AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Det er bare de krevende og storforlangende damene, som spiller på kropp og lager drama, som får oppmerksomhet. De snille damene som er trofaste og greie er det ingen som ønsker. Anonymkode: 83b28...7ab 17
Cronosgjesten Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare de krevende og storforlangende damene, som spiller på kropp og lager drama, som får oppmerksomhet. De snille damene som er trofaste og greie er det ingen som ønsker. Anonymkode: 83b28...7ab 😂😂😂😂👍 8
Gjest Paramount Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Snille kvinner, som spiller på kropp er da fine de også. Nok om det. Alle kvinner kan være både snille og slemme, det handler mest om å gi næring til de sidene du ønsker å få fram.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Det er faktisk noe i dette. Jeg (mann) tenner ikke på «snille» underdanige kvinner - sånne som ønsker å bli dominert i og/eller utenfor senga. Bare slitsomt og uinteressant. Anonymkode: dc5cf...a42 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Cronosgjesten skrev (7 minutter siden): 😂😂😂😂👍 😄 Syntes det var på sin plass å få frem at dette ikke gjelder kun motsatt vei. Anonymkode: 83b28...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Snille kvinner, som spiller på kropp er da fine de også. Nok om det. Alle kvinner kan være både snille og slemme, det handler mest om å gi næring til de sidene du ønsker å få fram. Ja, men veldig mange kvinner henger igjen i tanken om at jo mer snill de er, og jo mindre drama de lager, jo mer vil de være populær. Litt som overspille ryggradsløse menn. Og så hjelper det ikke, de blir valgt bort, til fordel for noe mer dramatisk. Hva kan kvinner gjøre for å være akkurat passe slemme? Anonymkode: 83b28...7ab 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Selv om det finnes menn som får brystkreft er det likevel ikke feil å kalle det en kvinnesykdom. Det er tross alt stort sett kvinner som rammes. Anonymkode: e72b1...375
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er faktisk noe i dette. Jeg (mann) tenner ikke på «snille» underdanige kvinner - sånne som ønsker å bli dominert i og/eller utenfor senga. Bare slitsomt og uinteressant. Anonymkode: dc5cf...a42 Ja, det er en myte at menn liker snille og ydmyke damer. Anonymkode: 83b28...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om det finnes menn som får brystkreft er det likevel ikke feil å kalle det en kvinnesykdom. Det er tross alt stort sett kvinner som rammes. Anonymkode: e72b1...375 Poenget mitt er at dette er ikke brystkreft som rammer noen få eller kun kvinner, det er mer som forkjølelse som rammer bredt i begge leire. Anonymkode: 83b28...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er en myte at menn liker snille og ydmyke damer. Anonymkode: 83b28...7ab Absolutt. Sterke og selvstendige menn foretrekker sterke og selvstendige kvinner. Anonymkode: dc5cf...a42 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt. Sterke og selvstendige menn foretrekker sterke og selvstendige kvinner. Anonymkode: dc5cf...a42 Ja, der tror jeg du har et godt poeng. Sterke menn behøver ikke dominere en kvinne for å føle seg som en mann. De vil heller ha litt tyggemotstand. Anonymkode: 83b28...7ab 1
Cronosgjesten Skrevet 12. mars 2021 #12 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 😄 Syntes det var på sin plass å få frem at dette ikke gjelder kun motsatt vei. Anonymkode: 83b28...7ab Nå er det ikke det samme samfunnsidealet at kvinner skal være sånn da. Jeg har håpet at alle kjærestene mine skulle være snille. Fordi jeg visste at jeg kom til å bli overkjørt og spist opp av en aggressiv kjæreste. 1
Gjest Paramount Skrevet 12. mars 2021 #13 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men veldig mange kvinner henger igjen i tanken om at jo mer snill de er, og jo mindre drama de lager, jo mer vil de være populær. Litt som overspille ryggradsløse menn. Og så hjelper det ikke, de blir valgt bort, til fordel for noe mer dramatisk. Hva kan kvinner gjøre for å være akkurat passe slemme? Anonymkode: 83b28...7ab Kjempevanskelig spørsmål fordi det finnes så mange ulike svar. Kortversjonen, for meg, er å være en du aldri tviler på, en som alltid støtter deg i viktige saker, og samtidig har evnen til å være frekk og egoistisk av og til, når du har andre meninger. Det er en herlig miks. Å bare komme med svake antydninger når du er sterkt uenig, og det å finne seg i det meste for å være snill, det er å være dumsnill.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #14 Skrevet 12. mars 2021 Menn ønsker fine damer. Om hun er snill eller ikke er fullstendig irrelevant og tilfeldig. Både snille og slemme damer kan som kjent være fine. Anonymkode: c2781...63d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #15 Skrevet 12. mars 2021 Cronosgjesten skrev (2 minutter siden): Nå er det ikke det samme samfunnsidealet at kvinner skal være sånn da. Jeg har håpet at alle kjærestene mine skulle være snille. Fordi jeg visste at jeg kom til å bli overkjørt og spist opp av en aggressiv kjæreste. Enig i det, men menn faller likevel som fluer for kvinner som er sånn. Og på samme måte som kvinner som faller for denne typen partner, står også menn i fare for å finne en tyrann, i stedet for en sexy frekkas. Man liker at hun viser brennende engasjement og følelser...og så var man ikke forberedt på at det skyldtes en PF. Anonymkode: 83b28...7ab
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #16 Skrevet 12. mars 2021 Paramount skrev (4 minutter siden): Kjempevanskelig spørsmål fordi det finnes så mange ulike svar. Kortversjonen, for meg, er å være en du aldri tviler på, en som alltid støtter deg i viktige saker, og samtidig har evnen til å være frekk og egoistisk av og til, når du har andre meninger. Det er en herlig miks. Å bare komme med svake antydninger når du er sterkt uenig, og det å finne seg i det meste for å være snill, det er å være dumsnill. 👍🏻 Enig i dette. Anonymkode: 83b28...7ab
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #17 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn ønsker fine damer. Om hun er snill eller ikke er fullstendig irrelevant og tilfeldig. Både snille og slemme damer kan som kjent være fine. Anonymkode: c2781...63d Du har nok litt igjen å oppdage hvis du åpner opp for at mange har et litt dypere plan enn hvem de vil pule. Anonymkode: 83b28...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #18 Skrevet 12. mars 2021 "Snille" damer er egentlig de største drittsekkene. De er bare snille frem til de ikke får forhold, da blir de sinte og bitre. Klager over å bare få sex, og mener menn skylder dem noe. Anonymkode: f6257...e2c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #19 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har faktisk brukt dette trikset, ved å være veldig snill og å ikke skape spenning hos menn jeg ikke finner attraktiv. Men denne taktikken fungerer ikke på mennesker som ikke er noe særlig fra før av, de blir bare mer gira, for de har aldri noenlunde opplevd at noen er snille før. Menn som faktisk er digge synes jo at det er dritkjedelig oppførsel. Menn som tåler noe synes det er spennende at du er litt frekk. Anonymkode: 71410...e79
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #20 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har faktisk brukt dette trikset, ved å være veldig snill og å ikke skape spenning hos menn jeg ikke finner attraktiv. Men denne taktikken fungerer ikke på mennesker som ikke er noe særlig fra før av, de blir bare mer gira, for de har aldri noenlunde opplevd at noen er snille før. Menn som faktisk er digge synes jo at det er dritkjedelig oppførsel. Menn som tåler noe synes det er spennende at du er litt frekk. Anonymkode: 71410...e79 godt tips! Anonymkode: 83b28...7ab 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå