Gå til innhold

Hva er den desidert beste serien du har sett og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min er Sex og Singelliv. Har gitt meg enormt mange timer med underholdning i løpet av livet. Har sett mange serier som er mer innholdsrike og som har "gitt" meg mer, men samtidig er det Sex og Singelliv jeg alltid går tilbake til. Fantastisk underholdende. 

Anonymkode: 94d34...462

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

The Sopranos. Fantastiske skuespillere, produksjon, bra regi, du blir ekstremt engasjert i serien, handlingen og karakterene. Etter min mening finnes det ikke noen bedre serier, mange er nærme, men Sopranos vinner hver gang. 

James Gandolfini er helt rå som tidenes badguy i rollen som Tony Sopranos! 

Endret av TulleJenny
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig svar, men:

Friends 😊

Anonymkode: c4f6c...594

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Chicago Fire
Det er action, det er romantikk og drama, men action er hovedprioritet og det elsker jeg. 

Anonymkode: 046dc...662

• Liker 2
Skrevet

Breaking Bad. 

• Liker 31
Skrevet

The Office

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Band of brothers

Anonymkode: bffe6...c88

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Chicago Fire
Det er action, det er romantikk og drama, men action er hovedprioritet og det elsker jeg. 

Anonymkode: 046dc...662

Wow 😂 bredt repertoar

Anonymkode: bffe6...c88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må uten tvil være Naruto!! 😂 Trodde alltid at anime var tegneserier for nerder.
Men så møtte jeg selvfølgelig samboeren min som insisterte på at jeg måtte se dette. Ble mildt sagt hekta etter 1 episode. Så rørende, morsomt og spennende har jeg aldri sett. 720 episoder til sammen, filmer kommer i tillegg 😂

Skal jeg velge "vanlig" TV-serie må det bli The Witcher og Game of Thrones, de har likestilt 2.plass. 🙉 Gleder meg også svært til Wheel Of Time har premiere på Amazon Prime, har høye forventinger der. 

Anonymkode: 3ff6a...55b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Greys anatomy. Fordi det er min absolutt favorittserie, og den jeg alltid går tilbake til når jeg ikke har noe annet å se på. Den gir meg like mye glede nå som første gang jeg så den 😊. Har nok sett den langt over 10 ganger nå. Kan se ferdig hele greia for så å starte på nytt igjen 😂 

Anonymkode: f59d1...2dd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Enig ang SATC, men også Breaking Bad.

Anonymkode: 3b4e4...af1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gilmore Girls. 

Det er koselig, nostalgisk, sjarmerende og helt på overflaten. Trenger ikke å bekymre meg for å bli emosjonelt påvirket av intriger og død og den slags.

Anonymkode: 4c887...803

• Liker 19
Skrevet

Arrested Development.

Den er bare episk. Så ufattelig bra, så herlig humor, så gode karakterer. Elsker den!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ah, og Greys 😍

Anonymkode: 3b4e4...af1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snowpiercer på Netflix, veldig spennende

Anonymkode: 087f4...504

• Liker 1
Skrevet

Pretty Little Liars

Fordi jeg elsker krim thrillere med etterforsking og mysterier. I tillegg kan jeg relatere til de fire jentene Spencer, Aria, Hanna og Emily. Pene er de alle sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Six Feet Under

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Har 2 på delt 1 plass.

Fringe og Battlestar Gallactica

Ingen over og ingen ved siden av. Walter Bishop og kvantefysikk. Mye humor, mye utfordrende vinklinger og tanker.

Og kjærligheten mellom to av de eldre besetningmedlemmene i Battleship G viser at kjærligheten er for alle aldre. Det er aldri kjedelig i de to seriene. Utspekulert og mystisk.

Anonymkode: dce66...4e9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sons of anarchy

sopranos

twin Peaks

the office (amerikanske)

Anonymkode: 3c09e...430

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Første sesong av True Detective. Fordi Woody Harrelson og Matthew McConaughey spiller utrolig bra, og samspillet dem imellom er fantastisk. Serien er mørk, mystisk, sjokkerende og spennende, ikke noe feel-good. Har sett den tre ganger og skal se den igjen snart. 

Anonymkode: 77cfd...68f

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...