AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Da tar jeg meg virkelig god tid og ber til gud om at han skal hjelpe meg til å gjøre det på den rette måten.- Dette sa pastor Bratterud til Dagsrevyen for nesten 40 år siden. Helt utrolig å se dette i dag. Heldigvis har verden gått fremover. Anonymkode: 942ce...74c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 For en skrekkelig overskrift og video, please slett. Anonymkode: c8c23...163
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: For en skrekkelig overskrift og video, please slett. Anonymkode: c8c23...163 Hva er skrekkelig med det? Sånn var det i gamle dager. Anonymkode: 942ce...74c
Valar Morghulis Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 (endret) Skal du utøve vold så er jo dette heldigvis nå ulovlig, men selv den gang, en helt pervers og skadelig oppdragelses-"filosofi". Ingen barn har lært noe av å bli slått. Helt absurd å se det salige smilet han sitter med. Jeg finner ikke artikkelen, men det holder med den ene setningen, for å vise at fyren ikke har peiling på når og hvordan man skal "slå til" og vifter med hånd og tunge uten retningssans. Bratterud fikk også medieoppmerksomhet i 1992 da han ble involvert i et bankran på Økern i Oslo og ropte til raneren: «Jeg binder deg i Jesu navn!» Raneren ble slått ned av en kunde med et tungt askebeger og ble holdt fast av kunder inntil politiet kom. 😂 Wikipedia Endret 12. mars 2021 av Valar Morghulis 1
Valar Morghulis Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Anonymkode: 942ce...74c 😂 Fantastisk blast from the past. Takk! Han får få kred for å ha skapt vantro med absurde uttalelser i situasjonen så andre fikk tatt ordentlig grep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå