Gå til innhold

Så usikker på barn nr. 4. Innspill?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 17 år, vi har 3 barn mellom 8 og 14 og storkoser oss. Første kom til verden når jeg var 20 så nå er jeg i midten av 30 åra. Han er endel år eldre enn meg og har bikka 40.

Vi vet det er mye som tale mot barn nr 4. Men igjen så kjenner vi at vi ønsker oss veldig en til. 

Planen er å bli ferdig med det vi bygger i huset og pusser opp på. For så å prøve neste sommer så alt ligger klart tim vi for en gangs skyld kan kose oss i permisjon med stabile gode jobber, ingen skolegang eller husbygging. 

Men eldste er jo da 15, og vi vil ganske sannsynlig kunne bli besteforeldre før minste flytter ut. 

Det blir en stor aldersforskjell og sikkert vanskeligere å dra på familieferie som alle har like stor glede av. Det vil også måtte bli endel kompromiss for de store i noen tilfeller med en baby i hus. 

Bilen må oppgraderes for å få plass til alle og turen ut i den store verden som vi skulle reise på i år (men som blir utsatt pga covid) må de vente lenger på. 

Vi elsker å reise på kjæresteturer, men det må utsettes noen år til før vi får anledning igjen. 

Og så er det tanken på alle reaksjonene fra nær familie og venner. Mamma har jo sukka letta ut fordi nå blir det vertfall ingen flere barnebarn. 

Er det verdt der, bare fordi man har så inderlig lyst? 

Og kommer man til å angre om det ikke blir? 

Anonymkode: 7597c...2d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Har selv tre barn i samme alder, og er på samme alder som deg. Hvorfor få det fjerde barnet?

Anonymkode: b72c6...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du virkelig ønsket, så hadde ingen av tingene du nevner stoppet deg.

Anonymkode: 9af15...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ganske lik situasjon. Tenker på det hele tiden... føler at tiden renner litt fra meg...

Anonymkode: b15da...4c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du usikker, lar du være, er mitt innspill.

Anonymkode: 76742...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er heldig 💙❤️❤️💙

Anonymkode: 3eb21...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...