Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg tar pause fra sosiale medier og logger på igjen etter noen dager, så får jeg melding av ei venninne eller rettere sagt ei jeg har crush på. Det er kjempe hyggelig. Det skjer hver gang og jeg tror ikke det er tilfeldig lenger. Det skjer hver eneste gang. Er det hennes måte å sjekke meg til på? Ofte så er det memes hun sender meg. Så mistenker at hun bare ønsker livstegn fra meg ellernoe 

Anonymkode: e7f6e...d12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "tar en pause" betyr det at du deaktiverer kontoen? I såfall kan jo folk tro at du har sletta de.. og i såfall er det litt teit at du til stadighet gjør det i min mening.. 

Anonymkode: 35573...9e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva mener du med "tar en pause" betyr det at du deaktiverer kontoen? I såfall kan jo folk tro at du har sletta de.. og i såfall er det litt teit at du til stadighet gjør det i min mening.. 

Anonymkode: 35573...9e5

Nei ikke at jeg deaktiverer kontoen. Jeg bare logger av og sjekker ikke til sosiale medier. Det gjør jeg i de periodene jeg ikke har det så bra. Da får jeg en bedre ro i meg. Gjør ikke noe annet en å bare logge meg av og ikke gå inn å sjekke. 

Jeg deaktiverer ikke. 
Ts

AnonymBruker
Skrevet

"ikke har det så bra"?  Vet hun at du ofte ikke "har det så bra"? Jeg tror nok det er mer omsorg fra hennes side enn at det er forelskelse e.l.

Anonymkode: 74850...859

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

"ikke har det så bra"?  Vet hun at du ofte ikke "har det så bra"? Jeg tror nok det er mer omsorg fra hennes side enn at det er forelskelse e.l.

Anonymkode: 74850...859

Jeg tenkte mer på omsorg og ikke forelskelse. Jeg var kanskje utydelig der. Men synes jo det hyggelig. Jeg pleier ikke fortelle henne at jeg ikke har det så bra nei. Men jeg har jo fortalt litt feks da jeg mistet min bestefar i brå dødsfall i fjor og mistet en god venn i brå dødsfall 3 måneder etter bestefar. Men det at hun "sjekker til meg" Etter å ha vært frakobla over flere timer er noe hun har pleid å gjøre siden vi ble kjent. Det er ikke ofte jeg tar så "Lange" pauser fra sosiale medier. Jeg er for det meste pålogget, men i perioder kan det gå et døgn eller flere før jeg logger meg på igjen bare for å få en annen ro. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker hun er «bekymret»/vil vise at hun bryr seg. Hva er alderen deres?

Anonymkode: 53214...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...