Gå til innhold

Får ekstreme orgasmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ekstreme orgasmer med relativt ny samboer, besvimer nesten innimellom. Vi har et fantastisk forhold ellers ogsa. Andre som har det slik. Jeg er dame nesten femti. 

Anonymkode: 2d087...c57

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Standardsvar på alle 'andre som har det slik' og 'andre med samme erfaring'-trådene.

Anonymkode: 81a9e...4ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dame 35.

Anonymkode: de592...f41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men hadde det sånn med eksen. 

Anonymkode: c55de...465

• Liker 1
Skrevet

Høres fantastisk ut TS ❤️ Da lurer jeg på hva som gjør at du opplever dette så intenst. Jeg er mann som prøver å få min kone til å oppleve det samme og hun er på din alder 🙂. Vi har også et kjempeflott forhold generelt, men tror at sexen kunne vært bedre (for hennes del).

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde dette med en mann ja. Vi var utrolig kompatible seksuelt. Men ikke med noen andre dessverre. 
Mange menn er såååå kjedelig i senga. 

Anonymkode: fd5b3...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (8 minutter siden):

Høres fantastisk ut TS ❤️ Da lurer jeg på hva som gjør at du opplever dette så intenst. Jeg er mann som prøver å få min kone til å oppleve det samme og hun er på din alder 🙂. Vi har også et kjempeflott forhold generelt, men tror at sexen kunne vært bedre (for hennes del).

Jeg er sikker på at du er go nok, d hører jeg på den gode innstillingen du har. Jeg tror ddt er fordi bla at keg kan slippe meg hundre prosent løs m han, er ekstremt trygg på han generellt. Men d er nok din partner med deg og. Så er d jo generellt ulikt for oss damer hvor lett vi har for å få orgasme, i mitt tilfelle er disse intense noe som har bygd seg opp etter ca ett år i forholdet, og vi har mye sex og nærhet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (31 minutter siden):

Noen kvinner får bare ikke like lett eller orgasme i det hele tatt. Det har ingenting med kvaliteten på sexen å gjøre, kan hende kona di har akseptert det for lenge siden og at du også ikke må stresse med det. 

Anonymkode: 52d12...aa9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen kvinner får bare ikke like lett eller orgasme i det hele tatt. Det har ingenting med kvaliteten på sexen å gjøre, kan hende kona di har akseptert det for lenge siden og at du også ikke må stresse med det. 

Anonymkode: 52d12...aa9

Skjønner jo det og hun kommer heldigvis 2-3 ganger hver gang, men jeg ønsker å endre dette fra bra til "himmelstormende" sex. Vil bare det beste for henne.

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (1 time siden):

Skjønner jo det og hun kommer heldigvis 2-3 ganger hver gang, men jeg ønsker å endre dette fra bra til "himmelstormende" sex. Vil bare det beste for henne.

Det er jo veldig bra det og, bare fortsett å nyt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo veldig bra det og, bare fortsett å nyt. 

Tusen takk for flere svar (og trøst) fra deg AB c57. Jeg føler jeg må snakke mer om disse sakene med henne, men hun er nokså avvisende når jeg gjelder sexprat. Hun sier hun er veldig fornøyd med det vi har så må vel stole på at hun er ærlig.

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (32 minutter siden):

Tusen takk for flere svar (og trøst) fra deg AB c57. Jeg føler jeg må snakke mer om disse sakene med henne, men hun er nokså avvisende når jeg gjelder sexprat. Hun sier hun er veldig fornøyd med det vi har så må vel stole på at hun er ærlig.

Du har en veldig fin innstilling og hun er heldig som har en så god mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått det etter at jeg kom i 40 årene, må ofte stoppe orgasmen fordi jeg det blir så sensitiv i underlivet at jeg ikke klarer å fortsette slik at kjæresten min kan komme.

Føler ofte jeg kan besvime eller få hjerteinfarkt.

Anonymkode: ade5e...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Hvis konen din kommer to til tre ganger per Samleie, hva i huleste klager du over da?

De færreste damer klarer å komme to til tre ganger per samleie, og du vet jo ikke hvor sterk hennes orgasmer er?

Hvis du maser om at hun må komme enda heftigere, så ødelegger du for hennes orgasmer!

Slutt å mas og vær glad for at hun i det hele tatt klarer å komme!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis konen din kommer to til tre ganger per Samleie, hva i huleste klager du over da?

De færreste damer klarer å komme to til tre ganger per samleie, og du vet jo ikke hvor sterk hennes orgasmer er?

Hvis du maser om at hun må komme enda heftigere, så ødelegger du for hennes orgasmer!

Slutt å mas og vær glad for at hun i det hele tatt klarer å komme!

Maser aldri og har ikke uttrykt min "bekymring" for henne. Er bare redd hun synes sexen er blitt litt kjedelig etter mange år sammen. Kanskje "sprite" den litt opp slik at hun får mer og oftere lyst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har også fått det etter at jeg kom i 40 årene, må ofte stoppe orgasmen fordi jeg det blir så sensitiv i underlivet at jeg ikke klarer å fortsette slik at kjæresten min kan komme.

Føler ofte jeg kan besvime eller få hjerteinfarkt.

Ja akkurat sånn er det. 

AnonymBruker
Skrevet

Maser aldri og har ikke uttrykt min "bekymring" for henne. Er bare redd hun synes sexen er blitt litt kjedelig etter mange år sammen. Kanskje "sprite" den litt opp slik at hun får mer og oftere lyst. 

Etter god sex er det mange kvinner som enten vil ha mer raskt, eller rett og slett trenger noen dager med pause.  Så vær forsiktig når du prøver å endre på noe som fungerer. Du kan fort tulle det til og forstyrre hennes flyt med deg. Da begynner hun å stresse, og så må du begynne på nytt for å få henne inn igjen. 

Anonymkode: c71a2...500

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Etter god sex er det mange kvinner som enten vil ha mer raskt, eller rett og slett trenger noen dager med pause.  Så vær forsiktig når du prøver å endre på noe som fungerer. Du kan fort tulle det til og forstyrre hennes flyt med deg. Da begynner hun å stresse, og så må du begynne på nytt for å få henne inn igjen. 

Anonymkode: c71a2...500

Takk 🙂 Tatt til etterretning.

Gjest Gyros
Skrevet (endret)
911 skrev (6 timer siden):

Hvis du vil oppleve at hun får et høyere nivå av nytelse, må du bygge en god avslappende atmosfære med riktig temperatur, stearinlys (duft lys?), avslappende musikk.

Så tilby full kroppsmassasje og intimmassasje (begynn ytterst før du sakte og forsiktig går inn og masserer rundt veggene og avslutter med litt kom-hit-bevegelser mot g-punktet) PS dette var kortversjon.
Husk massasjeolje/glidemiddel. Kombiner gjerne etterhvert med kyss, sug eller en dildo. Det er store sjanser for at hun kommer nå, og vil avslutte med penis som vil gi en altoppslukende orgasme(er). Vil anbefale dette max en gang i uken, siden dette krever litt energi av begge. 🤗

Endret av Gyros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...