Zienna Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Finnes det nettbutikker hvor jeg kan kjøpe god oliven? Jeg bor i distriktsnorge, og synes ikke at kjedebutikkenes oliven i lake er god. På torg i Frankrike så jeg at oliven var godt saltet (ikke lake). Hvor får man tak i sånt på nett? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Zienna skrev (På 11.3.2021 den 23.13): Finnes det nettbutikker hvor jeg kan kjøpe god oliven? Jeg bor i distriktsnorge, og synes ikke at kjedebutikkenes oliven i lake er god. På torg i Frankrike så jeg at oliven var godt saltet (ikke lake). Hvor får man tak i sånt på nett? Jeg trodde ikke jeg likte oliven, men da jeg fikk ferske salte oliven i Tunisia skiftet jeg mening 😄 Har aldri sett det/ fått det servert i Norge dessverre. Hvis jeg kjøper oliven på glass så heller jeg alltid av vannet og marinerer dem i en smakssatt olje (f.eks chili eller hvitløk og basilikum), og da blir "butikk-oliven" også mye bedre 😊 Anonymkode: 3a280...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Har du prøvd Jacobs Mammut Oliven? De har de på meny og noen Kiwi-butikker! Denne synes jeg er veldig god hvertfall☺️👍🏼 Anonymkode: 96e8f...9bd
Zienna Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 10.15): Jeg trodde ikke jeg likte oliven, men da jeg fikk ferske salte oliven i Tunisia skiftet jeg mening 😄 Har aldri sett det/ fått det servert i Norge dessverre. Hvis jeg kjøper oliven på glass så heller jeg alltid av vannet og marinerer dem i en smakssatt olje (f.eks chili eller hvitløk og basilikum), og da blir "butikk-oliven" også mye bedre 😊 Anonymkode: 3a280...6ed Takk for tipset- det skal jeg prøve! Første gangen jeg smakte oliven var i Marokko i slutten av 70-tallet. Trodde det var druer, og fikk sjokk da jeg puttet ett i munnen :)
Zienna Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du prøvd Jacobs Mammut Oliven? De har de på meny og noen Kiwi-butikker! Denne synes jeg er veldig god hvertfall☺️👍🏼 Anonymkode: 96e8f...9bd Ok, da må jeg prøve Jacobs :)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Rem 1000 har flere typer. Liker disse (se bilde) bedre enn de på glass. Anonymkode: bbe90...436 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå