Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg ser behovet for å få litt mer struktur på prøvingen, og tenkte kanske det fantes noen apper som kunne være hjelpsomme. Bruker noen av dere noen apper til hjelp i prøveprosessen? Hvilke anbefaler dere, og hvorfor? 

😊

Anonymkode: 6c3f1...4ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg bruker appen Flo. Jeg er relativt fornøyd med den. Enkel å bruke, oversiktlig og beregner seg riktig for meg, i hvertfall. 

Anonymkode: 367af...763

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker Flo fordi den har jeg logget mensen på i flere år. Bruker Premom fordi det kan man legge inn EL-tester og få de tolket der. Bruker også FF til å logge temperatur og symptomer på EL. Ganske mange, men føler det funker fint for meg ☺️😅

AnonymBruker
Skrevet
Tinaprøver skrev (6 minutter siden):

Jeg bruker Flo fordi den har jeg logget mensen på i flere år. Bruker Premom fordi det kan man legge inn EL-tester og få de tolket der. Bruker også FF til å logge temperatur og symptomer på EL. Ganske mange, men føler det funker fint for meg ☺️😅

Er premom gratis? Skal begynne me el-testing så hadde vært supert å få hjelp til tolking. Men gidder ikke å betale for det🙈

Anonymkode: 619f3...c52

Skrevet

Jeg bruker https://www.fertilityfriend.com/ Veldig fornøyd med den, men har brukt den i flere år da. God på temping, og annen syklusføring. Gratis, men kan kjøpe premium om man ønsker ekstra finesser.

Skrevet

Bruker Flo og preglife 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er premom gratis? Skal begynne me el-testing så hadde vært supert å få hjelp til tolking. Men gidder ikke å betale for det🙈

Anonymkode: 619f3...c52

Ja, jeg betaler ingenting for den ☺️ Greit å få oversikt over alle tester, med bilde og dato, blir fort mange om man skal ta vare på de😅

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd flere, men mest fornøyd med en som heter Clue. 

Anonymkode: 4521b...245

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode tips! 😊

Anonymkode: 6c3f1...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...