldri sagt "NEi" til sex med min kone. Vi har vært gift i 16 år. Det må vel kanskje være litt kjedelig? Hun vet jo alltid hun kan "få". Den andre veien blir det litt mer "Lotto". Så kommer spørsmålet. Kan det være litt sunt å få "nei" i et forhold? Ikke bare "ja"? Sier du ofte "Nei"? Hvorfor? Tenker du noe mer over det etterpå? Jeg tenker, når vi gutta skal legge inn aksjer - så er det å rydde, vaske, fikse unger - legge alt til rette for kvelden. Tror jeg ikke har opplevd den andre veien. Hun rydder på kjøkken, rydder / vasker bilen sin - så for å legge til rette for kvelden.. Anonymkode: d1f61...ea4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har tenkt akkurat det samme! Jeg kan og vil ha sex når som helst, mens mannen min ikke alltid har lyst, er sliten osv. Så jeg sier omtrent aldri nei til ham, vi har vært sammen i tre år og jeg husker én gang jeg sa jeg ikke orket, og han ble sjokkert. Haha. Og jeg har også tenkt, kanskje det blir mer spennende for ham hvis jeg ikke alltid er tilgjengelig? For nå vet han jo at han kan få meg når som helst Anonymkode: 6abaa...a75 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Sier aldri nei tror jeg. Han skjønner heldigvis at jeg ikke orker når jeg er syk eller veldig sliten. Har sex 4-6 dager i uken og har vært gift i 11 år. Forøvring, så spør vi ikke... Det bare «skjer» ved at en av oss tar initiativ Anonymkode: decad...61a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Jeg sa mer ja enn nei til sex enn min mann. Jeg hadde lyst på han så og si hver dag, mens han klarte seg både 1,2, 3 og 4 uker uten.. Frustrerende.. Men så er han en ex nå da.. Men ikke derfor det ble en ex. Ene gangen jeg sa nei var fordi jeg var på dag 2 med mens.. Og det hadde blitt så mye gris at jeg orket ikke 😅 Anonymkode: 5428f...928
IDGAF Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Her er det motsatt, jeg er kvinne og får ofte nei fra han. Må "planlegge" litt når jeg skal prøve meg for å øke sjansene for å få et ja. Tror jeg har sagt nei til han én gang, da var vi dritings og hadde venner sovende på sofaen rett ved siden av oss. Ut fra hva jeg hører fra venninner er det det samme der, det er damene som ønsker mest og som oftest får nei. Kjæresten deres får når han vil. Kanskje dette endres med alderen og etter barn kommer og slikt da? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Selv om jeg vet jeg kan få sex nesten når som helst, så vil jeg jo si jeg gjør ting for å opprettholde lysten hos ham. Jeg holder meg slank, passer på å kle meg pent og feminint og stelle meg selv om det er hjemmekontor og corona. Han holder også vekten, men utover det går han bare og klipper håret. Om det er sunt å få nei kommer vel litt an på. Det er sjelden nei noen vei hos oss og jeg tror ikke det hadde endret noe til det positive om det plutselig ble det. Anonymkode: c4071...8c7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa mer ja enn nei til sex enn min mann. Jeg hadde lyst på han så og si hver dag, mens han klarte seg både 1,2, 3 og 4 uker uten.. Frustrerende.. Men så er han en ex nå da.. Men ikke derfor det ble en ex. Ene gangen jeg sa nei var fordi jeg var på dag 2 med mens.. Og det hadde blitt så mye gris at jeg orket ikke 😅 Anonymkode: 5428f...928 For å svare mer utdypende.. Jeg gjorde absolutt alt i huset og med barna. Var heldig hvis han tok en maskin med klær eller oppvask eller 10 min tid med barna... Anonymkode: 5428f...928
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Sier nei hvis jeg ikke har lyst. Anonymkode: 3f283...383 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Det kommer vel an på hvem som har mest sexlyst i forholdet. Jeg sier aldri nei til mannen min, mens han sier nei noen ganger. Men jeg gidder ikke begynne med noe sånt at jeg skal si nei for å ikke virke tilgjengelig for mye. Tror ikke det er sunt, det er heller sunt å gjøre som du sier å legge til rette for kvelden og for å øke lysten hos partneren sin Anonymkode: 251bd...e9a
IDGAF Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har og tenkt tanken på å si nei, men det er så sjelden han tar initiativ at når han først tar klarer jeg det ikke. Men jeg tror absolutt at det blir mer "spennende" dersom en vet at ikke partneren alltid står klar.
Milky Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 Sier veldig sjeldent nei. Bare hvis jeg er stuptrøtt, for jeg er som oftest i humør
IDGAF Skrevet 12. mars 2021 #12 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer vel an på hvem som har mest sexlyst i forholdet. Jeg sier aldri nei til mannen min, mens han sier nei noen ganger. Men jeg gidder ikke begynne med noe sånt at jeg skal si nei for å ikke virke tilgjengelig for mye. Tror ikke det er sunt, det er heller sunt å gjøre som du sier å legge til rette for kvelden og for å øke lysten hos partneren sin Anonymkode: 251bd...e9a Men det er jo litt slitsom å hele tiden skulle legge til rette for kvelden. Noen ganger hadde det jo vært fint å få oppleve at han tar initiativ og er den som har lyst også.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #13 Skrevet 12. mars 2021 Ytterst sjelden at noen av oss sier nei, men så prøver vi ikke når vi er slitne osv. Heller da. Anonymkode: 39092...f50
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #14 Skrevet 12. mars 2021 IDGAF skrev (1 minutt siden): Men det er jo litt slitsom å hele tiden skulle legge til rette for kvelden. Noen ganger hadde det jo vært fint å få oppleve at han tar initiativ og er den som har lyst også. Ja, det er sant det blir jo litt kjedelig hvis han ALDRI gjør det. Skjønner jo tanken med at kanskje han ikke gidder å ta initiativ fordi han vet du alltid gjør det f.eks. Men tror fortsatt ikke å si nei oftere er den beste måten å få partneren til å ta mer initiativ heller, hvis de allerede gjør det sjelden så blir de vel ikke oppmuntret av å få nei tenker jeg.. Anonymkode: 251bd...e9a
IDGAF Skrevet 12. mars 2021 #15 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant det blir jo litt kjedelig hvis han ALDRI gjør det. Skjønner jo tanken med at kanskje han ikke gidder å ta initiativ fordi han vet du alltid gjør det f.eks. Men tror fortsatt ikke å si nei oftere er den beste måten å få partneren til å ta mer initiativ heller, hvis de allerede gjør det sjelden så blir de vel ikke oppmuntret av å få nei tenker jeg.. Anonymkode: 251bd...e9a Nei, det er veldig sant! Så jeg prøver heller å ikke ta initiativ så ofte, men når det er lenge siden vi har hatt sex og han fortsatt ikke tar initiativ er det ikke så lett.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #16 Skrevet 12. mars 2021 Jeg sier aldri nei. Har alltid lyst. Sammen i 15 år❤️ K37 Anonymkode: 09484...7ff
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #17 Skrevet 12. mars 2021 Jeg (mann) sier nei når jeg ikke har lyst. Pliktsex er helt uaktuelt for min del. Anonymkode: 389de...343 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. mars 2021 #18 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg kom plutselig å tenke på, jeg har aldri sagt "NEi" til sex med min kone. Vi har vært gift i 16 år. Det må vel kanskje være litt kjedelig? Hun vet jo alltid hun kan "få". Den andre veien blir det litt mer "Lotto". Så kommer spørsmålet. Kan det være litt sunt å få "nei" i et forhold? Ikke bare "ja"? Sier du ofte "Nei"? Hvorfor? Tenker du noe mer over det etterpå? Jeg tenker, når vi gutta skal legge inn aksjer - så er det å rydde, vaske, fikse unger - legge alt til rette for kvelden. Tror jeg ikke har opplevd den andre veien. Hun rydder på kjøkken, rydder / vasker bilen sin - så for å legge til rette for kvelden.. Anonymkode: d1f61...ea4 Mannen min gjør det du nevner der uten å forvente sex etterpå, så mulig det er en grunn til at jeg selv tar mye initiativ og sjeldent takker nei 🤷♀️
sicario Skrevet 12. mars 2021 #19 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg kom plutselig å tenke på, jeg har aldri sagt "NEi" til sex med min kone. Vi har vært gift i 16 år. Det må vel kanskje være litt kjedelig? Hun vet jo alltid hun kan "få". Den andre veien blir det litt mer "Lotto". Så kommer spørsmålet. Kan det være litt sunt å få "nei" i et forhold? Ikke bare "ja"? Sier du ofte "Nei"? Hvorfor? Tenker du noe mer over det etterpå? Jeg tenker, når vi gutta skal legge inn aksjer - så er det å rydde, vaske, fikse unger - legge alt til rette for kvelden. Tror jeg ikke har opplevd den andre veien. Hun rydder på kjøkken, rydder / vasker bilen sin - så for å legge til rette for kvelden.. Anonymkode: d1f61...ea4 Har vært samboere i 17 år. De første 10-11 årene hadde vi mye/normalt med sex. jeg har aldri opplevd at noen av oss har sagt nei/avvist den andre. Ikke en, eneste gang. Vi har heller aldri, igjennom alle de årene vi var seksuelt aktive opplevd at ikke begge har fått orgasme faktisk. Ikke en, eneste gang.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #20 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg kom plutselig å tenke på, jeg har aldri sagt "NEi" til sex med min kone. Vi har vært gift i 16 år. Det må vel kanskje være litt kjedelig? Hun vet jo alltid hun kan "få". Den andre veien blir det litt mer "Lotto". Så kommer spørsmålet. Kan det være litt sunt å få "nei" i et forhold? Ikke bare "ja"? Sier du ofte "Nei"? Hvorfor? Tenker du noe mer over det etterpå? Jeg tenker, når vi gutta skal legge inn aksjer - så er det å rydde, vaske, fikse unger - legge alt til rette for kvelden. Tror jeg ikke har opplevd den andre veien. Hun rydder på kjøkken, rydder / vasker bilen sin - så for å legge til rette for kvelden.. Anonymkode: d1f61...ea4 Menn har alltid lyst. Jeg derimot har sjelden lyst, så må jo da si nei noen ganger. Jeg sier nei fordi jeg er sliten, sliter med overgangsalder plager, er premenstruell, sover dårlig, har diverse fysiske plager og vi har våkne barn fra 05:30 - 22... etter 22 er jeg mentalt skakkjørt. Lyst er betinget til overskudd, og overskudd finnes ikke. Anonymkode: bcf06...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå