Gå til innhold

Hadde du godtatt at ektefellen din...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du godtatt at ektefellen din (i dette tilfellet mannen) hadde sittet oppe på natten og snakket med  en kvinnelig venn? Vi snakker 2-3 timers samtaler...enten mens du sov eller når han var bortreist?

Er det innafor eller på kanten? Og hva hvis det er helt avklart at det er vennskapelig? Og hvis Det ikke er helt avklart og tonen er flørtende...?

Anonymkode: c4bb3...8d3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror ikke jeg hadde hatt noen problemer med det.. Det er jo avklart at det er vennskapelig, så da velger jeg å stole på han. Det er egentlig litt trist syns jeg, at man ikke kan være nære venner fordi man har forskjellig kjønnsorgan..  Bare det at han velger å være ærlig på hvor han eventuelt er, syns jeg er et pluss. Jeg mener, han kunne jo ha løyet og sagt at han var hos en kompis eller liknende?

Anonymkode: 74e26...b34

• Liker 11
Skrevet

Ugler i mosen. Kom deg vekk

• Liker 11
Skrevet

Det kommer helt an på hvem denne kvinnen var. Mannen min har flere kvinnelige venner, og jeg hadde ikke hatt problemer med at han snakket i flere timer med noen av de. Det hender de har lengre telefonsamtaler, eller at de henger sammen uten meg. Hvis det var en dame jeg ikke helt visste hvem var, derimot... Tror ikke jeg hadde likt det

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde absolutt hverken likt eller akseptert. Dealbreaker for min del.

Anonymkode: 615a5...54f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er nær venn med ei dame. Jeg vet ikke akkurat når og hvor mye de snakkes, eller akkurat hver gang de møtes. Regner med at det er platonisk vennskap. 

Anonymkode: 4c9c6...26e

• Liker 2
Skrevet

2-3t er lenge og på nattestid? Jeg hadde nok begynt å lure.🙄

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du godtatt at ektefellen din (i dette tilfellet mannen) hadde sittet oppe på natten og snakket med  en kvinnelig venn? Vi snakker 2-3 timers samtaler...enten mens du sov eller når han var bortreist?

Er det innafor eller på kanten? Og hva hvis det er helt avklart at det er vennskapelig? Og hvis Det ikke er helt avklart og tonen er flørtende...?

I denne tiden hvor vi begge har hjemmekontor hadde jeg syns det var topp med alle sosiale relasjoner for min ektefelle. Men ikke telefonsex, det er ikke greit 

Anonymkode: b6ff9...0b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Interessant å lese svarene her. 

Lurer også på om det er ok at mannen/ektefellen gir mange komplimenter til denne damen...som det også snakkes med på natten?

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (4 timer siden):

Ugler i mosen. Kom deg vekk

Fordi...?

• Liker 2
Skrevet

Å snakke med en venn uansett kjønn, helt greit. Men å snakke med ei i med en flørtende tone er ikke greit.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg undres over hvor lite man vet om menn og hva de faller for.

Det å snakke sammen, i timesvis, er mer eller mindre en GARANTI for at det oppstår følelser.

Anonymkode: b53af...b15

• Liker 8
Skrevet

Her føler jeg at det er mange usikre mennesker. Selv tenker jeg at det er greit så lenge det ikke skjules.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må si jeg undres over hvor lite man vet om menn og hva de faller for.

Det å snakke sammen, i timesvis, er mer eller mindre en GARANTI for at det oppstår følelser.

Dette gjelder vel også for oss kvinner? Eller tenker du at det er menn som mest faller for slike lange og gjerne følelsesladd samtaler...?

• Liker 3
Gjest Råååsa
Skrevet

Ja, for min bestevenn er en mann, så jeg vet godt at man kan være god venn med det motsatte kjønn. 

Jeg har hatt min venn i 25 år og det har aldri vært noe å bli sjalu på der. Han er som en bror, og det vet min mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Å snakke med noen 2-3 timer er mye, og hvorfor på natta? 

Da måtte det ha skjedd noe ekstraordinært som hun trengte støtte med. 

Anonymkode: 0e4a6...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen problem med. Jeg har nok problemer ellers i livet om jeg ikke skal bruke krefter på å mistenke en solid mann .

Anonymkode: 337e5...f58

• Liker 5
Skrevet

Flørtende tone, ikke ok.

utover det så er det selvfølgelig greit å ha masse venner av det motsatte kjønn.

flere av mine aller beste venner er kvinner. Om min samboer skulle nektet meg å henge med dem, snakke med dem når jeg vil etc, er forholdet over.

ingen kan bestemme hvem du er venn med og når, og hvor lenge di snakker med dem.

det er en kontrollerende atferd som lyser sjalusi og røde flagg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Feil.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke likt det. Men det kommer litt an på hva samtalene går i, og hvem denne vennen er. 

Jeg har snakket til langt på natt med en kompis, men det var da en felles venn av oss, og kjæresten til min beste venninne. Og vi snakket sammen fordi min beste venninne og han gikk igjennom en tung periode, og han ville snakke med en som kjente dama godt. Men det var da snakk om to kvelder. 

Å ha det som en rutine, blir helt feil, spør du meg. Min tidligere samboer snakket til langt på natt med en dame jeg ikke visste hvem var. Og det gjorde de flere ganger i uken, i et par måneder. Viste seg at han var utro, så jeg takket for meg. 

Anonymkode: 82f10...da9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...