Gå til innhold

Vondt med brutte relasjoner,fordi man faktisk har følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går gjennom et type brudd, og føler det er både veldig bra og veldig dumt på samme tid.

Jeg føler det er veldig godt ,fordi jeg nå kan bli fri fra alle frustrasjoner på grunn av manglende forståelse. Jeg føler jeg kan vie mer tid til sunne relasjoner,uten å streve med å bli forstått.

Jeg føler det er mest dumt fordi personen ikke ser min side av saken,og blander inn andre venner i dette. Ubehagelig å vite at man snakkes om, og er litt redd bygdedyret må jeg si. Føler også det er veldig vondt fordi jeg føler meg så veldig sviktet å ikke får mulighet til å fortelle min side av saken til tidligere vennine eller de som hun har snakket med. Barna mister også denne relasjonen nå,men heldigvis har vi andre, selv om ingen venner kan erstatte noen for meg. Det er ikke noe godt å vite at man ikke har betydd det man trodde man betydde,og har delt mange store ting i livet med mennesket.

Jeg er egentlig en sterk person,og lar meg ikke tråkke på,og burde bare tenke er dette er best for meg,men likevel kjenner jeg det er vondt.

Deler egentlig bare fordi jeg trenger dele,så får jeg kanskje en melding om "har du delt på forum igjen",men det får bare være.

Anonymkode: 7a3b8...db8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sier IKKE at det ikke er min feil noe av det, for jeg kunne bare gitt mer **** i ting og latt ting skurre.

AnonymBruker
Skrevet

....

AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne 💯

Anonymkode: 6385d...f4a

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner,brukerdebatt og avsporinger.

Chantielle mod.

Skrevet

Dere har det nok best uten hverandre. Hvis du føler hun har hakket på deg så lenge dere har kjent hverandre så er det vel ikke vits å fortsette å insistere på å kontakte henne, når hun helt tydelig har sagt ifra om at hun ikke ønsker mer kontakt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brutte relasjoner er sårt, alle relasjoner har gode og mindre gode sider. Prøv å hev deg over det. Hvis du ikke er verdt å snakke med og få forklart din side av situasjonen er hun ikke mye å samle på. Du klarer deg fint uten mennesker som behandler deg slik 

Anonymkode: f75ef...8ac

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner,tull og avsporinger

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...