AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 For å gjøre det kort, har jeg i lengre tid vurdert å selge unna alt jeg har å bare pakke med meg det mest nødvendige å flytte langt bort. Kjøpe meg en lite leilighet i en middels stor by uten mas og styr. Har ikke noe forpliktelser her jeg bor nå, utenom en familie som sliter meg ut psykisk og fysisk. Slik ting er nå er det kun prat å ingen handling fra noen, selv om vi er alle er enige i at det må gjøres noe. Fortsetter det som nå, er det ingen familie igjen tilslutt. Er lei, utbrent og knaser syrenøytraliserende for å ikke få magesår. Sover lite og dårlig, husker ikke sist jeg faktisk var glad. Er det noen som har sakt takk for seg å flyttet for å redde seg selv? Hvordan gikk det? Anonymkode: 2500e...cab
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Flytt, livet er for kort til å plage seg ihjel når du har mulighet til å dra. Flytt, start på nytt, angrer du kan du alltids flytte tilbake til samme by i fremtiden. Anonymkode: 46487...225 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Ja, det har jeg gjort. Familien min hadde jeg ikke noe problemer med og vi har et godt forhold. Men dårlige venner, en drittsekk av en eks, samt et ørlite bygdemiljø gjorde at jeg begynte å tenke flytting. Det var ikke lett for meg, for jeg hadde alltid bodd på bygda og trivdes egentlig der i det lille miljøet. Var sjelden ute å reiste og de tingene der. Så å flytte til et helt nytt ukjent sted var skummelt for meg. Men du verden så mye bedre jeg fikk det. Jeg fikk en helt ny start, tok sats og turte masse som jeg aldri hadde turt på bygda. Det var virkelig befriende. Har det veldig fint i dag sammen med samboer og hund ❤️ Beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Jeg sa ingenting til de på bygda om at jeg flyttet. Kun familien som visste det. Så når flyttedsgen kom så var det en del måpende ansikter når jeg sa "hadet, tar å flytter herfra jeg🙂" 🤭 Anonymkode: e14c1...a9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå