AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hei, jeg ser behovet for å få litt mer struktur på prøvingen, og tenkte kanske det fantes noen apper som kunne være hjelpsomme. Bruker noen av dere noen apper til hjelp i prøveprosessen? Hvilke anbefaler dere, og hvorfor? 😊 Anonymkode: 6c3f1...4ab
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Hei Jeg bruker appen Flo. Jeg er relativt fornøyd med den. Enkel å bruke, oversiktlig og beregner seg riktig for meg, i hvertfall. Anonymkode: 367af...763 2
Tinaprøver Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Jeg bruker Flo fordi den har jeg logget mensen på i flere år. Bruker Premom fordi det kan man legge inn EL-tester og få de tolket der. Bruker også FF til å logge temperatur og symptomer på EL. Ganske mange, men føler det funker fint for meg ☺️😅
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Tinaprøver skrev (6 minutter siden): Jeg bruker Flo fordi den har jeg logget mensen på i flere år. Bruker Premom fordi det kan man legge inn EL-tester og få de tolket der. Bruker også FF til å logge temperatur og symptomer på EL. Ganske mange, men føler det funker fint for meg ☺️😅 Er premom gratis? Skal begynne me el-testing så hadde vært supert å få hjelp til tolking. Men gidder ikke å betale for det🙈 Anonymkode: 619f3...c52
Amatariel Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Jeg bruker https://www.fertilityfriend.com/ Veldig fornøyd med den, men har brukt den i flere år da. God på temping, og annen syklusføring. Gratis, men kan kjøpe premium om man ønsker ekstra finesser.
Tinaprøver Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er premom gratis? Skal begynne me el-testing så hadde vært supert å få hjelp til tolking. Men gidder ikke å betale for det🙈 Anonymkode: 619f3...c52 Ja, jeg betaler ingenting for den ☺️ Greit å få oversikt over alle tester, med bilde og dato, blir fort mange om man skal ta vare på de😅
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Prøvd flere, men mest fornøyd med en som heter Clue. Anonymkode: 4521b...245
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Takk for mange gode tips! 😊 Anonymkode: 6c3f1...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå