AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hun har vært helt tørr nå i et halvt år, men de siste ukene tisser hun litt-mye på seg 1-3 ganger hver eneste dag. Mest hjemme, men også i barnehagen. Jeg blir snart småsprø av å vakse klær.. Bevarer alltid roen, men nå kjenner jeg at det tærer! Hun ble store søster for 1 år siden, og vet ikke om det kan være en reaksjon på det. Plutselig vil hun aldri gå på do selv lenger. Skal løftes opp på doen, tørkes når hun tisser (vi tørker alltid avføring), løftes ned igjen osv.. Nå er det sånn akutt «jeg må på do.» Hvis vi ikke kaster fra oss alt vi har i hendene tisser hun på seg. Hjelp!!😫😫😫 Anonymkode: 8f152...d59
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 *Skulle legges inn under barn og familie Anonymkode: 8f152...d59
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Og alder på barnet? Anonymkode: 4ab3c...320
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Hadde tatt en tur til legen bare for å utelukke infeksjon etc. Anonymkode: 6aef4...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå