Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg ble kjent med for nesten to år siden. Vi ble kjent på studiet, og har bare hatt hverandre. Det har ført til at det ble litt intenst en periode og jeg kjente det ble litt mye. Har følt på at vi ikke har noe særlig kjemi, vi er veldig forskjellige, og jeg føler ofte at hun ikke hører på det jeg sier, at hun ikke husker ting jeg har sagt eller har gjort. Og som regel når vi prater så prater vi mest om henne. 

Kjenner jeg blir sliten av å være med henne, og etter jul har dagene vært travle så vi har ikke møttes like mye. Og det har vært veldig godt. Jeg vil helst ikke kutte kontakten helt, men jeg ønsker litt avstand fra henne. Det sier litt når jeg heller vil være alene noen ganger enn å være sammen med henne. Føler det handler mye om kjemien mellom oss, samtalen flyter ikke alltid like lett og jeg føler jeg bruker MYE energi på å holde samtalen gående. Er ikke sånn et vennskap skal være for meg... men jeg vil ikke være slem og fryse henne ut, er bare en ærlig sak for min del.

Spørsmålet er da hvordan jeg skal gjøre det fremover uten at vi mister kontakten helt, er jo fint å ha henne på skolen og sånt. Ellers føler jeg at jeg trenger litt space.. Hvordan gjør jeg det uten at det blir kleint at vi ikke er sammen like mye? 

Anonymkode: 47a06...b13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at du er opptatt når hun foreslår å henge etter skolen, men inkluder henne når dere er flere som henger sammen

Anonymkode: 54a81...43c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...