Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen dyktige der ute som har tid til å lese meg? Vil ikke legge ut så mye, men regner med du skjønner det om du kan dette. 

mvh Kvinne 44, kreps

Anonymkode: f45c4...f27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne lese deg. Kjempefint at du gir meg alder og stjernetegn slik at jeg kan jeg bedre kan lokalisere deg og finne energien din. Å lese mennesker har jeg gjort nå i over tjue år og hver gang er like spennende.

Jeg aner en litt mørk energi rundt deg, som har vært der en god stund, i veldig mange år føles det som. Det kan godt være noen som ikke lenger er i blant oss og det føles for meg som en slags bestemorsfigur. Har denne energien vist seg for deg eller føler du den selv på noen måte? Kanskje dette er en person i livet ditt som fortsatt lever?

Er dette noe du kan kjenne deg igjen i? Vær snill og bekreft slik at jeg vet det er deg jeg har funnet og at det ikke er noen andre jeg har lokalisert. Gjerne still meg spørsmål, også om andre tema, så har jeg noe mer konkret å lete etter.

Mvh Medium

Anonymkode: 284fe...94a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk kjære «medium»❤️
Det stemmer nok ja! Nå ble jeg nesten redd for jeg har trodd jeg har vært gal. Det er noen som alltid stopper meg når jeg er på tur inn til kjøkkenet. Jeg blir dyttet, kjennes det ut som. Alltid når jeg setter på trakteren så blir den avslått etter 1 kopp, jeg får ikke 8 som jeg ønsker. 
Våkner ofte uten dyne også. Noen ganger har den ligget utenfor soveromsvinduet mitt?! 

Min bestemor døde for 13-år siden, vi hadde ikke så god kontakt. Hun var mer glad i katten sin enn mennesker. Var ganske streng og gjerrig. Får du opp et navn på denne dama? 

Tusen takk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei! Jeg vil gjerne lese deg. Kjempefint at du gir meg alder og stjernetegn slik at jeg kan jeg bedre kan lokalisere deg og finne energien din. Å lese mennesker har jeg gjort nå i over tjue år og hver gang er like spennende.

Jeg aner en litt mørk energi rundt deg, som har vært der en god stund, i veldig mange år føles det som. Det kan godt være noen som ikke lenger er i blant oss og det føles for meg som en slags bestemorsfigur. Har denne energien vist seg for deg eller føler du den selv på noen måte? Kanskje dette er en person i livet ditt som fortsatt lever?

Er dette noe du kan kjenne deg igjen i? Vær snill og bekreft slik at jeg vet det er deg jeg har funnet og at det ikke er noen andre jeg har lokalisert. Gjerne still meg spørsmål, også om andre tema, så har jeg noe mer konkret å lete etter.

Mvh Medium

Kan du lese meg? 

Kvinne 30 skorpion 

Anonymkode: 431c4...110

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tusen takk kjære «medium»❤️
Det stemmer nok ja! Nå ble jeg nesten redd for jeg har trodd jeg har vært gal. Det er noen som alltid stopper meg når jeg er på tur inn til kjøkkenet. Jeg blir dyttet, kjennes det ut som. Alltid når jeg setter på trakteren så blir den avslått etter 1 kopp, jeg får ikke 8 som jeg ønsker. 
Våkner ofte uten dyne også. Noen ganger har den ligget utenfor soveromsvinduet mitt?! 

Min bestemor døde for 13-år siden, vi hadde ikke så god kontakt. Hun var mer glad i katten sin enn mennesker. Var ganske streng og gjerrig. Får du opp et navn på denne dama? 

Tusen takk!

Akkurat. Du burde finne noen som kan hjelpe deg med energien hennes der hun er, så du får drukket kaffen din og ligget under dynen hele natten. Hun har ingenting der å hente. Hverken du eller hun vil få det bedre før hun er borte fra denne verdenen.

Jeg kjenner på humørsvingningene dine og de har nok mye med bestemoren din å gjøre. Det jeg kan se er at det vil roe seg noe etter du har kommet hjem fra en utflukt eller tur du skal på. Kan det være en slags religiøs reise du skal på? Etter denne reisen kan du slappe av. Det vil fortsatt være spor igjen av bestemoren din, men på hvilken måte kan jeg ikke se.

Energien hennes sier meg at hun leter etter katten sin, men vet ingen andre steder å lete enn hjemme hos deg. Hun mener du kan ha gjemt den eller gjort noe med den. Du har kanskje en anelse om hvorfor hun mener dette. Hun er alt for tilknyttet til deg at hun er villig til å la deg fysisk forlate henne. Hvorhen du går blir hun med. Slike ånder behøver å få fred og bli drevet bort for å ikke bli en plage for oss for evig, i tillegg til at de vil få det bedre på den andre siden.

Jeg får opp både Petrine og Konstanse som navn. Kan det være at hun bærer et dobbeltnavn eller tilhører det ene noen andre?

Mvh Medium

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan du lese meg? 

Kvinne 30 skorpion 

Anonymkode: 431c4...110

Hei! Jeg får umiddelbart opp bilder av kjærlighet. Bildene er diffuse og energien jeg føler er ganske svak, men jeg prøver å tyde det så godt jeg kan likevel. Du er i et stabilt og sterkt forhold enten med en annen eller kanskje til og med bare med deg selv. Om ikke dette er tilfellet kan det være gode sjanser for at den rette står rundt neste hjørne. Hvilke forpliktelser dette dreier seg om klarer jeg dessverre ikke å se. Det kan også godt være du skal gå inn i en forpliktelse alene. Det er uansett forpliktelse som er hovedtemaet, enten i nærmeste fortid eller nærmeste fremtid. Du er en lidenskapelig sjel som går inn i noe først når du er helt sikker. Du er ressurssterk og klarer deg fint på livets vei, hvor du har gjort og fortsatt gjør deg mange erfaringer som samles i ressurslageret ditt.

Håper dette hjalp deg i å bli klokere på hva som er hovedrollen i livet ditt for tiden.

Mvh Medium

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Jeg skjønte ikke helt dette men føltes ut som den første teksten helt til bestemorsfigur stemte for meg. Har ikke mistet noen bestemor. Er en kvinne på 28, snart 29 år født i Mars men hva får du ut av det?

Anonymkode: f22d6...685

AnonymBruker
Skrevet

Kan du lese meg og. Dame skorpion, 48 år. 

Anonymkode: efd90...6a3

Skrevet

Så fantastisk at mennesker stiller opp og ønsker å gjøre dette ❤️

om det er noen som vil/kan lese meg, så ønsker jeg dette veldig gjerne. Ta gjerne kontakt i privat melding eller kommenter her.

jeg er 31 år og er Vannmann ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les gjerne meg og 😊

Kvinne 37 løve.

Anonymkode: f859a...66b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmm. Jeg skjønte ikke helt dette men føltes ut som den første teksten helt til bestemorsfigur stemte for meg. Har ikke mistet noen bestemor. Er en kvinne på 28, snart 29 år født i Mars men hva får du ut av det?

Hei! Så du kjente deg igjen i lesningen jeg gjorde på trådstarter? Jeg kan godt prøve å lese deg også.

Energien jeg føler på her er jeg usikker på om er din eller noen rundt deg, eventuelt en person du kjenner. Ordet aktiv og følelsen av å miste kontroll er det som kommer opp i meg. Den vil ikke noe vondt, men har ikke helt kontroll på sitt eget følelsesregister. Det kan være snakk om en psykisk lidelse, uten at jeg kan slå fast ved det da jeg ikke er lege.

Jeg får også opp et bilde av en nøkkel, som kan ha noe med anskaffelse av noe med nøkkelhull eller en lås å gjøre. Det kan også bety starten på nye nytt.

Mvh Medium

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Så du kjente deg igjen i lesningen jeg gjorde på trådstarter? Jeg kan godt prøve å lese deg også.

Energien jeg føler på her er jeg usikker på om er din eller noen rundt deg, eventuelt en person du kjenner. Ordet aktiv og følelsen av å miste kontroll er det som kommer opp i meg. Den vil ikke noe vondt, men har ikke helt kontroll på sitt eget følelsesregister. Det kan være snakk om en psykisk lidelse, uten at jeg kan slå fast ved det da jeg ikke er lege.

Jeg får også opp et bilde av en nøkkel, som kan ha noe med anskaffelse av noe med nøkkelhull eller en lås å gjøre. Det kan også bety starten på nye nytt.

Mvh Medium

Seriøst 😳 Dette stemmer jo faktisk ganske bra, ikke bare ganske heller. Hvordan kunne du lese det ut av så lite informasjon egentlig? Jeg skal kanskje, mest sannsynlig flytte til sommeren. Og ja jeg sliter men noe psykisk men hvordan lidelse det er vet jeg ikke, heller ikke legene enn så lenge 😳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan du lese meg og. Dame skorpion, 48 år. 

Gir tilbakemelding ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Akkurat. Du burde finne noen som kan hjelpe deg med energien hennes der hun er, så du får drukket kaffen din og ligget under dynen hele natten. Hun har ingenting der å hente. Hverken du eller hun vil få det bedre før hun er borte fra denne verdenen.

Jeg kjenner på humørsvingningene dine og de har nok mye med bestemoren din å gjøre. Det jeg kan se er at det vil roe seg noe etter du har kommet hjem fra en utflukt eller tur du skal på. Kan det være en slags religiøs reise du skal på? Etter denne reisen kan du slappe av. Det vil fortsatt være spor igjen av bestemoren din, men på hvilken måte kan jeg ikke se.

Energien hennes sier meg at hun leter etter katten sin, men vet ingen andre steder å lete enn hjemme hos deg. Hun mener du kan ha gjemt den eller gjort noe med den. Du har kanskje en anelse om hvorfor hun mener dette. Hun er alt for tilknyttet til deg at hun er villig til å la deg fysisk forlate henne. Hvorhen du går blir hun med. Slike ånder behøver å få fred og bli drevet bort for å ikke bli en plage for oss for evig, i tillegg til at de vil få det bedre på den andre siden.

Jeg får opp både Petrine og Konstanse som navn. Kan det være at hun bærer et dobbeltnavn eller tilhører det ene noen andre?

Mvh Medium

Oj! Shit! Katten hennes het faktisk Konstanse🤭 Hvordan i svarte er det mulig?? Petrine, det er meg🤭🤷🏼‍♀️ 

Litt moro at du nevner det med katten. Eller, det er ikke moro, men egentlig veldig ekkelt.. Det er ikke noe rart hun leter hjemme hos meg. Da det var jeg som ved et uhell kjørte på den en gang, men jeg torde ikke si noe om det. Uff..

Jeg skal bestille renselse av huset! Neste uke! Tusen takk igjen! 

Er det bestemor som gjemmer mine skitne truser også? Har en mistanke om det kanskje er samboeren min, men tørr ikke spørre han. Fant den ene i postkassen en tirsdag?!

Skrevet

Kan du lese meg også?

kvinne, 27 år. Væren

Spennende 😀

AnonymBruker
Skrevet

Les gjerne meg også om du kan😊

Dame 35, tyr.

Anonymkode: 402c7...c63

AnonymBruker
Skrevet

HERE WE GO AGAIN....

Anonymkode: 70c81...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Kan du lese meg også? Kvinne 36, løve ☺️

Anonymkode: b623e...372

AnonymBruker
Skrevet

Spennende 😍 

kan du lese meg også, kvinne 43, blir 44 i år, skorpion.

Anonymkode: a323f...e57

AnonymBruker
Skrevet

Kan du lese meg og? 🙏

Kvinne 26 år, skytte

Anonymkode: 667b3...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...