Gå til innhold

Turn off med viker hos damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Shit oppdaget nå når håret mitt er litt uvasket og småfett at jeg som dame på 33 har ganske tydelige og høye viker :( legger ikke så godt merke til det ellers for jeg har fyldig og mye hår som legger seg litt over og skjuler tydeligvis, men ser det nå og det er ikke pent :(

Anonymkode: f996d...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan folk ha sine preferanser om hva de synes er estetisk og ei, men turn off? Nei.

Høye viker står absolutt ikke på min liste over hva som er stygt. Dessuten har du brukt 33 år på å få øye på det selv...

Gi deg selv en klem. 💜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, ikke bry deg om slikt.

Anonymkode: 86a19...c8a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 28 og har "viker". Har hatt det helt siden jeg var barn 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 og har også merket i voksen alder at jeg har "viker". Mulig jeg alltid har hatt det. Fikk litt noia første gang jeg så det, og klart - har man først sett det, ser man det ekstra godt 😅 Men det er bare slik det er, jeg har ellers langt og fyldig hår. Tenker ikke på det som turn off. 

Anonymkode: 8cf28...069

Skrevet

Fra  20 har jeg tent på kvinner med viker. Fremsto som modent og spennende.

Nå langt senere er det selvsagt kun viker som gjelder 😏

AnonymBruker
Skrevet

Puh takk for svar og beroligende ord, i går var et lite sjokk, det har roet seg litt i dag 😁 ikke lett å oppdage nye ting med seg selv gitt hehe 

Anonymkode: f996d...faa

Skrevet

Jeg synes også det er sexy, kan ikke forklare hvorfor, men kjenner jeg liker det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...