AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Som tittelen sier, hvilke(n) faktor(er) opplevde du selv var av størst betydning for din attraktivet blant kvinner? Erfarte du en positiv utvikling i ditt attraktivitetsnivå blant kvinner som følge av noen spesielle faktorer som endret seg i livet ditt? Anonymkode: e7843...75e
Cronosgjesten Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Jeg hadde fått kjæreste. Alle tre gangene. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Jeg klistret pubishår på føflekken min i ansiktet, plutselig svermet alle damene til meg, måtte avvise mange. Helt sant. Dere burde prøve det og. Anonymkode: 03f49...d28
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Jeg var snill - flørtet på en hyggelig og "ikke upassende" måte. Ga signaler om at jeg var interessert via flørt, men var ikke for på heller. Fokuserte på å være morsom, men ikke på en nedlatende måte. Er interessert i mye forskjellig, så kan starte og holde samtaler rundt annet enn rent hverdagslige emner. Anonymkode: 61b72...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Jeg var nysgjerrig på henne, stilte spørsmål og oppfølgingsspørsmål Anonymkode: 4df0a...22c 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Vet om noen sadister som bruker psykisk mishandling, voldtekt og annen fysisk vold, og så manipulere og late som de angrer, selv om den psykiske mishandlingen og trusler om vold fortsatte. De så aldri noe problem med sin egen oppførsel, de mente at andre burde bare oppføre seg riktig rundt dem, og kaller det på mangel på folkeskikk hvis ikke. Og når andre reagerte negativt på deres oppførsel, sier de bare at man skal oppsøke psykolog og få hjelp, fordi de aldri ser noe galt med sin egen oppførsel. Andre mennesker pleier å vise omtanke og bry seg om den andre personen, hvor dens behov er like viktig uavhengig av sine egne behov. Å være i stand til å bry seg uten å bli fortalt hvordan, og aldri kreve at andre skal være på en viss måte for å gjøre seg fortjent til å få kjærlighet. Være i stand til å forstå og ikke kverulere og krangle i stedet er en god egenskap også. Anonymkode: efba2...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå