Gå til innhold

Når sluttet de å be deg om legitimasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du da ansatte på butikker/ polet/ utesteder sluttet å be deg om legitimasjon? 

Anonymkode: e4b73...14e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca 26 butikk.

Får enda spørsmål av og til på polet.

M31

Anonymkode: 417de...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Polet var de som hang igjen lengst, og sist jeg ble spurt om "leg" var jeg 32-33.

M40

Anonymkode: 15834...6d2

Skrevet (endret)

Ikke siden jeg grodde ut skjegget for 10-12 år siden.

Endret av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 41 (på polet) 

Anonymkode: 39d2b...857

Skrevet

Blir ennå spurt på polet innimellom og er 42 😁

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke blitt spurt på polet på 20 år. På butikken ble jeg sist spurt i fjor, kan nok se litt yngre ut med pannelugg som skjuler rynkene og uten sminke, men jeg ser virkelig ikke ut som om jeg er under 18. 

Anonymkode: d57b6...369

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble spurt om leg da jeg skulle kjøpe paraceth i fjor. Jeg var 32 :fnise:

Anonymkode: 08897...60c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På matbutikk sluttet de idet jeg bikket 30. Fikk også lærerjobb på den tida, så kom nok noen rynker da xD 

Anonymkode: eb162...5bb

AnonymBruker
Skrevet

På butikk ble jeg spurt i fjor da jeg handlet alkoholfri øl😅 Den ansatte ble litt flau stakkars. Jeg var 27. Ellers har jeg ikke blitt spurt siden jeg var 22-ish på butikk. 

På polet blir jeg av og til spurt om jeg har putta på bittelitt sminke og ordnet meg litt ekstra, men aldri om ikke. 

Anonymkode: 28e82...b32

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og blir alltid spurt på butikken, vinmonopolet og taxfree. 

Anonymkode: bc56e...64e

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er så lenge siden at jeg ikke husker sist jeg ble spurt :)

Tror jeg har sett voksen ut fra jeg var ganske ung. Jeg kunne tidlig gå på butikken for å kjøpe øl og røyk uten at de spurte meg om legg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41 og sist gang jeg måtte vise leg på polet var sist gang jeg handlet på polet, i desember. Jeg ser ut som en typisk 40-åring, og den ansatte var enten nærsynt eller så spurte hun alle som ikke var pensjonister.

Anonymkode: 8fa1a...cb0

• Liker 2
Skrevet

Er 30, blir spurt enda. Både i butikk og på polet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og de spør enda🤣 Regner med at det ikke er mange årene til de ikke spør mere da 🙂

Anonymkode: 28bbb...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 34-35 ble jeg aldri spurt om leg da jeg handlet energidrikke til eksen. Burde jeg bli fornermet? 😅 Det er et par år siden jeg handlet på polet, og jeg tror jeg ble spurt om leg. 

Anonymkode: 64b7d...6af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og blir sjeldent spurt på butikken, men alltid spurt på polet. Sluttet vel å spørre regelmessig på butikken da jeg var sånn 23-25 et sted? 

Anonymkode: 85d24...dc3

Skrevet

Jeg var vel 35 sist jeg ble spurt, men så går det fort flere år mellom hver gang jeg kjøper alkohol.

Tips: å ha med halvvoksne barn som høres og ser ut som de er dine, får ned antallet forespørsler drastisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte alkohol i butikk i USA for to år siden, da måtte jeg vise leg. Var 51 år...

Tror egentlig det var andre årsaker til at jeg måtte vise det frem, nysgjerrighet eller en slags registreringsplikt? Spurte ikke. 

Anonymkode: 870bd...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...