Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg absolutt hater urettferdighet på alle områder, så for meg har det alltid vært uforståelig at kvinner skulle ha dårligere muligheter enn hva menn har. Det samme syntes jeg om ung kontra gammel, etnisk norsk kontra innvandrer - jeg ønsker meg mest mulig likhet. 

Men disse som roper høyest at de er feminister, jeg håper så inderlig at de ikke faktisk representerer feministene, for disse som roper høyest opplever jeg bare som ekstremt farget av hat og mistillit til absolutt alt som foregår rundt de. Uansett hva det måtte være, så blir det bare frastøtende om det blir for mye - på samme måte som at jeg er opptatt av miljøet, men syntes ikke noen burde løpe rundt å senke hvalfangerskuter av den grunn. 

Selv om jeg anerkjenner at det enda dessverre er mye urettferdighet der ute, som trengs å snakkes om, så kommer jo løsningene igjennom god dialog, ikke ekstreme meninger. Og vet "du" hva, jeg tror det er utrolig mange som har feministene opp i halsen, men som rett og slett ikke tør ha den meningen offentlig, fordi det er så voldsomt stigmatisert å skulle gjøre noe annet enn å heie på de. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, Kinksten said:

Men disse som roper høyest at de er feminister, jeg håper så inderlig at de ikke faktisk representerer feministene, for disse som roper høyest opplever jeg bare som ekstremt farget av hat og mistillit til absolutt alt som foregår rundt de.

Eksempler?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...