AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg er 48 og en ny graviditet er ikke aktuelt dessverre. har 2 fine barn og de er det viktigste i livet mitt. Jeg ønsket meg egentlig flere barn, gjerne 3, men slitsomhet og et hektisk liv stoppet oss da. Nå angrer jeg sånn.. jeg skulle så ønske at jeg hadde stått mer i det i de 5 første årene og bare fått en til. Tror jeg kommer til å angre på det for alltid. Flere godt voksne som føler det slik? Anonymkode: bcccd...831 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Forutsetningen for det er jo at du antar at det siste barnet hadde vært helt friskt og "problemfritt" og at svangerskapet / fødsel også var uten komplikasjoner for deg. Hvis du har to barn uten for store utfordringer nå ville jeg ha vært veldig glad for det. Hva ville du ha tenkt om det 3.barnet virkelig hadde store utfordringer/ trengte hjelp resten av livet? (K49) Anonymkode: 60167...381 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Her skulle vi gjerne hatt flere barn, men økonomien satte en stopper for det. Jeg tenker man får være fornøyd med de barna man har. Anonymkode: 30502...ab9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Ja. Jeg er i midten av førtiårene og fikk et barn som ung og bestemte meg da for at jeg ikke skulle ha flere. Jeg ombestemte meg i slutten av trettiårene og hadde da to vonde spontanaborter. Skjønte at den eneste muligheten var IVF og da utgikk det. Har alltid hatt veldig dårlig toleranse mot hormoner(tålte aldri p-piller) og orket ikke utsette meg for det. Jeg lever godt med at vi bare fikk 1 barn, men kjenner ganske ofte på at jeg skulle ønske jeg hadde fått flere iallefall et til. Skulle valgt annerledes, men sånn ble det ikke og det må jeg bare akseptere selv om det er litt vondt noen ganger. Anonymkode: 7dc94...b07 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå