AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hei. Lagde denne brukeren for å be om hjelp. Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 2 år. Vi er fortsatt ung. For to uker siden hadde hun samleie med en annen. De begynte men avsluttet med en gang da hun forsto at det var galt. Jeg møtte henne og hun angret svært. Hun var mye mer lei seg en jeg er. Vi hadde hatt et par uker som ikke var så gode (met tanke på korona og at vi ikke hadde noe å finne på), så hun var litt lei. Men nå angrer hun veldig og håper jeg kan tilgi henne og ønsker virkelig å fikse dette. Jeg elsker henne forstatt men det gjør veldig vondt. Jeg tenker veldig frem og tilbake på om jeg skal tilgi henne eller ikke. En del her inne skriver at de aldri ville tilgitt, men ettersom det var en liten tabbe i forhold til andre som har hatt et langt utroskap bag ryggen er ikke dette det samme. Hva tenker dere? Anonymkode: 969e1...985
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Jeg tenker at dere kan få hjelp til å bearbeide vanskelige følelser rundt utroskapen, om dere ønsker å fortsette forholdet. Det kan være lurt, for følelsene kan sitte i mange år fremover, og kan føre til at dere driver fra hverandre. Det er uansett et valg ingen andre kan ta for deg, men velger du å tilgi, må du også være klar for å tilgi fullt og helt, slik at dette ikke blir noe som hele tiden lager uro og gnisninger i forholdet. Anonymkode: cc9c7...43d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei. Lagde denne brukeren for å be om hjelp. Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 2 år. Vi er fortsatt ung. For to uker siden hadde hun samleie med en annen. De begynte men avsluttet med en gang da hun forsto at det var galt. Jeg møtte henne og hun angret svært. Hun var mye mer lei seg en jeg er. Vi hadde hatt et par uker som ikke var så gode (met tanke på korona og at vi ikke hadde noe å finne på), så hun var litt lei. Men nå angrer hun veldig og håper jeg kan tilgi henne og ønsker virkelig å fikse dette. Jeg elsker henne forstatt men det gjør veldig vondt. Jeg tenker veldig frem og tilbake på om jeg skal tilgi henne eller ikke. En del her inne skriver at de aldri ville tilgitt, men ettersom det var en liten tabbe i forhold til andre som har hatt et langt utroskap bag ryggen er ikke dette det samme. Hva tenker dere? Anonymkode: 969e1...985 Jeg har gjort noe lignende. Var litt "beruset" på oppmerksomhet. At hun forteller om det og angrer gjør at jeg ville tilgitt. Hun er et godt menneske som vil gjøre det rette. Anonymkode: b4997...d6e 1
Unggutt. Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at dere kan få hjelp til å bearbeide vanskelige følelser rundt utroskapen, om dere ønsker å fortsette forholdet. Det kan være lurt, for følelsene kan sitte i mange år fremover, og kan føre til at dere driver fra hverandre. Det er uansett et valg ingen andre kan ta for deg, men velger du å tilgi, må du også være klar for å tilgi fullt og helt, slik at dette ikke blir noe som hele tiden lager uro og gnisninger i forholdet. Anonymkode: cc9c7...43d Takk for så raskt svar. Jeg ønsker å kunne tilgi men kjenner det blir veldig tungt.. Endret 12. mars 2021 av Unggutt. Ikkeno
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 En gang utro, alltid utro, er den generelle holdningen her inne. Dump og move on. Du fortjener bedre. Anonymkode: 040c3...7cc 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Du må nesten kjenne på det selv. Ønsker du leve videre med henne, og klarer du å komme over det eller i det minste tilgi tror du? Vil det være vondere for deg å leve videre med henne nå? Det fins ikke noe galt svar for deg. Det hun har gjort var veldig ugreit. Men at hun angrer er bra da... Anonymkode: e4c92...e7f 1
Unggutt. Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du må nesten kjenne på det selv. Ønsker du leve videre med henne, og klarer du å komme over det eller i det minste tilgi tror du? Vil det være vondere for deg å leve videre med henne nå? Det fins ikke noe galt svar for deg. Det hun har gjort var veldig ugreit. Men at hun angrer er bra da... Anonymkode: e4c92...e7f Jeg ønsker virkelig å leve videre med henne hun har alltid vært så god. Foreløpig er det veldig vondt. Veldig vanskelig syns jeg
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Hun var utro og ville at du skulle vite det. Planlagt handling. Hun tester dine grenser. Hadde aldri stolt på henne igjen. Anonymkode: 49e96...4a1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Unggutt. skrev (19 minutter siden): Jeg ønsker virkelig å leve videre med henne hun har alltid vært så god. Foreløpig er det veldig vondt. Veldig vanskelig syns jeg Det at hun fortalte det med en gang, viser mye. Men kvinner er oftere utro av problemer i forholdet, menn er utro av dårlig dømmekraft og kåthet. Dere burde snakke med noen, for det kan hende hun har hatt problemer med forholdet, og at det var dette som skulle til for at hun forstod at det er deg hun ville ha. Uansett må du kunne klare å tilgi fullt ut, om det er dette du velger. Du må tenke på om du klarer å leve videre med henne, se på henne på samme måten igjen. Det er viktig for deg selv! Anonymkode: aa0be...111 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 51 minutter siden, Unggutt. said: Jeg ønsker virkelig å leve videre med henne hun har alltid vært så god. Foreløpig er det veldig vondt. Veldig vanskelig syns jeg Selvfølgelig, du er jo fortsatt glad i henne, men jeg ville ikke nølt med å dra fra forholdet. Det byr på mindre problemer i lengden. Anonymkode: 20a7d...056
Unggutt. Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det at hun fortalte det med en gang, viser mye. Men kvinner er oftere utro av problemer i forholdet, menn er utro av dårlig dømmekraft og kåthet. Dere burde snakke med noen, for det kan hende hun har hatt problemer med forholdet, og at det var dette som skulle til for at hun forstod at det er deg hun ville ha. Uansett må du kunne klare å tilgi fullt ut, om det er dette du velger. Du må tenke på om du klarer å leve videre med henne, se på henne på samme måten igjen. Det er viktig for deg selv! Anonymkode: aa0be...111 Takk for svaret. Hun sier hun angrer veldig og det virket faktisk som hun innser at det er meg hun vil være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå