AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Del Skrevet 11. mars 2021 ... på 200 gram?🙈 Var så lykkelig i dag tidlig. Gikk på vekta, og den viste 57,5 kilo. Er nok tre år og et svangerskap siden sist. Har kommet igang med trening, og det har gått fint en stund. Og i dag tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ei sjokoladeplate jeg kunne ha liggende, og ta et par ruter til kaffen nå og da.... Jeg burde kjent meg selv bedre. Hvor mye har dette å si når deg gjelder vektnedgang? Føler jeg har ødelagt siste ukas innsats med denne utskeielsen.... Anonymkode: 2989a...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Del Skrevet 11. mars 2021 Det eneste den kan ødelegge er psykisk, at du tenker at siden du først bukket under for den, så kan du like greit kjøpe en til i morgen. Stå på, du har jobbet godt og fortjene denne. Det går fint, så lenge det blir lenge til neste gang Anonymkode: bc72f...54e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Del Skrevet 11. mars 2021 Du burde lese deg opp på kalorier, vektnedgang og kosthold om du tror at en sjokolade på 200 g gjør at du går opp mange kilo i vekt. Se på kaloriinnholdet, det er kalorier du får i deg, og så kan du selv regne ut og finne ut om du går i overskudd eller ikke. Det som ødelegger er om du begynner å spise 200 g sjokolade daglig helt plutselig, uten å endre kostholdet ellers. Da er det over 1000 kalorier inn. Anonymkode: 3a30d...b04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Del Skrevet 11. mars 2021 Har du fått i deg hele på en dag? Vil ikke tro en gang gjør markant utslag. Anonymkode: 68fd5...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Del Skrevet 11. mars 2021 Kompenser med en ekstra løpe- eller gåtur. Hadde jeg gjort for å få det ut av sinn. Anonymkode: c3561...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Del Skrevet 11. mars 2021 1000 kalorier ekstra. Kjøp en liten på 60 gram istedenfor. Anonymkode: d7c2f...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firfisla Skrevet 11. mars 2021 #7 Del Skrevet 11. mars 2021 Gjort er gjort, spist er spist. Da gjør du ikke det framover flere ganger, og så går du videre, og tenker ikke mer på den utskeielsen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Del Skrevet 12. mars 2021 200g sjokoladeplate er vel 1100-1200 kcal så det er ikke noe man burde hive innpå så ofte. Når det er sagt så er spist, spist og ikke noe å gjøre med. Bare fortsett med sunne vaner så har den nok ikke gjort så veldig stor skade. Anonymkode: 511e8...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Del Skrevet 12. mars 2021 Det går helt fint. Det er helt normalt å gi etter for lysten en gang i blant og ingen skade skjer så lenge en fortsetter å holde på gode vaner. Jeg feiret bursdag forrige helg og koste meg med en stor middag og altfor mange stykker sjokoladekake. Men har fortsatt ukedagene med trening og næringsrikt kosthold. Ingen økning i vekt. Anonymkode: 0df03...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Del Skrevet 12. mars 2021 200g er ekstremt mye sjokolade å spise i ett jafs, skjønner ikke de som mener noe annet! Vil heller tipse deg om å kjøpe mindre sjokolader i framtiden og ikke stole på dine indre begrensninger. Det går nok bra, men det er ikke normalt eller bra å spise så mye av gangen. Anonymkode: d932f...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 12. mars 2021 #11 Del Skrevet 12. mars 2021 200 gram, uansett mat, vil maksimalt føre til 200 gram vektøkning. Det er enkel kjemi, ikke magi dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå