Gå til innhold

Har de som har advarselspoeng større risiko til å få fler i forhold til de som ikke har?

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Det er flere tråder jeg helt har sluttet å skrive på pga alt jeg der skriver blir regnet som regelbrudd. Har det at jeg har advarsler noen innvirkning på fremtidige advarsler eller moderering kontra de som enda ikke har fått det? 

Forsvinner advarslene helt når de utgår eller blir det fremdeles husket på brukeren? 

Jeg har nå 4 advarsler

Jeg vil helst ikke ha fler, dermed lurer jeg på om slike som meg blir slått hardere ned på enn andre? 

Screenshot_20210312_135400_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Innlegg som anses som regelbrudd blir behandlet på lik linje på forumet uansett hvilken bruker som skriver de. Det er ikke slik at vi aktivt går inn for å rydde enkeltbrukere, uansett hvor mange advarselspoeng eller sanksjoner brukeren har. 

Hovedformålet bak å gi sanksjoner er å stanse oppførsel som regelbrudd, for å opprettholde et godt debattklima på forumet. Dersom vi ser at det gjentatte ganger blir ryddet regelbrudd fra en enkeltbruker til tross for flere sanksjoner på kort tid så vil det ofte være noe kortere terskel for ny sanksjon på brukeren, dersom det tyder på en trend for gjentatte regelbrudd. Dette gjelder så klart kun dersom det er snakk om regelbrudd som tilsier at en ny sanksjon er hensiktsmessig, da de ikke gis til brukere helt uten videre. 

Historikk om advarsler slettes etter tre år i henhold til vår informasjon om lagring av innhold:

Kragebein, adm

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du ha tilgang til forumet når du har en utestenging frem til 25.05.21? 🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gjenferdet said:

Hvordan kan du ha tilgang til forumet når du har en utestenging frem til 25.05.21? 🤔

Han er sikkert ikke utestengt frem til 25.05.21. Tipper det er advarselspoengene som utløper 25.05.21. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Han er sikkert ikke utestengt frem til 25.05.21. Tipper det er advarselspoengene som utløper 25.05.21. 

Men det står «advarsel - utestenging»? Bare stusset på det sånn rent praktisk, hvordan det lar seg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjenferdet skrev (På 18.3.2021 den 23.14):

Advarselspoengene går ut 25.5.21, jeg hadde vært utestengt men de er fremdeles aktive en stund etter. Jeg har nå vært utestengt igjen og dermed har jeg fått 3 nye poeng som går ut i august. 

SVK skrev (På 19.3.2021 den 0.26):

Det er helt riktig som SVK sier 

Gjenferdet skrev (På 19.3.2021 den 0.34):

Men det står «advarsel - utestenging»? Bare stusset på det sånn rent praktisk, hvordan det lar seg gjøre?

Ja, jeg har vært utestengt men poengene er fortsatt aktive en stund etter utestengelsen. Jeg fikk tilgang til kg igjen den 18 men poengene varer til august. Jeg har altså fått ny utestengelse siden forrige gang 

4A7C27FB-03B2-42CA-8D32-C97E5863D268.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...